Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Oplichters op Marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 juli 2012 om 10:24 #17553542
heb zelf mijn corsa gekocht bij een man die nog auto’s verkocht voor de fun (man in de vut)
nu heeft mijn corsa 70.000 gelopen, stond er netjes bij, na een rondje om de auto gelopen te hebben, zag ik goeie merk banden, nieuwe gm uitlaat, nieuwe remmen, olie was schoon. etc etc. zegt al genoeg over een auto en de vorige eigenaar.ik denk dat je vooral zelf moet kijken en aanvoelen of een auto goed is.
maar er wordt zeker wel veel opgelicht. vooral veel uit het oostblok.
maar bekijk het ook eens aan hun kant, geen werk, geen toekomst, geen redelijk huis, wel een gezin.
ben ik de oostblok landen geweest, en er zijn veel dorpen die er niet zo braaf bij liggen.
ik kan deels wel begrijpen dat die mensen er van alles aan doen om aan centen te komen.
wat zou jij doen in hun schoenen?maar goed, zo kunnen we wel door blijven gaan he. vind het ook vreemd dat in een achterbuurt, in vervallen huurwoningen meneen en mevrouw abdulla wonen met hun 7 kinderen, in huis is het leeg en 1 puinhoop, maar ze rijden wel een bwm 750, of een golf 6 gti, of een mercedes amg look. allemaal voor een maandje, soms 2. en daarna zie je die auto nooit meer ergens rond rijden.
in nederland zijn er nu eenmaal veel van die rare praktijken. komt naar mijn idee alleen mar omdat er veel gaten en maasen in de wet zijn.
30 juli 2012 om 12:34 #17553543@mhakstege wrote:
Dat verhaal van de Audi gaat dat over een audi A4?
Een vriend van mij zag hem op MP en ik vertrouwde het gelijk al niet vanwege de lage prijs.
Dit was de mail van die verkoper.Hallo,
Neem mij niet kwalijk voor de vertraging en hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn auto. De auto is beschikbaar voor € 6.400,00. De motor loopt perfect en er zijn geen technische of mechanische problemen met de auto, geen krassen, is nooit betrokken geweest bij een ongeval. De auto is in zeer goede staat binnen en buiten. Ik stuurde je een paar foto’s van de auto, dus controleer je gehechtheden.
Mijn bedrijf in Nederland hebben voltooid, het is wel een lang verhaal om hier te vertellen dus ik heb weer terug naar huis in het Verenigd Koninkrijk. Ik heb geen tijd gehad om de auto te verkopen voor het verlaten van Nederland, dus ik verkoop het nu omdat het moeilijk voor mij om een auto te rijden met het stuur aan de linkerkant in het Verenigd Koninkrijk. Currently de auto is in het Verenigd Koninkrijk. Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van de auto en besluiten om de volgende eigenaar te worden zal ik geen problemen met de auto naar je veilig en soepel. Laat het me weten als je geïnteresseerd bent in het kopen van de auto en ik zal uitleggen hoe de transactie zal naar beneden gaan. Excuseer mijn Nederlands. Als u kunt schrijven me terug in het Engels, zou het geweldig zijn.
Dank u.Wij hebben daarop MP in kennis gesteld over deze verkoper.
ja lijkt er heel hard op prijs weet ik niet meer maar was echt te mooi om waar te zijn
30 juli 2012 om 13:43 #17553544Dit topic is nu 8 maanden oud en heeft zo weinig concrete reacties over oplichting op mp, dat mijn inziens marktplaats dus wel heeeel betrouwbaar moet zijn. :D Of dit topic zinloos :hmmz :jerry
Ik ben nog nooit opgelicht via MP en ik koop er echt van alles wat los en vast zit. Maar als het meer dan 20 euro kost ga ik er gewoon heen.
Laatst nog vanuit Utrecht naar Delfzijl gereden voor een versterker van 100 euro.
Dan weet ik gewoon zeker of die het helemaal doet of niet. Kwestie van uitsluiten hoor.
Je kan je op elke hoek laten oplichten. Lees je dan gewoon in of leer waar je op moet letten, of neem iemand mee die dat voor je wilt doen.. En dan heb je al zoveel minder kans dat het gebeurt.
We weten toch allemaal dat de wereld niet over rozen gaat.. ;) Duh…Ik heb wel eens een golfje verkocht waar de koper tijdens proefrit echt helemaal niks probeerde aan of uit te zetten.. hij ree in zn 2 de straat uit, keerde bij de rotonde, stopte weer bij mn huis en kocht hem.
Ja als hij er dus duidelijk totaal niet in geinteresseerd is, moet ik hem dan redden van zijn eigen stompzinnigheid? Doet voor mij toch ook niemand? :D
En die lange buitenland verhalen kennen we nou toch ook allemaal wel.. pfff… :sleeping -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.