Forumindex › Forums › Overige › Meetings › OPN meeting Sevenum 19-20 en 21 augustus 2011!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2011 om 19:58 #17830493
Die verdwaalde Oostenrijker is een hollander … kriss ;)
21 augustus 2011 om 20:05 #17830494@Bastiaan1981, leuk optochtje hadden jullie op de snelweg :thumbup , wij kwamen voorbij met die 2 Astra´s (zwart en blauw) en Corsa D OPC.
21 augustus 2011 om 20:15 #1783049521 augustus 2011 om 20:16 #17830496AnoniemLid sinds:
1 January 1970@xander n wrote:
.ik vond er op zondag ook weinig kadett etjes staan
Die stonden er vrijwel allemaal alleen op Zaterdag met de complete groep van NL-Tuning.
21 augustus 2011 om 20:31 #17830497@xander n wrote:
@Tallie_GTI wrote:
wij zijn ook weer thuis , vandaag ff geweest , wat een hitte zeg
alles was netjes geregeld ,
alleen vond ik de keuring niet helemaal kloppen :shock:
iedereen heeft een eigen smaak maar degene die 1ste is geworden bij kadett e vond ik niet terrecht :thumbdownik weet niet welke kadett e 1,2 en 3e zijn geworden maar ik vind dat er weinig naar kleine details word gekeken en ideeen en uitvoeringen ervan.iedereen heeft een eigen favoriete kleur bv.ik vond er op zondag ook weinig kadett etjes staan
er werd wel op dingen gelet , maar vind het raar als mensen die bij de club horen winnen en dan ook met een naar mijn mening redelijk standaard kadett cabrio , die op trailer aankomt :???:
nummer 2
en dan nummer 1?
leer van een astra wat er niet zo strak uitziet op de foto, verder niet veel bijzonders een beetje chroom onder de motorkap en dat was het wel
bij mijn vriend zijn auto nummer 3 werd gezeurd over dingetjes die vies waren onder de motorkap, terwijl wij net 268km hadden gereden dat kun je ook niet vergelijken met een auto die op een trailer aankomt :wtf
21 augustus 2011 om 20:37 #17830498@Astralfred wrote:
@Bastiaan1981, leuk optochtje hadden jullie op de snelweg :thumbup , wij kwamen voorbij met die 2 Astra´s (zwart en blauw) en Corsa D OPC.
haha idd, lekker rustig aan terug getoerd :)
klopt idd stak me hand nog op :thumb21 augustus 2011 om 21:12 #17830499@nl-tuning wrote:
Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad;)!!!!
Groeten nick
En laat die foto’s maar komen.
Was idd top!!
we hadden een leuk cluppie bij elkaar zo, en wat een mooi gezicht al die opels op de snelweg!!“jblfreak wrote:gister geweest en was een top dagwas voor mij de eerste keer sevenum van me leven alleen kon k me voor me kop slaan dat k nooit geweest ben zeg
leuke dag bij de jongens van NL-tuning
mooie dingen gezien lekker weer
volgend jaar ga ik echt zeker een weekend
me meisie heeft rond de 311 foto’s maar die moet ik nog even gaan posten dus kan even duren [/qoute]
ik ben er volgend jaar ook weer het weekend daar!
ben alleen kats verbrand dit jaar!
tevens op de terug weg ook nog pech gehad met de 16v!
op de snelweg viel de laadspanning van de dynamo weg, toch maar zo ver mogelijk door gereden tot de accu leeg was!
gelukkig strande ik een kilometertje of 20 van huis in rhenen!
uit eindelijk had ik de auto s avonds om 22.30 eindelijk thuis met een kabelbreuk in de voedings draad van dynamo naar accu!!verder heb ik het heel erg naar mn zin gehad!!
op naar volgend jaar!!
21 augustus 2011 om 21:32 #17830500heb ook een gezellig dagje gehad. maar wat een mafkees die even een lotus omega zat te slopen…. :swear
21 augustus 2011 om 21:35 #17830501@JvV wrote:
@xander n wrote:
.ik vond er op zondag ook weinig kadett etjes staan
Die stonden er vrijwel allemaal alleen op Zaterdag met de complete groep van NL-Tuning.
heeft iemand hier foto’s van???
Tja kadett e loopt al enkele jaren niet echt correct meer vind ik.
Vandaar dat ik alleen nog maar ga kijken.
Was wel blij van enkele kadettjes terug te zien die al effe uit de scene waren :wub21 augustus 2011 om 21:40 #17830502@bordeaux beauty wrote:
@nl-tuning wrote:
Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad;)!!!!
Groeten nick
En laat die foto’s maar komen.
Was idd top!!
we hadden een leuk cluppie bij elkaar zo, en wat een mooi gezicht al die opels op de snelweg!!“jblfreak wrote:gister geweest en was een top dagwas voor mij de eerste keer sevenum van me leven alleen kon k me voor me kop slaan dat k nooit geweest ben zeg
leuke dag bij de jongens van NL-tuning
mooie dingen gezien lekker weer
volgend jaar ga ik echt zeker een weekend
me meisie heeft rond de 311 foto’s maar die moet ik nog even gaan posten dus kan even duren [/qoute]
ik ben er volgend jaar ook weer het weekend daar!
ben alleen kats verbrand dit jaar!
tevens op de terug weg ook nog pech gehad met de 16v!
op de snelweg viel de laadspanning van de dynamo weg, toch maar zo ver mogelijk door gereden tot de accu leeg was!
gelukkig strande ik een kilometertje of 20 van huis in rhenen!
uit eindelijk had ik de auto s avonds om 22.30 eindelijk thuis met een kabelbreuk in de voedings draad van dynamo naar accu!!verder heb ik het heel erg naar mn zin gehad!!
op naar volgend jaar!!
das wel shit zeg pat
bij mij ging t goed eigenlijk
volgend jaar zeker een weekend :)
foto s van nl-tuning hebben wij ook :P
morgen post ik er een zooitje
21 augustus 2011 om 21:44 #17830503@mooiwark wrote:
heb ook een gezellig dagje gehad. maar wat een mafkees die even een lotus omega zat te slopen…. :swear
nou idd zeg. ik zag uit me luie stoel, gewoon zonde
21 augustus 2011 om 22:51 #17830504@bastiaan1981 wrote:
@mooiwark wrote:
heb ook een gezellig dagje gehad. maar wat een mafkees die even een lotus omega zat te slopen…. :swear
idd. die man was gewoon niet ”lotus omega” waardig. ook al waren de turbo’s redelijk versleten.
maar als je dan ff met een ding van 25.000 over dat gras heen gaat crossen :thumbdown
eerste keer weekend voor mij. dat gaan we vaker doen! :thumbup
22 augustus 2011 om 08:03 #17830505AnoniemLid sinds:
1 January 1970@bettus accu wrote:
@bastiaan1981 wrote:
@mooiwark wrote:
idd. die man was gewoon niet ”lotus omega” waardig. ook al waren de turbo’s redelijk versleten.
maar als je dan ff met een ding van 25.000 over dat gras heen gaat crossen :thumbdown
eerste keer weekend voor mij. dat gaan we vaker doen! :thumbup
Ja dat is inderdaad zonde.
Iemand hier misschien een foto of filmpje van?
22 augustus 2011 om 08:08 #17830506Ik ga vanmiddag een selectie van mijn foto’s nabewerken en uploaden.
22 augustus 2011 om 08:10 #17830507Volgend jaar maar zonder auto.
Wat een slechte keuren was het. 2standaard Astra Coupe winnen 1e en 2e prijs. En de dikke Astra G Coupe Goud welke bij midlands stond had niets. Beetje vreemd dit.voor de rest was het lekker weer.
22 augustus 2011 om 08:15 #1783050822 augustus 2011 om 08:50 #17830509tja, keuren blijft een kwestie van smaak.
Ik ben ook van mening dat keuren per categorie door dezelfde persoon gedaan moet worden (beter nog meerdere samen)
Manier van keuren vond ik ook een beetje vreemd (en dat is niet omdat ikzelf niets gewonnen heb, LOL). Volgens mij werd er weinig op originaliteit/creativiteit en details gelet.Een slalombaan naast het show&shine gedeelte was achteraf misschien ook niet echt handig.
Maar bij het meten van de laagste auto werd ook de chassisbalk gemeten. Terwijl dit niet het laagste punt was/is.
Dat is de carterpan maar goed. Ook wordt er op het gras gemeten met een plank, waarom niet gewoon op het asfalt? het is hun georganiseerde meet, dus hun bepalen de jurering en meting.Behalve de gore toiletten, maar daar kon de crew weinig aan doen (bedankt voor de mensen die er zo’n smeerzooi van gemaakt hebben en nog meer thanx en respect voor de mensen die het schoonmaken :thumb :wors )
was het een zeer gezellige meet. Volgend jaar weer :jerry :jerry :jerryVerder nix te zeiken dusssss…
Vandaag ook ff :kewlpics posten.
l@ter
…. Oja, toch nog zeiken:
Via forum ken je heel veeeeeeel auto’s maar gezichten en ‘echte’ namen een stuk minder tot niet.
Gevolg
Bij de prijs uitrijking had ik geen idee wie nou welke prijs gewonnen heeft.
Maar dat is niet echt het probleem van OPN natuurlijk, maar misschien een idee met iets van fotos op een beamer ofsow?
130 bekers, je zal de presentatie maar moeten :vertag props voor de dame in die hete hut ;)22 augustus 2011 om 09:35 #17830510Foto’s van onze clubstand
22 augustus 2011 om 10:44 #17830511wij ook een top weekend gehad eigenlijk zoals altijd :D
22 augustus 2011 om 13:01 #17830512Hierbij een kleine selectie van mijn foto’s:
Zijn helaas niet perfect. Tegenlicht maakte het lastig en ik heb achteraf teveel scheef gedaan :hmmz
22 augustus 2011 om 13:10 #17830513het was zoals gewoonlijk echt een top event
super weer, ook al was er zondag morgen even die buiik moet zeggen dat ik steeds op nette wc’s terecht ben gekomen
een dikke proficiat aan de organisatie voor toch weer telkens zo een mega event klaar te krijgen en in goede banen te laten lopenwel 1 opmerking
over de laagste wagen gedoe
idd klopte langs geen meter (centimeter) ;)
die duitser wat 3de werd is met zijn zoon in de wagen mogen blijven zitten, en is gemeten voor de vooras
ik moest eruit, en werd gemeten aan de achterzijde van de vooras
klopt dus echt niet,
zaag hier normaal niet om, maar juist is juistkijk alweer uit naar volgend jaar :wors
mijn foto’s (594 stuks)
komen van de week online
@stender, thx voor de zeer mooie pics22 augustus 2011 om 13:46 #17830514Zeker een mooie meeting!!
Ben alleen gisteren geweest, maar toch nog veel auto’s gezien.
Aantal auto’s van hier gezien.Degenen die zich afvroegen wie die Astra G bij de poort geparkeerd had, en in een geel shirt “verkeersregelaartje” liep te spelen, dat was ik :$
IceQueenMantaLogan, je Manta is in het echt nog mooier dan op de foto!
Bettus Accu gezien met zijn nette Kadett SR.
De Vectra B two-tone gezien, ook van hier.Sfeer was zeker gezellig!
Hoop er volgend jaar vanaf vrijdag te kunnen zijn.Mijn foto’s komen nog!
22 augustus 2011 om 13:56 #17830515Mijn foto’s (Manta’s):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2057085660202.2102939.1036432430&l=7359b407ab&type=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
22 augustus 2011 om 14:53 #1783051622 augustus 2011 om 15:37 #17830517En weer zon lekker setje van Stender…. :D
Ik dacht al, wat komt me die Manta toch bekend voor!!
Stonden ook in het anti-tupperware straatje :PHad je ze nog een keer in hi-res..? :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.