Opel’s EPC database

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel’s EPC database

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17913404
    SpeedfreakR
      Lid sinds:
      18 March 2008

      Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een eigen EPC database up to date tot augustus 2011 stuur mij een PM.

      #17913405
      Astraman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 July 2004

        @Mr.F wrote:

        Zo’n cdtje kost nog geen 10tje op MP..

        Maar da mag officieel niet he. :vertag Maar het is wel jammer dat het niet vrij te krijgen is. Maar Rinus, ik heb zelf voor alles een Haynes voor mijn (voormalig) Corsa A en Astra G en voor de C Kadett heb ik een Duits Werkplaatsboek (waar ik overigens nog een goede Nederlandse versie voor zoek, tips?), als je Engels een beetje redelijk is dan kun je met een Haynes heel ver komen. Vraagbaken zijn ook makkelijk maar mij soms te beperkt.

        #17913406
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          @SpeedfreakR wrote:

          Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een eigen EPC database up to date tot augustus 2011 stuur mij een PM.

          Jah intresse niet direct, nou ik zou willen weten of er een onderdeelnummer is voor een antennevoetrubber van een Astra G. Elke dealer beweert dat je de complete voet moet bestellen, maar een enkeling heeft ze wel los, kun jij dat opzoeken???

          #17913407
          dennie-astra h cosmo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2011

            een los rubber voor een antennevoet is niet los te bestellen!! ik heb dit al eens uitgezocht in epc.

            #17913408
            opel-motorsport
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 April 2009

              is er ook iemand die miss tis kan “leveren” :) :)

              #17913409
              Omega2.2-16v
                Lid sinds:
                21 March 2007

                Ik heb m van mn dealer gekregen,was wel een vorige versie maar iig de originele dvd!
                Vind t wel soms handig om even te kijken hoe je iets kan (de) monteren voordat je soms iets kapot maakt.
                Een forum is daarvoor ook handig en als ik het niet zeker weet dan vraag ik t voor de zekerheid aan de VOD :thumbup

                #17913379
                opel-motorsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 April 2009

                  en ik lees op het net af en toe dat je de epc volledig kan registreren met een of andere code is dit echt mogelijk ?
                  naar het schijnt komen dan de prijzen enzo er bij staan

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.