Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Oplichtster
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 december 2009 om 18:55 #17545072
Kwestie van een petitie indienen om dit soort zieke figuren preventief te ruimen, dunkt me. Ik bedoel, als geiten met Q koorts preventief geruimd gaan worden kan dat met dit soort gevallen ook wel.
Postnatale abortus is ook nog een optie.
25 december 2009 om 21:02 #17545073ik ken deze persoon ik kwestie goed zit nl ook op mijn forum van de pontiac.en ik heb een keer een meeting gehouden met deze persoon en haar man.en ik had er gelijk al geen goed gevoel bij.en mijn vrouw trouwens ook niet.maar ze zwerft
d goed rond op het internet.echt zielig en diep triest hoor.26 december 2009 om 11:42 #17545074modjes,wordt het geen tijd,als jullie de regels toepassen,die recentelijk
zijn aangepast,dan moet het maar ook afgelopen zijn met de aandacht
op ons forum voor zoon ziekelijk figuur.
ik heb mijn mening in een voorgaande reactie geuit,en denk er nog steeds zo over.
dat stuk onbenul is de letter op je scherm niet waardt
dus verwijder dit topic
a.u.b.,denk dat ik de mening van veel formers deel hier mee.
vgr tonsr.26 december 2009 om 17:36 #17545075AnoniemLid sinds:
1 January 1970had t al op het chevrolet forum
is inderdaad misselijk makend zo,n figuur
je zou maar echt zo,n ziekte hebben
en dan lezen dat zo,n ………………er misbruik van maaktzum kotzen:puke
26 december 2009 om 21:18 #17545076origineel gepost door Jerremy
Als ze nou de enige zou zijn..
Er zijn volgens mij veel van zulke mensen op de wereld.
Het schijnt idd. een ziekte / aandoening te zijn.
Heb wel is collega’s gehad die dat hadden.Volgens mij valt onder de catogerie; Münchhausensyndroom.
Had een collega jaren terug die iedereen voorhield dat op een keer op Kerst avond ze vrouw en kinderen dood waren gereden.
En de manier waarop ook; de auto werd geplet tussen een muur door een vrachtwagen van 50 ton.Een andere collega van PZ, vertelde me dat volgens het dossier van de betreffende collega, hij nog nooit een vrouw heeft gehad of getrouwd, en ook geen kinderen. De collega in kwestie werkte al v.a. ze 18e bij de firma. Het mooie was ook dat hij al top werkgevers had gehad vóórdat hij bij de werkgever werkte waar we samen werkte (waar hij dus al v.a. ze 18e werkte). :thumbdown
Maar het ergste voor dit soort mensen is gewoonweg, als er ECHT is een keer iets is, is er NIEMAND die ze meer geloofd..
Maar ja, dat hebben ze aan zichzelf te danken dan.Ik ken idd ook zo iemand. Bij hem gaat het niet om extreme verhalen gelukkig. Maar het is wel frustrerend. Het is geen kwaad iemand, goede gozer. Altijd bereid om een ander te helpen. Maar die verhalen..
Hij heeft het gewoon echt niet door. Moeilijk om mee om te gaan soms..
Wel een ander gevalletje dan deze vrouw, die misschien ook wel zo’n aandoening heeft.. Maar toch, spotten met dit soort dingen zijn echt erg. Meteen opnemen zo’n figuur..
Ik heb ook een amerikaan gehad (Camaro), reed ook wel ‘ns van die goede doel ritjes (vooral ongeneeslijk zieke kinderen).. Soms rijd je in zo’n middag dik 100E aan benzine foetsie (Camaro deed 1:4,3 gemiddeld, op benzine..). Niet erg, maar als het dan nep blijkt te zijn…. :swear :fy1
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.