OPLICHTER ACTIEF MARKTPLAATS

Forumindex Forums Modellen Corsa OPLICHTER ACTIEF MARKTPLAATS

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    bareld

Zoek in de rubriek auto onderdelen op MP maar eens op Heerlen.

Dan zie je dat deze verkoper wel heeeeel veel advertenties heeft. Niet alleen Opel maar alle merken. Lijkt me een sloperij of zo

mrmonkey
      Deelnemer

is dit niet ook toevallig de beruchte ‘dr opel’ :wtf:wtf

heb ook maaaaaaaaaaaaaanden toen op mn spullen moeten wachten!! :thumbdown

Fl0pke

Ik heb ook welles lang moeten wachten op wat kleine spulletjes, á 50 euro… Probeer altijd netjes te vragen hoe het verzenden is gegaan of dat ik erg benieuwd ben naar het pakketje…

Ik zal ook niet snel duurdere dingen op internet bestellen via marktplaats… Maar soms is het wel een poging waard… Als rijden heel wat duurder is…

Vervelend als je mensen niet meer kunt vertrouwen, verpest het voor de eerlijke mensen die graag wat willen verkopen…

Aapje

Ik heb met een verkoper op marktplaats zo’n 50 tot 100 emailtjes gewisseld voordat hij mij ‘t onderdeel uberhaupt opstuurde…

Bij ontvangst miste een onderdeel, het pakket een _compleet_ slotenset, nagevraagt: “zit het contactslot erbij?” geen contactslot…

Afijn, weer 100 tot 200 emailtjes gewisseld om door hem te horen te krijgen dat hij geen contactslot meer heeft liggen…

Afijn hij had nog wat andere onderdelen die ik wel wou hebben, (astra tellerbak met witte platen, en nog wat kleine delen…)

Onderdelen terug verstuurd naar hem, andere delen na heel veel mailtjes eindelijk ontvangen….

Blijkt het wéér niet te zijn wat hij beloofde…. Kortom weer alles retour gestuurd, HEEL veel gezeur gehad uiteindelijk… Gedreigd met rechtsbijstand in te schakelen. En toen wou hij de gemaakte kosten + geld terug te storten.

Dit was ook een persoon met een soort ‘corsabdelen’ achtig adres namelijk: ‘astrafdelen@hotmail..com’.

Deze Kees uit Sittard wens ik dus een kort leven op z’n zachts gezegd.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.