Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › opfrissen voor het seizoen 2013
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 maart 2013 om 08:16 #18102602
lekker bezig!!!
15 maart 2013 om 11:08 #18102603boh, netjes
ga zo maar door :wors :wors17 maart 2013 om 22:27 #18102604kabelboom met lumenition ecu klaar gemaakt op maat in de auto en is super netjes ingebouwd
dat je hem bijna niet opmerkt.
Aan de bovenkant van de gasklephuizen zie je enkel de stekkers van de injectoren.
18 maart 2013 om 14:45 #18102605:wub
18 maart 2013 om 17:31 #18102606Ziet er netjes uit allemaal zeg. Stil zitten doe je niet, ;).
Maar is het niet makkelijker om dit topic te verplaatsen naar het verbouwtopic?
18 maart 2013 om 19:28 #18102607Wel ik had al lang verwacht dat de moderator dit zou gedaan hebben, ik vind het ook wel minder om twee topics te open voor één wagen dus zowel het motor gedeelte als het verbouw gedeelte loopt door elkaar, nu de kabel boom pas gemaakt is kan ik verder de cilinderkop uit elkaar trekken voor de revisie. Maar als jullie allemaal zoiets hebben van move that shit geen probleem, en eerlijk gezegd heb ik niet echt een idee hoe ik het moet verplaatsen.
Vanavond moet de voor as afgebouwd worden want ik heb morgen de brug nodig voor ander werk.
En volgend weekend doe ik de cilinderkop.
Voor de laaste week voor 1 april doe ik het monteren van het koetswerk.Bla Bla Bla….
Ivan
18 maart 2013 om 20:30 #18102608Het “move that shit” idee heb ik zeker niet hoor. Respect voor wat je bouwt. Maar zoals je zelf al aangaf, word het onoverzichtelijk om 2 topic’s te hebben in 2 verschillende catogerieen over 2 verschillende auto’s. PM anders de moderator met de vraag of die het voor je verplaats. En verder; keep on posting
:thumb
19 maart 2013 om 12:07 #18102609zoals gezegd ook gedaan ophanging monteren.
omdat ik de torsiestang van een 1.2 gebruik heb ik deze laten zakken op twee steunen en aan de onderkant van de arm bevestigd. Nu was het zo dat ze eigenlijk iets te kort was om met stangen
en rubbers te monteren zo dicht bij de arm. Daarom kleine aanpassing uitvoeren en de originele
ogen van de stang geslepen en bevestiging verlengd voor uniball montage.
Vroeger trok de stang een beetje aan de arm waardoor hij stroef op en neer ging zou nu
moeten opgelost zijn.
19 maart 2013 om 22:46 #18102610Vandaag torsie stang verder afgewerkt, pedalen en stuurkolom terug gemonteerd, hoofdremcilinder
en nieuwe (die al drie jaar in de kast ligt) brandstofdruk regelaar gemonteerd.
Morgen even geen tijd deze weekend maar verder doen dan.To moderator: dit is eigenlijk wel een verbouw topic als je wil plaats je dit maar waar het hoort.
Thanks and come again!!
20 maart 2013 om 11:32 #18102611Mooie motorruimte zo, lekker met throttlebodies. Welk merk heb je?
23 maart 2013 om 12:14 #18102612bij wie mag van de vrouw de cilinderkop op de eettafel lekker warm binnen in huis???
Nee ge moogt mijn vrouw niet komen halen. :wub
Nu moet hij goed zijn voor tien jaar anders geld terug!!
24 maart 2013 om 17:01 #18102613Hoe heb je dat gedaan met die schokbreker? gewoon de schokbreker van een schroefset gepakt en zo ja welke dan :hmmz ?
Dat ziet er in ieder geval interessant uit :thumbup24 maart 2013 om 18:01 #18102614Als je de schokdemper van de ophanging bedoeld heb ik laten maken in
Engeland bij Gazz shocks, moet ik wel de nodige lengte en gewicht per wiel
voor opgeven. zij hebben de slaglengte aangepast en de juiste veren bepaald.
Werkt prima.
Als je de afgezaagde schokdemper voor motor steun bedoeld dan is het zoals je leest
schkdemper doorzagen op plaat lassen die je tegen de motor schroefd.24 maart 2013 om 18:05 #18102615Vandaag cilinderkop terug gemonteerd na revisie en een beetje polierwerk.
En hij draait wer lustig in de C
27 maart 2013 om 21:30 #18102616front volledig gemonteerd en oude stikkers eraf gehaald een beetje opgepoetst.
Deze weekend eens afwassen en boenen
2 april 2013 om 10:08 #18102617Een paar actie foto’s
Helaas zonder voor spoiler maar ik raakte zelfs niet van de parking daar.
19e van de 73 geeindigd derde in classe, goed begin26 april 2013 om 19:43 #18102618motorsteun was inderdaad niet sterk genoeg en is dus aan de rechtse kant van de motor doorgezakt, ik zal het plaatje dikker moeten maken tegen het blok.
Nu de andere nokkenassen inbouwen voor volgende week op de bank opnieuw af te stellen.
hopelijk dichter bij 200 Pk.7 mei 2013 om 10:15 #18102619Is gelukt, 194 PK eruit gehaald.
Neemt behoorlijk aan nu zullen we het verschil moeten bewijzen op parkoer.
19/05 circuit de chimey sprint national.
Allen welkom!!9 mei 2013 om 10:48 #1810262015 mei 2013 om 11:01 #18102621Toe we bezig waren op de vermogenbank, zagen we dat de carterventilatie darm tussen kleppendeksel en buis op onderblok samen gezogenword en tegelijkertijd de oliepijlstok er uit geduwd werd.
Er staat een Manta 1.8s carter op en ik doe er max 4l olie in.
Ik heb wel al ergens ooit iets gezien van een aanpassing in het kleppendeksel maar ik weet niet of dit hiervoor was. Ik weet dat bij droogcarter alles afgedopt word maar heb verstaan dat dit zeker niet mag
bij gewoon carter met olie erin.
Moet ik gewoon een sterkere darm plaatsen? en hoe kan de darm eigenlijk dicht gezogen worden?Ivan
26 augustus 2013 om 10:10 #18102622Kadettje heeft gisteren voorbeeldig gepresteerd en ik ben 8e algemeen geeindigd wat tot nu toe mijn beste resultaat is.
2e in de klasse vind ik primahttps://www.facebook.com/photo.php?v=10151890135809101&set=p.10151890135809101&type=2&theater” onclick=”window.open(this.href);return false;
26 augustus 2013 om 10:53 #18102623Heeft even geduurd, maar (dit mooie) topic is verplaatst.
2 september 2013 om 10:45 #18102624Leuk speelgoed!
5 september 2013 om 13:16 #18102625damn… :wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.