Forumindex › Forums › Overige › Meetings › opelmeeting Hengelo IKEA
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 augustus 2011 om 16:49 #17895136
Ja maar waar was u dan :cry had net 2 milkshakes gekocht :(
15 augustus 2011 om 18:03 #17895137zij kwamen ook pas toen jij weg was. ;) :P
maar voor de eerste keer was het al wel goed.
en ook zeker wel gezellig, volgens mij.15 augustus 2011 om 18:37 #17895138Hoop dat dit nog een keer weer gedaan wordt, zodra ik mijn rekord c coupe klaar heb.
15 augustus 2011 om 19:47 #17895108nou dames ik zou zeggen volgende week weer ? alleen dan wat later denk ik ? rond uurtje of 6 uur half 7 , dan begint het wat meer te lopen en dan kunnen we idd een mooi hoekje maken :) dan sta ik daar tegenove rmet mijn clubje want ik rijd ook altijd met hun. en ja dat is gewoon een grote variatie, die van mazda naar honda toyota audi opel gaat.
dus 21 augustus? kijken wie er tijd heeft en wil komen!
pm/plaats het op het forum als je komt16 augustus 2011 om 09:51 #17895105@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Hoelaat was jij er dan?? dacht die komt niet meer!!
Ik ben rond..kwart voor 8? weggegaan..mn vriendin wou naar huis..en aangezien ik nog moest eten ben ik met mn vriendin ff bij mac gaan eten in almelo en ben ik toen daar gebleven..omdat k dacht dat er verder niemand meer van forum bij zou komen.. :hmmz(btw ik lust geen milkshake :puke haha)
Sorry dan dat ik weg was king:
Maar ik ga nu gewoon elke zondag dit doen..maar dn vanaf een uur of 6, half 7…..dus voor de mensen die het afgelopen zondag gezellig vonden, of niet zijn geweest en toch n keer willen komen kijken….please kom ff gezellig kijken!!
Maken we idd een mooi opel-forum hoekje!! :afro16 augustus 2011 om 09:53 #17895104@FnF_racer wrote:
zij kwamen ook pas toen jij weg was. ;) :P
maar voor de eerste keer was het al wel goed.
en ook zeker wel gezellig, volgens mij.Zeker gezellig!! king:
jij hebt leuke velgjes en achterlichten trouwens hoor! nice :thumb16 augustus 2011 om 18:34 #17895106deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).
weekend erop misschien wel weer. :D1x Groningen staat gelijk aan 2x hierheen. :P
en is nog makkelijk te vinden, vanaf Raalte is het Immer gerade aus, tot aan Hengelo. :P@Blondi: dankje. die velgen zijn wel rot schoonmaken, kwam ik vandaag achter. :P
17 augustus 2011 om 07:58 #17895103@FnF_racer wrote:
deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).
weekend erop misschien wel weer. :D1x Groningen staat gelijk aan 2x hierheen. :P
en is nog makkelijk te vinden, vanaf Raalte is het Immer gerade aus, tot aan Hengelo. :P@Blondi: dankje. die velgen zijn wel rot schoonmaken, kwam ik vandaag achter. :P
ja ik weet t van sevenum, zou er ook wel heen willen, maar vrijdag, zaterdag werken en zondag eerst andere dingen te doen, dus gaat m voor mij niet worden:( Veel plezier daar in ieder geval!
Wat is er in groningen voor meeting dan? ook elke zondag ofzo? en veel mensen? anders wil ik best een keer daar ook n kijkje nemen!;)
Heb je de velgen pas dan, dat je er nu pas achter komt dat ze lastig schoonmaken zijn? king:
Heb ik ook met die voor mij hoor, of de velgen zijn lastig, of mijn handen zijn te groot :jerry17 augustus 2011 om 11:13 #17895107@Fct_blondi wrote:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Hoelaat was jij er dan?? dacht die komt niet meer!!
Ik ben rond..kwart voor 8? weggegaan..mn vriendin wou naar huis..en aangezien ik nog moest eten ben ik met mn vriendin ff bij mac gaan eten in almelo en ben ik toen daar gebleven..omdat k dacht dat er verder niemand meer van forum bij zou komen.. :hmmz(btw ik lust geen milkshake :puke haha)
Sorry dan dat ik weg was king:
Maar ik ga nu gewoon elke zondag dit doen..maar dn vanaf een uur of 6, half 7…..dus voor de mensen die het afgelopen zondag gezellig vonden, of niet zijn geweest en toch n keer willen komen kijken….please kom ff gezellig kijken!!
Maken we idd een mooi opel-forum hoekje!! :afroIk was er denk ik net 5 minuten later :angel
:cry :cry :cry:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry
17 augustus 2011 om 11:41 #17895125[/quote]
Ik was er denk ik net 5 minuten later :angel
:cry :cry :cry:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry[/quote]
Ja, wat een streken he.. :swear ik weet t :jerry
Kan wel de schuld bij mn vriendin gaan leggen, maar dat doe ik niet, want vond het al leuk dat ze meeging mn auto wassen en mee naar de meeting :thumb
haha..dus bij deze nogmaals..duizend maal sorry :???:
Kom dan ook wat eerder!! tjongejonge.. :jerry
Next time I’ll be there king:
Kom je a.s. zondag ook weer of ga je naar Sevenum?17 augustus 2011 om 15:30 #17895110@Fct_blondi wrote:
@FnF_racer wrote:
deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).
ja ik weet t van sevenum, zou er ook wel heen willen, maar vrijdag, zaterdag werken en zondag eerst andere dingen te doen, dus gaat m voor mij niet worden:( Veel plezier daar in ieder geval!
Wat is er in groningen voor meeting dan? ook elke zondag ofzo? en veel mensen? anders wil ik best een keer daar ook n kijkje nemen!;)
Heb je de velgen pas dan, dat je er nu pas achter komt dat ze lastig schoonmaken zijn? king:
Heb ik ook met die voor mij hoor, of de velgen zijn lastig, of mijn handen zijn te groot :jerrymoet je volgend jaar maar vrij vragen. :P
is echt een leuke meeting. :Dmeeting in Groningen is elke Zaterdag.
aantal mensen is wisselend, maar als het mooi weer, komen de meeste mensen.
onder de brug aan de Bornholmstraat staat het dan mooi vol.en velgen zitten er al 2 maand onder, maar nooit tijd gevonden, en spul gekocht om ze schoon te maken.
heb ze vorig jaar al gekocht, maar toen zijn ze eerst aan mijn maat verkocht, wegens kleine problemen.
en een dame met grote handen? lol. ;) :P
heb arbeidershanden, dus vooral dikke vingers.17 augustus 2011 om 15:41 #17895109ja ga ik zeker doen, vraag voor automaxx ook altijd t hele weekend vrij:D dus komt goed!
haha, slecht hoor geen tijd :jerry tijd maken!!
haha, kheb die van mij er nu 6 dagen onder en de 3e dag ben ik er al ff mee ant boenen geweest, maar moet nog n keertje hoor king:
ja haha echt hele grote handen heb ik niet, velgen ligt het denk ik aan :jerry20 augustus 2011 om 12:51 #17895139iedereen naar sevenum zondag of komen er weer wat forumleden kijken zondag? king:
20 augustus 2011 om 20:03 #17895140Dat zal dan wel niet zo druk gaan worden lijkt het… ik denk dat ik wel even langskom kijken rond 6uur daar maar waarschijnlijk ben ik op de motor, en dat is geen opel helaas :D
20 augustus 2011 om 22:40 #17895141haha, wie weet!! topic is beetje dood volgens mij:jerry
motor, ook leuk!! king:tot morgen! :agent
22 augustus 2011 om 18:59 #17895142ik had eigenlijk wel kunnen komen, als ik niet duf was geweest om nog naar huis te rijden.
ben namelijk ergens halverwege Sevenum en thuis gaan logeren, anders had ik mogelijk geen astra meer.a.s. zondag kan ik wel weer even komen, heb dan niets staan.
22 augustus 2011 om 19:27 #17895143Mocht ik de rekord aan de gang hebben, kom ik ook even buurten.
23 augustus 2011 om 16:38 #17895144top!! gezellig! king:
@fnf.. verstandig haha! :thumb was het mooi in Sevenum?
23 augustus 2011 om 20:25 #17895145zie het topic maar. :D :P
anders hoor je het wel zondag, als ik het herrinner. :P :wtf26 augustus 2011 om 12:03 #17895146hehe okay! :jerry
26 augustus 2011 om 17:48 #17895147Nou denk dat je beter op Sevenum had kunnen zitten idd!!
Heb medelijden met iedereen die mij heeft laten zitten en toch naar andere meetings is gegaan!! king:
Wat een feest….28 augustus 2011 om 01:07 #17895148ya ik weet t! had ook graag naar Sevenum gegaan maar kon niet! :(
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.