Forumindex › Forums › Overige › Meetings › OPN meeting Sevenum 19-20 en 21 augustus 2011!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2011 om 16:28 #17830540
@piele, vaker weekendmeetings en frikandellen en rijplaten is geen probleem.
Gewoon n c kadettje kopen en met ons meegaan.
Alhoewel ze op de meeste c kadett/oldtimeropelmeetings niet zo moeilijk doen over een wat nieuwer modelletje op t veld.
Die frikandellen das een terugkerend ritueel geworden, en hoe zatter ik ben, des te beter ze lukken :afro :thumbVorig jaar wist ik niet eens meer dat ik snachts heb staan bakken :shock: ;)
23 augustus 2011 om 17:22 #17830541@fredje wrote:
Alhoewel ze op de meeste c kadett/oldtimeropelmeetings niet zo moeilijk doen over een wat nieuwer modelletje op t veld.
Die frikandellen das een terugkerend ritueel geworden, en hoe zatter ik ben, des te beter ze lukken :afro :thumbVorig jaar wist ik niet eens meer dat ik snachts heb staan bakken :shock: ;)
Kan ik dan volgende x ook zo’n rijplaat proberen. Frikandellen waren anders ook lekker ondanks dat mijn smaakpupillen op dat tijdstip/moment niet meer zo goed funcioneerde :angel
23 augustus 2011 om 17:30 #17830542Dat kan zekers, waren goeie rijplaten.
Denk dat er bij opperuiver ook smorgens een paar tenten bol stonden van de brandbare gassen hahaha, daar hebben we er ook nog n aantal gedumpt hahaha23 augustus 2011 om 17:32 #1783054323 augustus 2011 om 17:41 #17830544Ja hoor, d kadettjes zijn ook gewoon welkom hoor, wij hebben er normaalgesproken ook een bij.
Zolang er niet teveel plastic aan hangt, niks aan de hand hahahhaa23 augustus 2011 om 17:55 #17830545@fredje wrote:
Ja hoor, d kadettjes zijn ook gewoon welkom hoor, wij hebben er normaalgesproken ook een bij.
Zolang er niet teveel plastic aan hangt, niks aan de hand hahahhaahahah idd anti tupperware :thumb we stonden ook goed daar in dat straatje ;)
23 augustus 2011 om 19:04 #17830546mm, hier stonden mijn foto’s maar willen ook niet mee werken. BLUH.
23 augustus 2011 om 19:07 #17830547Klote dat mijn foto’s het niet doen. Ze staan overigens ook bij Piele op de hyves. Ik moet maar wachten tot ze het weer doen. Kennelijk populaire foto’s :D
23 augustus 2011 om 19:34 #17830548Hahaha!
Ja, lullige is dat photobucket ook verkeer telt dat doorgelinkt is…
Daarom gebruik ik imageshack.us!
Maar daar mag je nu ook niet meer te grote foto’s posten…23 augustus 2011 om 19:37 #17830549@Stender wrote:
Klote dat mijn foto’s het niet doen. Ze staan overigens ook bij Piele op de hyves. Ik moet maar wachten tot ze het weer doen. Kennelijk populaire foto’s :D
Ben wel benieuwd naar je foto’s. Zijn de foto’s op die hyves openbaar of alleen voor vrienden?
23 augustus 2011 om 19:41 #17830550@Angel-eyes wrote:
@Stender wrote:
Klote dat mijn foto’s het niet doen. Ze staan overigens ook bij Piele op de hyves. Ik moet maar wachten tot ze het weer doen. Kennelijk populaire foto’s :D
Ben wel benieuwd naar je foto’s. Zijn de foto’s op die hyves openbaar of alleen voor vrienden?
Openbaar, maar gewoon ff toevoegen ;)
23 augustus 2011 om 20:05 #17830551AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kan het kloppen dat er weinig Monza’s en Senator A’s waren? Ik zie ze helaas niet op de foto’s. (volgens mij 1 rode gezien)
23 augustus 2011 om 20:30 #17830552@Senatorman wrote:
Kan het kloppen dat er weinig Monza’s en Senator A’s waren? Ik zie ze helaas niet op de foto’s. (volgens mij 1 rode gezien)
ik was er zaterdag met mn senator a2!!! :D :D
23 augustus 2011 om 20:38 #17830553mijn foto’s staan ook online
je zal er even stil mee zijn
594 stuks :Denjoy it
http://www.themantarevolution.be/index.php?p=sevenum_2011″ onclick=”window.open(this.href);return false;(wil je het grote formaat hoor ik het wel)
23 augustus 2011 om 22:47 #17830554@bukzzzie wrote:
was toevallig dit die verdwaalde oostenrijker?
Zal vast deze Oostenrijker zijn , die dwaald hier overal in Nederland rond .
Hij is volgens mij serieus de weg kwijt .24 augustus 2011 om 09:35 #17830555@fredje wrote:
:D Ik heb nog 11 frikandelluh!!!
Meer weekendmeetings is idd geen probleeem hoor, wij doen er gemiddeld 7-8 per seizoen en dan slaan we de duitse meetings, de meeting in Roermond en de Big-opel meetings nog over! :shock:
En dan vergeet ik bijna nog onze vakantie in Vuren die wij elk jaar tussen 2 meetings in plannen, en dan soms nog een weekendje die kant op omdat wij vinden dat er in juli te weinig meetings zijn! :D
Dus ik ben het eens met Ferdie…. kadett ctje kopen en lekker met ons mee!
24 augustus 2011 om 10:06 #17830556Foto’s staan dus ook hier:
http://pielepower.hyves.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik moet even wachten totdat Photobucket het weer doet.
edit: Dit is de albumlink, dat doet ‘ie het ook. Wel onderaan beginnen! :thumb
http://s1093.photobucket.com/albums/i435/Meidoorn/Meetings/Sevenum%202011/?start=all” onclick=”window.open(this.href);return false;
24 augustus 2011 om 10:47 #17830557@mieke wrote:
@fredje wrote:
:D Ik heb nog 11 frikandelluh!!!
Meer weekendmeetings is idd geen probleeem hoor, wij doen er gemiddeld 7-8 per seizoen en dan slaan we de duitse meetings, de meeting in Roermond en de Big-opel meetings nog over! :shock:
En dan vergeet ik bijna nog onze vakantie in Vuren die wij elk jaar tussen 2 meetings in plannen, en dan soms nog een weekendje die kant op omdat wij vinden dat er in juli te weinig meetings zijn! :D
Dus ik ben het eens met Ferdie…. kadett ctje kopen en lekker met ons mee!
Haha Miek, nou weet ik het heb de frikandellen gemist zaterdagavond hahaha,
anders had je er nu nog maar 7 gehad hahaha
achteraf misschien ook beter dat ik er geen meer op had !!!Maar idd gewoon een C tje kopen en gaon met het spul.
24 augustus 2011 om 17:17 #17830558Mooie foto’s allemaal. Hier een aantal van mijn foto’s:
Mazzel!!
25 augustus 2011 om 10:50 #17830559@bmwmanu wrote:
@JvV wrote:
@xander n wrote:
.ik vond er op zondag ook weinig kadett etjes staan
Die stonden er vrijwel allemaal alleen op Zaterdag met de complete groep van NL-Tuning.
heeft iemand hier foto’s van???
Tja kadett e loopt al enkele jaren niet echt correct meer vind ik.
Vandaar dat ik alleen nog maar ga kijken.
Was wel blij van enkele kadettjes terug te zien die al effe uit de scene waren :wubook slechte ervaringen dan?
26 augustus 2011 om 18:28 #17830560@astrawez wrote:
Mooie foto’s allemaal. Hier een aantal van mijn foto’s:
http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%202/0-SAM_1552.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mazzel!!Wij hebben nog even met deze Duitser staan praten.
Praten was ook iets wat hij graag deed.
Kwam erop neer dat auto zeer snel is en het liefst/best vooruit gaatEerste wat hij vroeg was als wij uit Maaskantje kwamen.
28 augustus 2011 om 10:05 #17830561hier een greep uit mijn foto’s
mensen die foto s willen hebben (heb er nog veel meer ) kunnen ffies u2u sturen
28 augustus 2011 om 17:35 #17830562@Stornie wrote:
De zondag was een supermooie dag! Hierbij een selectie van mijn foto’s van de zondag.
He Stornie,
Waar heb je mij gezien op de Snelweg?
Dat is namelijk mijn auto :DMisschien kun je mij deze foto ook per Mail opstuuren?
Grtz
Dennis
28 augustus 2011 om 19:29 #17830563@Hollaender85 wrote:
@Stornie wrote:
De zondag was een supermooie dag! Hierbij een selectie van mijn foto’s van de zondag.
He Stornie,
Waar heb je mij gezien op de Snelweg?
Dat is namelijk mijn auto :DMisschien kun je mij deze foto ook per Mail opstuuren?
Grtz
Dennis
Dennis,
Wat zijn dit voor achterlichten?
Origineel gespoten of….?gr,
John28 augustus 2011 om 20:07 #17830564He John
Ja precies die zijn gespoten.
Grtz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.