Opel Zafira ruitenwissers

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel Zafira ruitenwissers

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277180
    TripleTK
      Lid sinds:
      22 June 2016

      Hallo, ik heb enkele vragen over de ruitenwissers op de Opel Zafira. Hoe vaak moeten jullie de ruitenwissers vervangen? Mijn auto is van 2012 en ze hadden op de autodienst de ruitenwissers al 3 keer nu vervangen. Is dir normaal? Ik doe jaarlijks ongeveer 25.000 kilometer.

      #18322017
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        ruitenwissers vervangen als je strepen trekt op de voorruit met regen.. ( meer dweilen dan weg vegen zeg maar…) dan is het blad droog/versleten…

        #18322018
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Ik heb sinds 2 jaar Aero twin van Bosch bij de Zafira A en werken nog altijd perfect. Zonder strepen of piepen. Ik rij ook gemiddeld per jaar tussen de 20 a 25.000KM

          #18322019
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Ik heb flexwipers van de action.. Was 5 euro per blad.. Ik ben er zeer tevreden over…

            #18322020
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Standaard ding van de garage, zodra je auto voor een beurt komt, gaan er nieuwe wissers op.
              Toen ik weg ging bij de dealer hielden me wissers het ineens veel langer vol.

              #18322021
              TripleTK
                Lid sinds:
                22 June 2016

                Dank jullie voor alle adviezen :thumb

                Ik zal ze met niet-originele ruitenwissers proberen te vervangen en ik zal dan zien of ze iets beter werken…

                Ik heb geen goede ervaringen met Bosch en ik zal ze dus niet meer kiezen. Ik ben aan het denken over het kopen van deze ruitenwissers. Wat denken jullie?

                #18322022
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  ik denk dat je beter af bent door flex wipers te halen van de action.. zijn goedkoper en ik ben er zeer tevreden over… bij de ruitenwissers die je aangeeft in je post moet je ook verzendkosten betalen.. dus ben je alsnog duurder uit..

                  #18322023
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    @Bart-gsi, Ik helaas geen goede ervaring met de action flatblades van 5 per stuk. Die piepen steeds tijdens het gebruik over het raam. En na enkele weken kreeg ik al strepen op het groot voorraam. Ze werkte alleen goed wanneer het erg hard regende want dan hoorde ik het vervelende gepiep niet meer. Kan natuurlijk ook zijn omdat de Zafira a een zeer groot voorraam heeft. Maar sinds ik de Bosch Aero Twins flatblades heerlijk stil en maakt goed schoon ook op hoge snelheden. :thumb

                    @bart-gsi wrote:

                    ik denk dat je beter af bent door flex wipers te halen van de action.. zijn goedkoper en ik ben er zeer tevreden over… bij de ruitenwissers die je aangeeft in je post moet je ook verzendkosten betalen.. dus ben je alsnog duurder uit..

                    #18322024
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      Dat kan.. Zo heeft iedereen zijn/haar ervaringen…

                      #18322025
                      wano1375
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        13 February 2005

                        Ik heb mijn Zafira tourer al van eind 2012 , ruitenwissers zitten er nu bijna 4 jaar op en nu pasxtihdcom ze te vervangen , ik kuis de wissers elk jaar met product en de voorzorgen bij vriesweer indachtig he ;)

                        #18322026
                        Tinus84
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 December 2015

                          Ik heb geen problemen met de ruitenwissers van Bosch, erg fijn en gaan lang mee. Goedkoopste op http://www.misterauto.nl

                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.