oplossing voor het oliefilter gezocht

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) oplossing voor het oliefilter gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ludolf
    Deelnemer

beste forum leden,

ik heb een astra f cabrio met een c20xe er in, deze is 6 cm verlaagd aan de voorzijde
      en ik heb een sensor plaat van raid tussen mijn olie pomp en olie filter zitten, nu is de auto al voorzien van een korter olie filter (mahle filter voor een 1.7td) alleen raakt het filter nog steeds het draagarm.

heeft iemand hiervoor misschien een op lossing of een goed iedee? nog korter filter te verkrijgen bijv??

mvg ludo

Fearless
      Deelnemer

Weg met die sandwichplate. Die sensoren kun je prima elders kwijt in je onderblok.

Als je onder kijkt zie je hier en daar een inbusstopje zitten, die zitten in het oliekanaal.
        Er zijn diverse nippeltjes en verloopjes te koop zodat je je sensoren plaatsen kan.

Ludolf
        Deelnemer

oke top bedankt voor de tip, dan zal ik van de week eens kijken.

zat net zelf ook al even over het internet te kijken kwam indd ook verschillende verlopen tegen.

Fearless
          Deelnemer

Je kunt zoiezo je temperatuursensor in het loze dopje van de oliepomp maken.

zie dit topic.
            Freek heeft daar een aantal foto’s van gemaakt :thumbup

viewtopic.php?f=20&t=140937&start=15

Ludolf
            Deelnemer

super, dankje :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.