Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Marvin74

Hallo allemaal,
      Hier ook een nieuwe (toekomstige) Opel rijder. Ik heb al meerdere merken gereden, maar nog niet eerder een Opel.
      Het was echter weer tijd om een nieuwe leaseauto uit te zoeken te vervanging van mijn Peugeot 5008. Op zich een prima auto, maar zo mogelijk wil ik iedere keer wel weer een andere auto. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI Business+ in de kleur Magnetic Silver. Mooi compleet uitgerust met: Executive Pakket (Achteruitrij camera, Digital Audio, Climate Control, Lace Jet Black Ergonomische Comfortstoelen, Flexconsole, Navi 950, panoramadak, 2 stoelen 3e zitrij en 17″ Lichtmetaal 10 spaaks), Winterpakket (QuickHeat, stuurverwarming en stoelverwarming), Park Expert, Intellilink, AFL, afneembare trekhaak, ruimtebesparend reservewiel. 3 jaar geleden lag deze auto nog buiten mijn mogelijkheden, toen kort na de introductie nog niet veel motoren beschikbaar waren, en de optiepakketten te duur waren. Nu viel de prijs mij enigszins mee, mede door het financieel zeer aantrekkelijke Executive Pakket, en de motor met 20% bijtelling. Auto staat nu in bestelling, levering verwacht 2e helft mei… Ik wacht (heel ongeduldig) af…. :)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.