OpelVeteraan stelt zich voor.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik OpelVeteraan stelt zich voor.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208226
    OpelVeteraan
      Lid sinds:
      5 December 2008

      Beste forummers,

      Even mezelf voorstellen op dit forum. Ik noem mezelf opelveteraan, dit komt omdat ik na jaren van andere merken terug ben op de oude vertrouwde.

      Ik ben Matthijs, 35 en kom uit Den Haag.

      Eerste auto was ooit gelijk een opeltje. Vrienden waren van de opel en werd er in mee gesleurd. Een C-kadett coupe (c1)
      heb ik toen echt verracht, vrienden met c-kadett’s manta’s en a ascona’s we werden een leuk clubje in de tijd (early 90’s). Met een aantal leuke meetings op scheveningen in de tijd tot gevolg. (visafslag iemand toen ook geweest?)

      de kadett werd opgevolgd door een ascona (c), die weer werd opgevolgd door een b-ascona en hierna weer een c-ascona (gt). Ik ben toen totallos gereden en wilde voortaan grotere auto’s (veiligheidsgevoel). Laatste opel werd een omega 2.4 (a). die is tot de laatste snik is opgereden en vele landen heeft gezien. (rip 2002).

      ik ben van opel hierna gescheiden en heb diverse merken versleten (Bmw Lancia Rover Jaguar). Nu na toch een lange tijd weer terug naar een oude vertrouwde Omega (b1 2.5 v6 aut).

      het voelt gelijk weer goed, rijdt weer rustig als vanouds en heb het weer naar de zin in een opeltje. Wagen heeft wel wat kleine puntjes en dingen die ik niet snap, dus het zal veel lezen en vragen worden hier op het forum…..

      gr,

      #17452114
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Welkom!:P

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘OpelVeteraan stelt zich voor.’ is gesloten voor nieuwe reacties.