opnieuw startmotor kadett 1.2sc

Forumindex Forums Modellen Kadett opnieuw startmotor kadett 1.2sc

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Menerik

hallo Allemaal,

ik ben inmiddels zover dat ik nu wel tijd heb om aan de kadett te werken, ik ben vandaag naar de opel dealer geweest en ja hoor exact zoals ik verwachtte bij een bedrijf in dokkum, ze hebben weer eens niet wat ik nodig heb.

dus nogmaals: heeft iemand in de buurt van dokkum (of Morra) een startmotor van een 1.2 sc motor, ik wil het liefst een bosch en geen delco remy, die heb ik al en die is niet zo goed.

a3corsa

origineel gepost door Menerik
        hallo Allemaal,

ik ben inmiddels zover dat ik nu wel tijd heb om aan de kadett te werken, ik ben vandaag naar de opel dealer geweest en ja hoor exact zoals ik verwachtte bij een bedrijf in dokkum, ze hebben weer eens niet wat ik nodig heb.

dus nogmaals: heeft iemand in de buurt van dokkum (of Morra) een startmotor van een 1.2 sc motor, ik wil het liefst een bosch en geen delco remy, die heb ik al en die is niet zo goed.

Bosch en delco remy is hetzelfde, dat jou startmotor het niet doet heeft niets met het merk te maken…..

Bel eens met de Brezan of een andere vriendelijke automaterialen handel in de buurt (of in ljouwert?)

Of kijk in de gouden gids voor een bedrijf dat startmotoren en dynamo’s reviseerd.
        Beter “nieuw” kopen met wat garantie, dan hopen dat oud spul goed is.

Kadett C
        Deelnemer

Wat werkt er dan niet?
          Af en toe zo maar spontaan niet aan willen slaan?
          Kijk dan eerst even goed je massakabel na > losmaken, schoonmaken en weer vastzetten.
          Dit is bij de 1.2ohv blokjes nog wel eens een voorkomend probleem…

Groeten, MArk

Menerik

wat er niet werkt is het relais wat vast zit, het kroonwiel trekt zich zeer langzaam terug en als hij warm is zit hij gewoon klem

jblfreak
            Deelnemer

ff kijken op http://www.h-base.nl

dark-divx
              Deelnemer

ik heb hier nog 2 okkazie startmotors liggen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.