Oplossing bluetooth navi900 samsung s3 (mini)

Forumindex Forums Modellen Insignia Oplossing bluetooth navi900 samsung s3 (mini)

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    duranduran
    Deelnemer

Op deze site staan bij de verschillende opel modellen opmerkingen en vragen over problemen met het koppelen van Samsung telefoons en de bluetooth .

Ik heb problemen gehad met het wegvallen van de verbinding van mijn Samsung S3 zodra ik een nummer koos vanuit het telefoonboek zodra deze geladen was vanuit de telefoon in de navi900. Maar ook viel de verbinding regelmatig tussen 20 sec – 3 minuten plotseling weg.
      Ik heb diverse oplossingen voorbij zien komen, maar er is niet een die 100% werkt. Tot nu.

Want ik heb de oplossing:

Het vergrendelscherm op de s3 ( mini) moet UIT staan. Dat verstoort namelijk de bluetooth verbinding. Dit kan je uitschakelen in het menu van de telefoon.

Ik kan het telefoonboek laden, bellijsten worden bijgehouden, bluetooth blijft aan, kan bellen mbv voicecontrol en via de knoppen van de Navi900.

In de lijst van Opel waarin staat vermeld welke telefoons wel/ niet werken met het Opel Navi
      Systeem staat bij de S3 vermeld dat de Bluetooth verbinding af en toe wegvalt.
      Het probleem is dus al lang bekend, maar waarom zoekt men niet naar een oplossing met Samsung of luistert men bij Opel Nederland naar de ervaringen en of oplossingen van de Opelrijders…

Samsung gebruikers: veel succes.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.