Forumindex › Forums › Overige › Meetings › opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2010 om 19:37 #17515947
wat gebeurde er eigenlijk met die grijze cali turbo, met de sprint.
trok op, rook van de voorwielen en een klap, reed toen rustig verder.
was er later weer bij, trok toen wel op 4 wielen.groeten.
23 augustus 2010 om 19:41 #17515948Check onderstaande link voor nog meer ‘olde opel’s ‘ :thumbup
23 augustus 2010 om 19:42 #17515949origineel gepost door PORE
Originally posted by nova….
Gefeliciteerd ermee!:thumbupMinpunt nog steeds:thumbdown dat de eendags vliegen met de prijzen gaan slepen terwijl de weekend gangers mooi het na kijken hebben!!! ik vind dat niet kunnen.
Vandaar dat ik dit jaar niks heb gewonnen hahaha
Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen een heel weekend kan blijven dus vindt het zelf onzin om die mensen te weren met show en shine :vertag
Nix gewonnen had dan ook een heel weekend gekomen:P
volgend jaar;)
23 augustus 2010 om 20:07 #17515950komt er ook nog een lijst met alle tijden van de sprint
ben wel benieuwd of ik sneller was dan me kameraad23 augustus 2010 om 20:49 #17515951Was weer een zeer leuke meeting!!! :thumbup
Vele oude bekenden weer gesproken en had de hele dag gekriebbel in de buik!!:D
De handen jeuken……misschien ooit weer eens,,,,:hmmz;)En @ Pore: tanx kerel! Was een topdag!:thumbup
23 augustus 2010 om 21:00 #17515952Luuk heeft al wat verdeelbakken versleten en is wat voorzichtiger met deze. Hij besloot dus om op zaterdag voor de allereerste keer eens mee te sprinten maar voor alle zekerheid met de 4×4 uit. Later die middag zat een vacuumklepje verstopt (of defect) wat waarschijnlijk die knal veroorzaakte omdat de dumpvalve niet meer afblies.
Zondag heeft hij besloten om gewoon met 4×4 te rijden en met dat eenweg klepje ertussenuit omdat we geen andere bij hadden.Originally posted by kadett4x4
23 augustus 2010 om 21:45 #17515953origineel gepost door PORE
Originally posted by nova….
Gefeliciteerd ermee!:thumbupMinpunt nog steeds:thumbdown dat de eendags vliegen met de prijzen gaan slepen terwijl de weekend gangers mooi het na kijken hebben!!! ik vind dat niet kunnen.
Vandaar dat ik dit jaar niks heb gewonnen hahaha
Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen een heel weekend kan blijven dus vindt het zelf onzin om die mensen te weren met show en shine :vertag
onzin over die eensdags vliegen, die betalen ook gewoon entree en verdienen net zo erg om een prijs te halen.
@ pore.. je bent gewoon over je top hee man.;) wil btw nog een prijzenkast kopen, die van mij is te klein geworden… :jerry:jerry:P
24 augustus 2010 om 04:59 #17515954:D:):):D;);):D
24 augustus 2010 om 07:10 #17515955striptease ?
Dammit heb ik dat weer gemist.Volgend jaar kom ik zekers hele weekend.
Wie was eigenlijk die blauwe Corsa A met sprinten
was een snel A’tjeGreetz,
Bear79
(ps Arjen, je zag er zondag wel heel slecht uit!! haaa)24 augustus 2010 om 07:45 #17515956Ga er denk volgend jaar ook heen, lijkt me wel mooi..
Zie alleen veel Omega A op achtergrond steeds, maar heeft niemand een beetje fotos ?? :P
Gr.
24 augustus 2010 om 09:10 #17515957volgend jaar toch maar beter plannen veel gemist zie ik wel
maar goed had vrijdag en zaterdag feest
24 augustus 2010 om 09:57 #17515958origineel gepost door Bear79
was een snel A’tjeWelke bedoelje.. deze :
of deze
de bovenste is van Friso Maas en de onderste is van mij. king:
24 augustus 2010 om 15:37 #17515959Hoe dan ook, ze waren beide rap!
Aangezien ze 1 en 2 waren!24 augustus 2010 om 16:34 #17515960Hallo,
Ook ik was op deze geweldige Opelmeeting. Jammer maar helaas heb ik daar mijn fototoestel verloren. Wil degene die hem heeft gevonden aub. contact met mij opnemen want er staan heel wat vakantieherinneringen op van de kinderen.
Alvast bedankt !
Koen Manta B Club Hageland
24 augustus 2010 om 17:19 #17515961origineel gepost door pastry
origineel gepost door Bear79
was een snel A’tjeof deze
de bovenste is van Friso Maas en de onderste is van mij. king:
whahaha…
achter jou stond ik zaterdag te wachten aan het einde van de sprintbaan :P24 augustus 2010 om 17:46 #17515962origineel gepost door dqp-sammy
Ben net terug van de meeting.
Was weer ens perfekt , vele mooie autos.
Heb wel een minpunt aantemerken.
Vond het en beetje raar dat en opelteam vergeet en zo bekend model als de commodore, het bestaan immers 3 modellen, de A-B+C, op de lijst te zetten.
Ook waren er maar wenige op het treffen maar nog minder admiral en die stonden er wel op.
Zo krijgt dan ieder admiral en kadett a en prijs omdat er maar 3 of minder per type er zijn en en auto waar heel veel werk in gestoken is en waar ontzettend veel andacht voor was, zodat ik me heb laten overhalen bij show en shine me te maken heeft geen kans ook hebben de juryleden meer dan 3 uur tijd om ernaa te kijken.
Koop ik volgend jaar maar en corsa C , koop bij ebay voor 200 € en paar megasuperbumpers, laat ze ergens spuiten , ergens airbrush opzetten , heb geen werk en haal nog en prijs omdat er in mijn kategorie maar 3 autos zijn , maar ze er wel opstaan.
Maar voor de rest heel veel mooie oldies, leuke sfeer, volgend jaar weer maar wel met en corsatje.
Die word dan wel nooit niet 37jaar oud maar staat wel op de lijst.Gr. Peter
we hadden 138 bekers,maar dit blijf je altijd houden je kan niet voor alle types een klasse maken.
ik kijk altijd met de jaren in welke klasse veel animo is,bij de comodore is dat nooit veel,dus ga ik er niet steeds drie neer zetten,vandaar.24 augustus 2010 om 17:52 #17515963zo alles is weer opgeruimd,en het veld is weer leeg:o nu ben ik aan het rusten op de camping:Pwel nodig ook pppfff ben verot!!!!!!!!!!!!
maar we kunnen terug kijken op een super mooi sevenum met mooi weer en mooie sprints,en mooie auto’s bij show en shine.
met onze auto”meegerekend waren er 1050 auto’s op drie dagen:thumbup:thumbup:thumbup
de spint komt natuurlijk volgend jaar weer terug,altijd mooi om te zien.
ik kan geen sptinttijden neerzetten omdat ik op camping zit en deze niet bij de hand heb.
maar op naar sevenum 2011 zou ik zeggen.
verder wil ik iedereen bedanken die meegelopen heeft van keumeesteer tot barman!!! joingen en meiden toppie gewerkt.gr john
24 augustus 2010 om 18:22 #17515964origineel gepost door dqp-sammy
Vond het en beetje raar dat en opelteam vergeet en zo bekend model als de commodore, het bestaan immers 3 modellen, de A-B+C, op de lijst te zetten.
Ook waren er maar wenige op het treffen maar nog minder admiral en die stonden er wel op.
Zo krijgt dan ieder admiral en kadett a en prijs omdat er maar 3 of minder per type er zijn en en auto waar heel veel werk in gestoken is en waar ontzettend veel andacht voor was, zodat ik me heb laten overhalen bij show en shine me te maken heeft geen kans ook hebben de juryleden meer dan 3 uur tijd om ernaa te kijken.
Koop ik volgend jaar maar en corsa C , koop bij ebay voor 200 € en paar megasuperbumpers, laat ze ergens spuiten , ergens airbrush opzetten , heb geen werk en haal nog en prijs omdat er in mijn kategorie maar 3 autos zijn , maar ze er wel opstaan.
Maar voor de rest heel veel mooie oldies, leuke sfeer, volgend jaar weer maar wel met en corsatje.
euhm, weet niet hoor…
maar stonden genoeg corsa c’s op sevenum… ;)
en hoe je zo over de c’s praat kom je niet erg vriendelijk over :P25 augustus 2010 om 06:39 #17515965origineel gepost door js 400
zo alles is weer opgeruimd,en het veld is weer leeg:o nu ben ik aan het rusten op de camping:Pwel nodig ook pppfff ben verot!!!!!!!!!!!!
maar we kunnen terug kijken op een super mooi sevenum met mooi weer en mooie sprints,en mooie auto’s bij show en shine.
met onze auto”meegerekend waren er 1050 auto’s op drie dagen:thumbup:thumbup:thumbup
de spint komt natuurlijk volgend jaar weer terug,altijd mooi om te zien.
ik kan geen sptinttijden neerzetten omdat ik op camping zit en deze niet bij de hand heb.
maar op naar sevenum 2011 zou ik zeggen.
verder wil ik iedereen bedanken die meegelopen heeft van keumeesteer tot barman!!! joingen en meiden toppie gewerkt.gr john
Nogmaals; Bedankt! :D
Natuurlijk heeft iedereen zo z’n minpuntjes..Wij vonden het jammer dat de vuilnisbak niet geleegd werd, waardoor het een zooitje werd vlakbij onze tent (met alle wespen etc van dien :P)
En ik hoorde regelmatig dat in de ochtend de toiletten smerig waren..
Maar ach, alles bij elkaar heeft iedereen volgens mij een prachtig weekend gehad :D Volgend jaar zijn we er wederom bij king:
25 augustus 2010 om 13:14 #17515966Originally posted by eijndeloos
origineel gepost door dqp-sammy
euhm, weet niet hoor…
maar stonden genoeg corsa c’s op sevenum… ;)
en hoe je zo over de c’s praat kom je niet erg vriendelijk over :Phahaha wilde net zeggen, ik ben ook niet in de prijzen gevallen met mijn ctje dus je hebt volgendjaar best wat werk aan je corsa als je denkt er makkelijk vanaf te komen om een prijsje te winnen :jerry
25 augustus 2010 om 14:37 #17515967@ PORE..
Jij hebt bij de mac een beker gekregen :sleeping
Groetjes,
Andries :P25 augustus 2010 om 17:09 #17515968Enige puntje van kritiek van mij is dat er misschien te veel velden open waren, waardoor de auto’s ver uit elkaar stonden. Het kan natuurlijk ook zijn dat er al heeeeeel veel auto’s weg
waren toen wij aankwamen (zondag +/- 11:00)
Misschien idee om volgende veld pas te openenen wanneer anderen allemaal vo zijn.
Verder prima meeting en ‘t weer was lekker:thumbup25 augustus 2010 om 17:48 #17515969origineel gepost door kadett4x4
ben maar even geweest op zondag, maar hing wel een lekker sfeertje.
was nog bij die witte ascona wezen kijken, omdat we een compressor hoorde.
inderdaad, een 2.4 met compressor.
na even kijken, leek zijn set up veel op die van die van mijn maat zijn c-coupe.
ascona had een kleinere compressor, maar had wel weer nos.groeten.
ik nog zwaaien naar jou :jerry geen reactie… je zult me denk ik wel niet herkend hebben :’)
25 augustus 2010 om 17:56 #17515970origineel gepost door Arjan Kuijper
Luuk heeft al wat verdeelbakken versleten en is wat voorzichtiger met deze. Hij besloot dus om op zaterdag voor de allereerste keer eens mee te sprinten maar voor alle zekerheid met de 4×4 uit. Later die middag zat een vacuumklepje verstopt (of defect) wat waarschijnlijk die knal veroorzaakte omdat de dumpvalve niet meer afblies.
Zondag heeft hij besloten om gewoon met 4×4 te rijden en met dat eenweg klepje ertussenuit omdat we geen andere bij hadden.Originally posted by kadett4x4
aha, op die fiets.
maar ik bedoelde eigelijk zondag, kon zaterdag niet.
was volgens mij de eerste run.
met hoeveel pk rijden jullie eigenlijk, vertrok wel lekker.groeten.
25 augustus 2010 om 18:05 #17515971Die Calibra turbo met problemen wat voor klap was dat? Echt zo’n mega luide dat je je amper kapot schrikt of een relatief zachte? Eenweg klepje zal wel de Amal valve zijn denk ik.. zou je eigenlijk zonder dat ding kunnen en gewoon een rechte slang laten lopen van de waste gate actuator naar de recirculatieklep daar onder?
origineel gepost door Arjan Kuijper
Luuk heeft al wat verdeelbakken versleten en is wat voorzichtiger met deze. Hij besloot dus om op zaterdag voor de allereerste keer eens mee te sprinten maar voor alle zekerheid met de 4×4 uit. Later die middag zat een vacuumklepje verstopt (of defect) wat waarschijnlijk die knal veroorzaakte omdat de dumpvalve niet meer afblies.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.