Opgeslagen instellingen smartkey

Forumindex Forums Modellen Astra Opgeslagen instellingen smartkey

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Neo_theOne
    Deelnemer

Beste Forumleden, sinds een paar dagen eigenaar van een prachtige Astra 1.4 Innovation.
      Inmiddels de elektrische stoelen ingesteld op de posities van mij zelf en mijn vrouw. Na wisselen van de sleutels (probleem hier op het forum gevonden) kom ik tot de volgende vraag.
      Als er gereden is met de auto, staat de stoel op de uitstapstand (uitstaphulp) van de laatste bestuurder.
      Als ik de handleiding goed begrijp dan zou de stoel bij het ontgrendelen een/of openen van de deur zich moeten verstellen naar de positie van de geheugen welke de auto ontgrendeld.
      ———-
      De elektrisch bediende stoel verplaatst zich automatisch naar de opgeslagen stand wanneer het bestuurdersportier wordt ontgrendeld en geopend met de handzender of elektronische sleutel in het geheugen en wanneer Automatisch oproepen geheugen op het Info-Display is ingeschakeld.
      ———
      Zodra ik de auto ontgrendel gebeurt er niets. De stoel veranderd wel naar de opgeslagen positie zodra ik het contact aan zet.
      Is dit zoals het moet zijn of hoort het wel zo te gaan als in de handleiding is aangegeven?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.