open lucht inlaat filter

Forumindex Forums Modellen Astra open lucht inlaat filter

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18006048
    Mr-T-Opel-Astra-G
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2011

      @BlueAstraG wrote:

      Wat dacht je van deze trouwens, kun je kiezen voor een open setup of een dichte setup. En elk moment om te zetten :thumb

      Je haalt het bovenste gedeelte van de luchtfilterbox weg en vervangt dat gedeelte met deze setup:

      http://www.datatuning.nl/a-24147209/astra-g/k-n-57s-performance-kit-opel-astra-g-1-4i-1-6i-1-8i-2-0i-1-7d-2-0d” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Voila, voor ieder wat wils.

      KIJK! Dit vindt ik nu echt ideaal! :thumbup :thumbup K&N filter en niet bang te hoeven zijn om zand je hele systeem in te blazen! Toch maar eens over nadenken om dit te gaan inbouwen :hmmz Heeft iemand hier al ervaringen mee?

      #18006049
      BlueAstraG
        Lid sinds:
        24 December 2011

        Geen ervaring maar de setup is heel erg uitgekiend. Je hoeft echt niet te twijfelen aan de kwaliteit en performance.
        En je hebt sowieso iets apart onder de motorklep zonder de OEM look te verliezen.

        #18006050
        Mr-T-Opel-Astra-G
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2011

          Ja precies, nu scheelt het dat ik binnenkort toch het een en ander wil gaan wrappen onder de kap ;)
          Lijkt me wel ideaal, want ik ben sceptisch over een Open-lucht in een ruimte te plaatsen waar de blootstelling van stof en zand erg groot is. die wordt toch aangezogen.

          Dit heeft gewoon het beste van beide, dus ik wil hier eens naar gaan kijken, laat ik je weten hoe de resultaten zijn! en hoe eenvoudig de montage is :wors

          #18006051
          BlueAstraG
            Lid sinds:
            24 December 2011

            Mr-T wordt de trendsetter hierzo!! Kiek um goan! :thumb

            Top kerel. Keep us posted.

            #18006052
            Mr-T-Opel-Astra-G
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2011

              @BlueAstraG wrote:

              Mr-T wordt de trendsetter hierzo!! Kiek um goan! :thumb

              Top kerel. Keep us posted.

              Ja, binnenkort mn oude interieur verkocht, dan kan ik het me wel permiteren om hiermee te gaan experimenteren, ben op (grote schaal) wat veranderingen aan het doorvoeren aan mijn auto. Binnenkort word (met grote waarschijnlijkheid) in samenwerking met Opel-motorsport mijn motorkap, dak, en achterklep gewrapped, en ga ik verder door aan het interieur en mijn ruiten moeten ook nog geblindeerd worden haha, ik heb nog genoeg op mn lijstje staan, laten we het daar op houden

              #18006053
              Mr-T-Opel-Astra-G
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 August 2011

                Dit gaat hem worden Klikje :wors

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.