Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Opel zafira volledig kapot
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 oktober 2010 om 21:30 #17740058
Tis gewoon garantiewerk.
Zaf is dealer onderhouden 3 jaar oud.
Ik zeg garantie.Proberen ze je af te schepen(kan).
Dan heb ik nog wel een stok achter de deur.
Zelf jaren lang bij opel gewerkt.
Maar succes10 oktober 2010 om 21:37 #17740059origineel gepost door manta73
Tis gewoon garantiewerk.
Zaf is dealer onderhouden 3 jaar oud.
Ik zeg garantie.Proberen ze je af te schepen(kan).
Dan heb ik nog wel een stok achter de deur.
Zelf jaren lang bij opel gewerkt.
Maar succesals je wil mag je mij altijd een u2u (persoonlijk bericht) sturen ivm deze informatie wat we nog kunnen doen. Ze gaan ons zeker af proberen te schepen, daar staan ze voor gekend volgens verschillende bronnen.
dus mocht je ons kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten aub :wors je zou er ons een grootte dienst met doen :wors
10 oktober 2010 om 22:26 #17740060ok mooie geste dat is zeker waar,maar er bestaat ook zo iets als laster en een goede advocaat ,en gloof mij die hebben ze bij opel kan het je dan goed lastig maken,en dan kan het wel eens verkeerd uitpakken en dat het jou zeer veel geldt gaat kosten.mijn mein is nog steeds gewoon je rechtsbijstand verzekering in schakelen,maar ik weet niet of je die heb.
vgr tonsr.11 oktober 2010 om 09:29 #17740061Oké juist terug van de dealer. Zij zeggen dus dat ze niets kunnen doen, aangezien de waterpomp is vast gelopen. Op een waterpomp zit 2 jaar garantie van gman. dus trekken zij zich volledig terug. :swear Er valt absoluut niets aan te doen volgens hem. Ze vonden het jammer :swear
Rechtsbijstand gecontacteerd, zij helpen enkel als we opel een proces aandoen. Dus dat is ook niet echt mogelijk, aangezien we toch geen kans maken.
bij deze even reclame maken:
OPEL GMAN MORTSEL => Slechtste service ooit!:puke
Iemand nog een idee :cry
11 oktober 2010 om 09:59 #17740062met opel belgie contact op nemen?
of met een andere opel dealer?
of toch een proces beginnen/brief laten sturen via een advocaat?11 oktober 2010 om 10:00 #17740063warom niet je betaald voor je rechts bijstand,dus laat ze dat proses maar aan gaan ,niet geschoten altijd mis.en de waterpomp valt toch als onderdeel van het geheel onder je garantie recht.dus gewoon proberen en niet buigen voor dit acociale gedrag van een dealer die er onderuit probeert te komen
gebruik je rechten die je heb daar zijn ze voor.
vgr tonsr.11 oktober 2010 om 15:59 #17740064Ga eens naar een andere dealer zou ik zeggen.
Dit is echt wel een gevalletje coulance.
En daar komt bij dat hun ECHT fout zijn omdat ze gezegd hebben dat je door moest rijden.12 oktober 2010 om 12:01 #17740065Ik heb nogmaals contact opgenomen met opel, deze keer had ik iemand aan de lijn die tenminste wou luisteren (of zo deed ze zich toch voor, dat kan ook :P ). Ze verschoot van mijn verhaal & het feit dat Gman Mortsel niets wou doen.
Ze ging zo snel mogelijk contact laten opnemen met gman en iets regelen.
Deze week weet ik meer, we wachten dus (opnieuw) af:hmmz12 oktober 2010 om 16:09 #17740066We wachten af!
12 oktober 2010 om 16:50 #17740067Inderdaad, ik ben benieuwd.
Bedankt iedereen alvast om mee na te denken! :wors
12 oktober 2010 om 16:54 #17740068Ik heb nogmaals contact opgenomen met opel, deze keer had ik iemand aan de lijn die tenminste wou luisteren (of zo deed ze zich toch voor, dat kan ook ). Ze verschoot van mijn verhaal & het feit dat Gman Mortsel niets wou doen.
Ze ging zo snel mogelijk contact laten opnemen met gman en iets regelen.
Deze week weet ik meer, we wachten dus (opnieuw) afHelaas ken ik dat ook, ze houden je gewoon aan het lijntje en als het puntje bij paaltje komt doen ze gewoon niks voor je. Ze beloven vanalles te doen, maar dat zijn steeds loze belofte. Of ze beloven je terug te bellen en laten dan simpelweg niks meer van hun horen. Gewoon ineens je rechtsbijstand gebruiken!
12 oktober 2010 om 17:55 #17740069Ja daar vrees ik ook voor. We zullen wel zien zeker :hmmz
12 oktober 2010 om 21:29 #17740070Ik heb je al een paar U2U Gestuurd.
Maar simpelweg staat hier de reputatie van het merk opel op het spel.De reden dat je een nieuwe opel koopt en rijdt is.
Dat je gelooft dat je een goed merk voor jarenlang rijplezier hebt.
Met lage onderhoudskosten,mids je er normaal mee omgaat.
Anders ga je je geld wel in een ander merk,steken.Deze zaak,is er 1 van coulance.
Maar als ze hun poot stijf houden is het voor mij een reden om geen nieuwe opel zafira te kopen.
K ben van plan om de huidige Zaf te vervangen voor een nieuwe.
Maar eerst maar is kijken hoe deze zaak wordt opgelost.
Succes mate.
Oja en meld maar rustig dat je hier op het forum zit alwaar deze zaak door honderden opelrijders gevolgt wordt.13 oktober 2010 om 05:22 #17740071Bedankt voor je hulp Manta73!!
Zal ik zeker doen se, morgen nogmaals bellen se & dan het forum vernoemen.
Ik hou jullie op de hoogte!
13 oktober 2010 om 19:33 #17740072Dit is nou de reden dat ik een ander merk ben gaan rijden, Opel is een mooi merk maar coulance hebben ze nog nooit van gehoord, als je dealer je niet wil helpen heb je een probleem, succes met je afhandeling.
13 oktober 2010 om 19:40 #17740073origineel gepost door vorvaro
Dit is nou de reden dat ik een ander merk ben gaan rijden, Opel is een mooi merk maar coulance hebben ze nog nooit van gehoord, als je dealer je niet wil helpen heb je een probleem, succes met je afhandeling.mjah als we geweten hadden dat de auto maar 2,5 jaar ging meegaan, dan hadden we nooit een Zafira gekocht hoor :swear
Morgen of vrijdag nog maar eens bellen naar opel se, wat druk zetten :argue
13 oktober 2010 om 21:20 #17740074Kijk hier gaat het al fout.
Dat jij hun achter de kont aan moet zitten14 oktober 2010 om 08:34 #17740075origineel gepost door manta73
Kijk hier gaat het al fout.
Dat jij hun achter de kont aan moet zittenmja andersom zal niet gebeuren hoor. Voor opel zijn wij waarschijnlijk gewoon een nummertje, niets meer. Dus ze gaan zich niet haasten omdat wij een probleem hebben.
Dagelijks gaan ze mij aan de lijn hebben voor een status! :vertag
14 oktober 2010 om 13:49 #17740076origineel gepost door benoben
origineel gepost door manta73
Kijk hier gaat het al fout.
Dat jij hun achter de kont aan moet zittenmja andersom zal niet gebeuren hoor. Voor opel zijn wij waarschijnlijk gewoon een nummertje, niets meer. Dus ze gaan zich niet haasten omdat wij een probleem hebben.
Dagelijks gaan ze mij aan de lijn hebben voor een status! :vertag
Groot gelijk.
elke dag bellen tot ze je helemaal beu zijn en snel iets regelen!!!!!14 oktober 2010 om 22:47 #17740077kan lang duren,Maar ik snap jou ook niet.
Deze ZAF bied je al voor een habbekrats te koop aan op het verkoopgedeelte.
Hier in Nederland.???
Snel afscheid??:
15 oktober 2010 om 08:21 #17740078Ik zit zo eens even alles te lezen hierzo en er valt me 1 ding op.
De eerste conclusie is dat er koelwater in het blok is gekomen….de tweede conclusie is dat de waterpomp vast is gelopen..
ben ik dan de enigste die dit merkwaardig vind?? als je pomp vastloopt kan er nooit water in het blok komen !!
Dus er is meer mis !!Tevens staat in de wet beschreven dat op de meeste artikelen een WETTELIJK langere garantie termijn zit dan dat de fabrikant zelf aangeeft… dit geld ook voor auto’s !!
En dan als laatste .. uit eindelijk zal dit wel een coulance verhaal worden. Maar het duurt altijd even voordat ze hier mee komen.
Ik vind het trouwens een domme redenatie van zo’n verkoper dat hij je liever weer een nieuwe auto verkoopt, want voor 2 tot 3 duizend euro laat je er bij een goede ( geen opel-) garage een bijna nieuw blok er in hengelen!
in iedergeval
Suc6
15 oktober 2010 om 09:01 #17740079origineel gepost door manta73
kan lang duren,Maar ik snap jou ook niet.
Deze ZAF bied je al voor een habbekrats te koop aan op het verkoopgedeelte.
Hier in Nederland.???
Snel afscheid??:
Als iemand een mooi bedrag geeft, mag hij hem hebben & kopen wij een andere wagen (ander merk ook). het vertrouwen in het merk is voorlopig weg, dus zijn we volop bezig met naar een ander merk te zien.
15 oktober 2010 om 09:03 #17740080origineel gepost door speaker
Ik zit zo eens even alles te lezen hierzo en er valt me 1 ding op.
De eerste conclusie is dat er koelwater in het blok is gekomen….de tweede conclusie is dat de waterpomp vast is gelopen..
ben ik dan de enigste die dit merkwaardig vind?? als je pomp vastloopt kan er nooit water in het blok komen !!
Dus er is meer mis !!Tevens staat in de wet beschreven dat op de meeste artikelen een WETTELIJK langere garantie termijn zit dan dat de fabrikant zelf aangeeft… dit geld ook voor auto’s !!
En dan als laatste .. uit eindelijk zal dit wel een coulance verhaal worden. Maar het duurt altijd even voordat ze hier mee komen.
Ik vind het trouwens een domme redenatie van zo’n verkoper dat hij je liever weer een nieuwe auto verkoopt, want voor 2 tot 3 duizend euro laat je er bij een goede ( geen opel-) garage een bijna nieuw blok er in hengelen!
in iedergeval
Suc6
Dat is ons probleem. De technische kant van het verhaal kennen wij niets van. Dus wat een garage zegt, gaan we dan maar vanuit dat het klopt zeker :hmmz Als iemand zich geroepen voelt om ons even een second opinion te komen geven, mag dit uiteraard altijd!!! Met veel plezier zelfs.
Deze middag bel ik alvast terug naar Opel hoor! :swear
15 oktober 2010 om 11:53 #17740081wat ik ook raar vind, is dat er een plasje koelvloeistof op mijn oprit ligt.
Is er iemand die niet zo ver woont, die eens wil komen kijken (uiteraard tegen betaling eventueel), zodat we zeker zijn wat er aan is. (en zodat we zeker weten dat de garagist ons niet afript :thumbdown
20 oktober 2010 om 12:05 #17740082nog nieuws??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.