Open luchtfilter op 2.0s?

Forumindex Forums Techniek Cih Open luchtfilter op 2.0s?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Stender
    Moderator

Goedemorgen!

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn 2.0s motor in de Manta. Ik heb namelijk ooit eens gelezen (bron weet ik niet meer) dat een open luchtfilter (of inlegfilter) niet goed zou zijn voor dit soort motoren. Ik heb het dan over dit soort filters:

Graag zou ik willen weten of dit soort filter kunnen op een dergelijke motor. Het is namelijk wel handig en met een beetje geluk klinkt de motor dan ook wat lekkerder.

Bvd!

manta19sr

wat is er handig aan?een openlucht filter meot je net zo goed reinigen al wordt er soms gezegt onderhouds vrij,ik zou zeggen laat gewoon je filter bak er op zitten en zet daar een k&n filter in,beter kan bijna niet,
        en het is een S motor dus carburateur en ik moet zeggen elke verandering merk je gewoon,zowel positief als negatief,dus loopt je blokkie goed,laat eht dan gewoon zo.

corres
        Deelnemer

vind ik ook gewoon lekker laten zitten die boel.
          als een 2.0S lekker loopt NIKS meer an doen

Stender
          Moderator

Okee, bedankt. Dan blijf ik er nu vanaf en misschien dat ik er dan bij de volgende grote beurt weer aan ga denken, hij loopt nu namelijk perfect. :wors

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.