Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Opgejaagd door een corrado
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juni 2010 om 06:24 #17691117
Blijft altijd heel iri als mensen op je bumper komen zitten. Ik weet niet wat het is, als ik in de corsa rij gebeurt het 9 van de 10 keer, terwijl ik echt geen langzame rijder ben, en als ik in de auto van m’n vader rij, gebeurt er helemaal niets. Laat af en toe ook m’n remlichten zien, of natuurlijk even de ruiten schoon maken, vinden ze ook altijd leuk :D Ik heb zo iets van, als je ervoor bij kan, doe dat dan ook. Maar niet zo nichterig in m’n anus kruipen. I don’t roll that way dude… :sleeping
24 juni 2010 om 08:53 #17691118origineel gepost door 2e-c14nz
Blijft altijd heel iri als mensen op je bumper komen zitten. Ik weet niet wat het is, als ik in de corsa rij gebeurt het 9 van de 10 keer, terwijl ik echt geen langzame rijder ben, en als ik in de auto van m’n vader rij, gebeurt er helemaal niets. Laat af en toe ook m’n remlichten zien, of natuurlijk even de ruiten schoon maken, vinden ze ook altijd leuk :D Ik heb zo iets van, als je ervoor bij kan, doe dat dan ook. Maar niet zo nichterig in m’n anus kruipen. I don’t roll that way dude… :sleepinghaha ruiten schoonmaken die moet ik onthouden :P die heb ik nog nooit gebruikt :D
24 juni 2010 om 08:57 #17691119MAar dan wel ingedrukt houden, krijg je van die mooie wolken :D
24 juni 2010 om 09:07 #17691120origineel gepost door 2e-c14nz
MAar dan wel ingedrukt houden, krijg je van die mooie wolken :Dhaha ik stel de sproeikoppen wel iets hoger in :P
24 juni 2010 om 09:13 #17691121word je wel achternagezeten door een toffe auto ;D
gewoon ff je remmetje intrappen doet wonderen!! ;D24 juni 2010 om 19:00 #17691122Ik heb ook wel eens een rare figuur om mij heen gehad met een simpele 205 uit ’90
ik rijd op de A6 van muiden naar lelystad heb ik ter hoogte van Almere een 205 dat me inhaald, nou geen probleem.
ik reed per slot zo iets harder als toegestaan 5 a 10km over de limiet op de teller.
later rijdt ie weer voor me met een lagere snelheid, gewoon normaal ingehaald, effe later haald ie me weer in, en komt wat korter langs naar rechts.
geen probleem kan een inschattings fout zijn.
later haal ik m weer in omdat ie weer een 100 rijdt waar 120km.u
komt ie effe later weer voorbij, maar nu nog korter voor mijn neus langs.
Dit gebeurt later weer.
ik er voorbij..
en toen VOL IN DE HO-IJZERS, 4 blokkerende wielen aan de kadett carevan.
die gozer schirkt zich een ongeluk.
e heb m niet meer gezien…
Willem
24 juni 2010 om 19:02 #17691123Opgeljaagd door Corrado (of andere) VR6 op de autobahn is leuk..
laat ze meestal voorbij en ga op mijn gemak achter ze rijden..
en blijf hun dan opjagen tot die VR6 last krijgt van onvoldoende oliekoeling (herkenbaar aan oliespetters op de voorruit van he Vectra..
dan iets afstand, en dan zie je ze al kijken..
maar wel blijven volgen natuurlijk..
Tot die Grote rookwolk komt, mooiste is een rook onder de kap en uit de uitlaat vandaan..
Is mij al 2x gelukt in Duitsland….
Dit allemaal omdat een standaard niet aangeapst oliekoelsysteem sterk te kort komt bij langere stukken vollast is dit bijna een garantie op kapot lopen van de motor, tenminste als de eigenaar hier niet op bedacht is..
Willem
24 juni 2010 om 19:42 #17691124hahahaha lol :wors
24 juni 2010 om 22:14 #17691125Volkswagen. Wie anders? :jerry
28 juni 2010 om 13:47 #17691126En dat het ook anders kan met een vw.. rij net van me werk weg door de stad:wub lekker rockabilly muziek :jerry komt er naast me een vw golf 4 staan ik sta wat naar voren de vw rijd ook een stukje naar voren de man kijkt me aan en steekt zen duim op:thumbup mooi toch …. en ik groet hem netjes trug………… Dus zo kan het ook… btw was een duitser:)
maar dat maakt niet uit…
nova
28 juni 2010 om 14:55 #17691127Ik had ook geen Ellende met de heren VR6 rijders, heb ze zelfs nog afgezet bij de eerste pomp (is officieel ook verplicht in duitsland iemand te helpen met Pech).
en een Duimpie van VW rijders heb ik wel vaker gehad hoor.
Willem
28 juni 2010 om 18:01 #17691128origineel gepost door wim-v6
Ik had ook geen Ellende met de heren VR6 rijders, heb ze zelfs nog afgezet bij de eerste pomp (is officieel ook verplicht in duitsland iemand te helpen met Pech).en een Duimpie van VW rijders heb ik wel vaker gehad hoor.
Willem
Moooi toch wim
Ik krijg niet zovaak en duim maar wat niet is kan nog komen!!
28 juni 2010 om 19:24 #17691129mensen kijk tijdens het rijden voor je en als je af en toe eens blik in de achteruitkijkspiegel werpt en zit er constant 1tje dicht op je kijk dan vervolgens eens op je klok of positie op de rijbaan, de meeste mensen die claimen last te hebben van bumperklevers rijden of zelf te zacht of zitten constant links te rijden schuif dan een baantje naar rechts waarom zou je express andere mensen kloten ik snap dat niet or
28 juni 2010 om 22:18 #17691130origineel gepost door redmanta
mensen kijk tijdens het rijden voor je en als je af en toe eens blik in de achteruitkijkspiegel werpt en zit er constant 1tje dicht op je kijk dan vervolgens eens op je klok of positie op de rijbaan, de meeste mensen die claimen last te hebben van bumperklevers rijden of zelf te zacht of zitten constant links te rijden schuif dan een baantje naar rechts waarom zou je express andere mensen kloten ik snap dat niet orDat werkt twee kanten op ja, maar het is vooral lastig voor gehaaste mensen om even geduld te hebben als het nodig is.
Ik ga wel naar rechts, maar als ik het idee heb dat ik vervolgens klem kom te zitten op de rechter rijbaan blijf ik langer links rijden. Negen van de tien keer wordt je genadeloos klemgereden achter een vrachtwagen als je niet brutaal genoeg je plek op de linkerbaan inneemt.
Er rijden teveel conflicterende soorten bestuurders op de weg. Dat gaat nooit helemaal goed komen :D.
29 juni 2010 om 02:15 #17691131ooit gehad met een daihatsu ja idd je leest t goed.. toen had ikme cali v6 nog met210 pk
ik reed in lelystad en zag die auto denk prima ff iets gas erop en weer lekker doorrijden. ik rij nog niet naast m of meneer trapt t gas in en speurt weg ik zo wtf een daihatsu :wtf:wtf ik rij door en hij stopt bij tpompstation ik denk is ff kijken wat dat is .. heeft meneer op ze charade een dikke turbo zitten word je eng van. ja zegt die uiterlijk is t niks maar t weegt niks en gaat super zoals je zag . sta je daar met je bek vol tanden …
29 juni 2010 om 06:04 #17691132Daarom hou ik van wolven in schaapkskleding. Super gaaf is zo iets :D
29 juni 2010 om 14:10 #17691133origineel gepost door turbootje
ooit gehad met een daihatsu heeft meneer op ze charade een dikke turbo zitten word je eng van. ja zegt die uiterlijk is t niks maar t weegt niks en gaat super zoals je zag . sta je daar met je bek vol tanden …ik zie hier in Hardenberg bij de Tango en de Mac ook wel eens een charade staan die ook wat soortgelijks heeft. Lijkt een gewone charade, maar aan de voorkant zie ik echt een FMIC en de bekende blauwe buizen.
Nog nooit zien rijden, was wel benieuwd eigenlijk.29 juni 2010 om 17:08 #17691134origineel gepost door Hawke
origineel gepost door redmanta
mensen kijk tijdens het rijden voor je en als je af en toe eens blik in de achteruitkijkspiegel werpt en zit er constant 1tje dicht op je kijk dan vervolgens eens op je klok of positie op de rijbaan, de meeste mensen die claimen last te hebben van bumperklevers rijden of zelf te zacht of zitten constant links te rijden schuif dan een baantje naar rechts waarom zou je express andere mensen kloten ik snap dat niet orDat werkt twee kanten op ja, maar het is vooral lastig voor gehaaste mensen om even geduld te hebben als het nodig is.
Ik ga wel naar rechts, maar als ik het idee heb dat ik vervolgens klem kom te zitten op de rechter rijbaan blijf ik langer links rijden. Negen van de tien keer wordt je genadeloos klemgereden achter een vrachtwagen als je niet brutaal genoeg je plek op de linkerbaan inneemt.
Er rijden teveel conflicterende soorten bestuurders op de weg. Dat gaat nooit helemaal goed komen :D.
met beide ben ik het helemaal eens.
optijd je plek innemen op de linker rijbaan is ook helemaal geen ramp, ook niet als je dan op de linkerbaan afmoet remmen, als je vervolgens wel weer optijd naar rechts gaat ten minste.
je kan, voor dat je naar links schuift, in je spiegel zien met wat voor snelheid de auto op je inloopt
aan de hand daarvan kan je, na het inhalen van de eerste auto, voor jezelf bepalen wanneer je even een baan naar rechts gaat zodat de auto achter je jou kan inhalen en jij je eigen niet klemrijd.ik rij voor me werk met een vito bus met 90pk.
boven de 100km/h versnelt deze maar langzaam.
kom ik aan met een gangetje of 140/150 ben ik zo langs een auto die 100/110 rijd.
maar gaat er dan vlak voor me iemand inhalen met 120 en ik moet ook afremmen naar die snelheid dan duurt het daarna vrij lang voor dat ik hem in kan halen.
wat ik dan probeer is om op het moment dat de auto weer naar rechts kan ik er met een goed gang achterop kom zodat ik er snel weer voorbij/vandoor kan.
dat zit ik er er misschien even dicht op maar heb je wel een vloeiende beweging.
daar komt ook nog bij dat 9 van de 10 keer de auto dan wel naar rechts gaat en als ik afrem tot de zelfde snelheid en ruim afstand houd, dat ze dan links blijven hangen.29 juni 2010 om 22:21 #17691135Wat ik leuk vind is een bumperklever voorbij te laten. Om hem vervolgens daarna zelf achterna te gaan. En netjes dan de beschikbare banen gebruiken. En dan wachtend op het moment dat als die bumperklevert rechts zit en moet gaan inhalen voor bv een vrachtwagen hem klem te zetten. Of wat ook werkte bij me oude auto, vroegah, de scirocco was de mistlichten inschakelen, daar zaten namelijk dubbele op en dan idd vervolgens een verzetje terug te schakelen en dan vol gas eruit naaien.
Maar goed ik kloot alleen iemand als ik zelf al redelijk de vaart erin heb en die dan gaat kleven. Anders laat ik m indien mogelijk er gewoon voorbij.
1 juli 2010 om 17:06 #17691136origineel gepost door 2e-c14nz
Daarom hou ik van wolven in schaapkskleding. Super gaaf is zo iets :DBen ook wel voorstander van Wolven in Schaapskleren
Wim’s wolven in schaapskleren:
> De Vectra:
onder de kap:
> De Krombo:
Onder de kap:
haha..
al een hele hoop verbaasde blikken..
Maargoed, ben ook al een Keer goed zoekgereden!!
Was een Golfje-II GTi look + Tupperware (jammer eigenlijk)
maar daar bleek een 2.8 24V VR6 motor in te liggen met ruim 230pk..
(VR = V6 met korte radius en 1 cilinderkop tov 2 wat normaal is bij een V6)
Willem
1 juli 2010 om 17:35 #17691137origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door 2e-c14nz
Daarom hou ik van wolven in schaapkskleding. Super gaaf is zo iets :DBen ook wel voorstander van Wolven in Schaapskleren
Wim’s wolven in schaapskleren:
> De Vectra:
Over wolven en schapen gesproken, die BMW op de foto is inderdaad zo mak als ‘n lammetje.. :P
Mwuhoahaha :jerry2 juli 2010 om 09:34 #17691138Ik rij altijd zo snel dat er niemand kan blijven kleven :jerry
2 juli 2010 om 11:43 #17691139ha ha :D ja dat is wel het beste en leukste ja zo hard dat er niemand kan en durf te kleven :thumbup
2 juli 2010 om 12:16 #17691140origineel gepost door nova….
Rij ik net van me moeder naar huis rijd er voor me een nissan met zo`n targadak.. verders nix aan de hand denk lekker rustig aan naar huis rijden denk ik:hmmz Maar toen stond er een corrado naast met zo`n pinegel figuur erin beide raampjes open hij kletst met de gene in de nissan .. da kan,maarja ik tuf lekker rustig door kijk in me binnenspiegel en ik zie hem dichterbij komen ik rij 55/60 km ga naar rechts haal me dan in nee ik blijf schuin achter je en toen moest ik ff naar links voor de medewegbruikers en maar kleven en toen remmen:o :o Maar het ging goed sta bij het stoplicht bij de rotonde Cederlaan ga links af tja wa doe je dan gas erop:sleeping op het stukje tot aan de stoplichten zat ik op 155km waar je 70 mag:vertag pinegel kijkt naar me velgen en ff naar mij… loser lekker naar me kontje van de vec blijven kijken:jerryAch ja je hebt ze erbij hè!!
dhhhhh net of je vectra zo snel is Johnnie wahahaha.
maar je verhaaltje is wel leuk hoor .
men het niet van je gewend dat je je je zelf eens probeert uit te leven .:angel
valt me tegen de 0 naar 100 tijd van je auto.
de mijne is veul ouder maar toch sneller hoe kan da nu ????en heb nog veul minder vermogen ook nog .
116 echt pk”s tegen jouw 170 opel pk”s
Opel Vectra 2.5 V6 Acceleratie 0-100 km/h 8,5 sRenault 5 GT Turbo 0-100 km/h 8,0 s
in standaard utvoering .
maar we kunne da binne kort wel ff teste aLS GE DURFT.:D
uwe maat MARCEL:)2 juli 2010 om 12:55 #17691141komt weer zo,n stokbrood rijder om de hoek:jerry
probeer eens op top:angel:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.