[OPGELOST] Opel Insignia 2.0T – DVD 800 Navi

Forumindex Forums Modellen Insignia [OPGELOST] Opel Insignia 2.0T – DVD 800 Navi

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    jaychun

Beste Mede Opel gebruikers :)

Ik heb sinds kort een Opel Insignia 2009 (2.0T, 220PK) gekocht.
      Vervolgens heb ik al via een andere topic mijn systeem geupdate voor mijn iPhone 5s. Het heeft het gedaan tot dat mijn broertje zijn iPhone 5 aansloot.
      Wanneer ik mijn telefoon aansluit komt er al gauw een melding naar voren datie niet ondersteund wordt en dat ik hem veilig eruit kan halen.
      Zal dit aan een update liggen of…? Ik hoor het graag van jullie

update al gedaan:
      viewtopic.php?f=105&t=178201&hilit=cd500

Update:
      Ik had een belkin kabeltje bij de Apple Store gekocht in Haarlem. Net geprobeerd via een orginele apple kabel en pakte die het meteen weer op. Vreemd genoeg maar blijkbaar een kleine kabel probleem?

wimdm
      Deelnemer

bij mijn insignia 2012 sd 900 navi zijn 3 telefoons gekoppeld en worden allemaal herkend. alleen bij samsung wordt het adresboek niet weergegeven. met nokia geen problemen.

Stefke insignia

Bij mij kunnen ook 3telefoons gelinkt worden heb een insignia van 2010 met dvd 800 navi. Heb er 2 iphone’s 4s aangekoppeld . En gaat zeer goed.

P@rick
          Deelnemer

Heb er ook problemen mee gehad met IPhone4S.
            Na de update welke je nu ook gedaan hebt was het probleem opgelost.
            Heb trouwens nu een IPhone 5S en die doet het ook prima.

jaychun

Das vreemd. Ik heb nu ook 5S en wilt niet meer verbinden via USB :/ Maar ben dus langs Opel dealer gegaan en rekenen al gauw 50euro tot 100euro aan onderzoek en update enzo. weet niet of het waard is om dat te gaan doen of gewoon de update nog een keer uitvoeren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.