Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Opel zafira kopen, tips zijn heel erg welkom!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 augustus 2012 om 19:50 #18055668
Ligt er aan wanneer in september…….. Haha
Maar als er een mooie te koop staat die naar je zin is en je hebt het geld en kan er snel over beschikken kan het snel gaan….
In ieder geval veel suc6…… En hou ons op de hoogte!!
13 augustus 2012 om 19:51 #18055669Ligt er aan wanneer in september…….. Haha
Maar als er een mooie te koop staat die naar je zin is en je hebt het geld en kan er snel over beschikken kan het snel gaan….
In ieder geval veel suc6…… En hou ons op de hoogte!!
14 augustus 2012 om 15:29 #18055670geld overmaken is geen probleem 2.2. dat is zo gepiept met telebankieren ;) maja dan moet je wel eerst een mooie goede deal kunnen maken…
vandaag gebeld naar de zilveren auto die 8000 km meer op de teller heeft staan dan dat ik eigenlijk max wil :???: maar wel een 2008 model en temptation uitvoering en trekhaak…staat nog wel voor redelijk bedrag te koop 14000 maar na het bellen van vandaag gaf hij aan dat 4,5 a 5 zeker mogelijk was qua teruggave van ons auto..dus dat klinkt toch positief…
morgen maar even langs om te kijken. En eigenlijk wil ik ook wat van de prijs af..minimaal 500..kijken of dat lukt ….14 augustus 2012 om 17:08 #18055671Ik ben bang dat als hij dat inruil voor je auto geeft hij niet die 500 euro korting op de zafira geeft, maar proberen kan altijd :D
Maar je kan ook proberen geen afleverings kosten te hoeven betalen(zal er echt nog wel bij komen denk ik) of een grote beurt bedingen.
Ik weet ook nog wel wat anders wat leuk staat bij een zafira wat ze misschien voor je kunnen(laten) doen……………..
Idd geld over maken is zo gepiept maar ik heb ook wel eens gehad dat het op een spaarrekening stond met :fy1 voorwaarden dat het een week duurde voor dat het op een tegen rek. stond
Ps: mooie velgen!!(ziten erbij mij ook onder :D )
14 augustus 2012 om 17:21 #18055672vertel?? wat anders leuks :D
auto ziet er strak en netjes uit dus hij is wel waard..misschien is die 500 euro nog hoog gegrepen, maja wie niet waagt, wie niet wint he….. ;)
er staat trouwens nergens bij dat er nog afleverkosten bij komen….wel staat er dit :Opmerkingen:
dit is een scherpemeeneemprijs Vraagprijs: €13950,00 (Marge)
Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: 58276KM14 augustus 2012 om 17:35 #18055673Precies en ik heb toen handelaren aan de lijn gehad die dan bv. 1.000 vroegen voor afleveringskosten, beurt en 6 mnden garantie……………..
neem je de auto dan zonder de 1.000 extra(de scherpe meeneemprijs) hoef je ook niet terug te komen voor garantie.
Dit vind ik leuk GEBLINDEERDE ramen!!
voor:
By belder74 at 2012-07-30na:
By belder74 at 2012-02-0414 augustus 2012 om 17:46 #18055674ja die geblindeerde ramen had die zwarte business uitvoering ook..dat zag er strak uit..maar goed is niet heel belangrijk ofzo ;)
maar ik snap je 2e zin niet…”neem je de auto dan zonder de 1.000 extra(de scherpe meeneemprijs) hoef je ook niet terug te komen voor garantie.”
was dat bij jou het geval? Of bedoel je dat nu bij ons?
:hmmzik ga iig wel onderhandelen dat er een volle tank in zit..ik heb 1 keer gehad dat ik dat niet kreeg..vond dat zo dom :wtf
14 augustus 2012 om 18:06 #18055675Nee ik heb de mijne bij een dealer gehaalt maar zie op internet dat je ook dealers hebt die die truc toepassen.
Ik denk dat dat bij jullie het geval is(maar dat hoeft niet zo te zijn hoor)
Even een voorbeeld hoeft bij jullie dus niet zo te zijn:
De handelaar wil 15.000 voor de auto hebben dan geeft hij garantie van 6 mnden of een jaar(wat standaard is bij z`n groot bedrag) afleverings kosten en de beurt waar de auto aan toe is(IN JULLIE GEVAL DE 60.000KM BEURT!!! OPLETTEN DUS!!!).
Maar als hij die prijs op internet zet is hij vrij duur en/of gemiddeld in zn prijs dus zet hij de auto voor 13.995 neer dat is dan de meeneem prijs lijkt hij goedkoop en staat hij boven aan bij de zoek opdrachten!!
Maar de boven genoemde zaken haalt hij er dan uit wil je dat hebben(en dat is logisch als je zoveel uitgeeft) moet je 1.000 euro meer betalen, kunnen ook wel wat lagere bedragen zijn 750 euro of 600 euro de hoogste die ik hoorde was 1.250 euro :swear
14 augustus 2012 om 18:22 #18055676oh serieus!! sja dat kan nog het geval zijn idd…volgens mij was er ook iets dat als de auto 4 jaar oud was en bijna 60.000 km dat je dan op de distributierem moet letten he :hmmz
nou ik wil voor die 14. dat er een garantie op zit en een beurt…dat is toch wel het minste…en zo goedkoop is hij dan echt niet hoor :???: naja we gaan het zien…lukt het niet dan hebben we pech…lukt het wel dan hebben we een mooie deal :D
14 augustus 2012 om 18:45 #18055677Dat is bij een zafira A, bij een zafira B met 1.6 of 1.8 is het 150.000 km of 10 jaar.
Dus kan je voorlopig vooruit :D
Maar zo als ik al zei de zafira die je op het oog hebt is toe aan zn 60.000 km beurt(zo ik het liefst bij een opel dealer laten uitvoeren)
Nee goedkoop is het niet maar als hij 4,5 5 voor je skoda wilt geven is het wel een goede deal (als je het met andere gaat vergelijken moet je eigenlijk kijken wat je bij moet leggen)
En dan denk ik dat je al snel bij iedereen rond de 9 a 10.000 uit komt, bij de 1 zal de aanschaf lager zijn maar ook de inruil en bij en ander is het net andersom14 augustus 2012 om 19:32 #18055678ja idd..ik ga proberen lager in te zetten, maar als we uiteindelijk op 9 uit komen, waar alles bij in zit..beurt, banden goed, en een stukje garantie dan ben ik zeer tevreden!
Ik heb idd al gemerkt dat als ze lager te koop staan dat ze dan minder terug geven..tis echt het 1 of het ander…ik weet nu ongeveer wat kwijt moeten zijn..maar ik wil liever niet de 10 kwijt raken..is toch wel erg veel..als er 1 af kan is t gewoon mooi :thumb maar je hoort het morgen wel ;)
14 augustus 2012 om 22:14 #18055679Is goed ik hoor het wel suc6!!
15 augustus 2012 om 14:32 #18055680whaaaaaaaa en vanochtend dus gelijk de auto gekocht!! Niet perse gewild..maar het was een goede aanbod!! We kregen eerste instantie 4700 terug voor onze auto, dus iets meer dan 9 bij lappen..maar daar hebben wij nog geprobeerd lager van te maken..tuieindelijk op 9 uit gekomen..prima deal dus :thumb auto is overgekocht van een andere dealer in drenthe, omdat hij een handelaar is van alle soorten auto’s..heeft dus alle auto’s op zijn oprit voor een scherpe prijs staan! De auto heeft met 54000 nog een beurt gehad inclusief apk voor 2 jaar! Dus de volgende beurt is pas volgend jaar aan de beurt..ideaal! Afleverkosten werden niet berekend en verder ook geen garantie..dit mochten we wel bijkopen en hij wou dit prima doen, maar dat was een behoorlijk bedrag voor 3 maanden :???: dus sja…een gokje genomen en nu maar hopen dat het ook goed geweest is ;)
maar hij reed perfect, geen gekke dingen aan, echt een wereld van verschil met die zwarte die we laatst hebben bekeken en gereden.
Kunnen de auto vrijdag al op halen..heerlijk hoor! Ben helemaal happy :thumb15 augustus 2012 om 15:53 #18055681Van harte gefeliciteerd king:
Ik had nog gezegd het kan snel gaan………. :D
Scherp onderhandeld dan heb je iets van 4900 voor de skoda gehad :wors
Ok ja 3 mnden is idd geen lange garantie kan je de gok wel wagen zeker als ze een paar honderd vragen(kan mooi in een kinderkamer :thumb )
En ook al heb je geen garantie als er met de motor en versnellingsbak wat gebeurd heb je wel degelijk garantie(Je hebt twee garanties: de wettelijke en de bijgekochte: bij wettelijke garantie geld dat de verkoper alleen herstel mag weigeren als ontbinding veel goedkoper is. Bijvoorbeeld als herstel tien keer zo duur is wat de auto heeft gekost.) wat ze ook proberen kan je dan altijd via je rechtsbijstand achter aan (niet te hopen voor je dat het nodig is)
Vrijdag dan wel een paar mooie foto`s hierzo plaatsen :kewlpics
En ik blijf erbij Zafira is een ideale auto als je 3 kinderen hebt(krijgt ;) )
15 augustus 2012 om 16:58 #18055682hihi thnx!!
ja bijna 5 voor de skoda :afro best goed toch! En we wisten al dat dat veel was als we het voor elkaar zouden krijgen..dus we hadden echt zoiets van, niet zeuren gelijk dan maar doen ;)
Die man zei ook al, stel dat er echt wat heftigs aan de hand is met de auto dan kun je echt wel terug komen bij ons. Maar hij zag het niet gebeuren, omdat hij al een beurt had gehad. Weinig km, vrij nieuwe auto en er gewoon goed uit ziet…dus die 500 euro mooi in eigen zak gestoken. (we moeten idd de zolder nog gaan verbouwen :???: dus daar kan het geld weer naar toe ;)
en idd rechtsbijstand hebben we ook nog :thumb maar goed daar ga ik echt niet vanuit hoor..komt allemaal wel goed..dit was echt zo’n handelaar die snel auto’s inkoopt en doorverkoopt..hij twijfelde ook even of hij wel wilde afronden (moest echt ff rekenen, of het was een truc natuurlijk :hmmz ) en zei dat hij de skoda ook niet voor veel op de markt zet.wat ook fijn was, is dat we de auto direct mee mochten nemen als we dat wilden. Maar ik was zo dom om alle papieren te vergeten, had wel de overschrijvingsbewijs mee king: haha..maar niet een extra reservesleutel…dus dan maar nog een keer rijden…tank had hij ook redelijk goed vol gegooid voor ons (3 kwart!) dus ik ben zeer tevreden :thumb
15 augustus 2012 om 17:13 #18055620Hahaha……… ja moet je net alles bij je hebben, en veel al willen ze er nog iets aan doen en kan je hem pas een week later ophalen.
Ik denk idd dat hij die skoda maar voor 500 of iets meer in de markt zet(ben zelf een paar auto`s geleden van een fabia combi naar een zafira over gestapt :D kreeg toen ook een boven gemiddelde inruil prijs en zag later dat tie voor 500 meer te koop stond en dat was een dealer die dan ook nog garantie moet/wil geven)
Nou hele goeie deal toch als iedereen een goed gevoel heeft is iedereen ook blij en kan je idd altijd nog langs mocht er iets heftigs gebeuren.
En precies voor je vakantie kan je weer wat meer meenemen :ass…………..
15 augustus 2012 om 17:55 #18055683zeker! meer rotzooi mee voor op vakantie..daar ben ik goed in als vrouw zijnde :D :D (man baalde al stiekem king: )
grappig dat jij ook eerst een skoda fabia combi had..dus we zitten in het zelfde segment zeg maar ;)
Bedrijf is trouwens wel snel..had gelijk de website aangepast met opel zafira verkocht :jerryik zal vrijdag ff foto’s maken en showen :thumb
15 augustus 2012 om 19:40 #18055684Haha….. ja voor zn compacte auto was die skoda nog behoorlijk ruim(en ik vond hem er mooi uit zien, beter als dat nieuwe model) maar toen we aan de derde zaten
te denken gelijk maar een grotere auto aangeschaft :D
9 november 2012 om 13:47 #18055685Wij hebben 1 kleine en hebben nu ook net een zafira uit 2007 gekocht.
Maar zitten wel aan een tweede te denken ;0 :thumb
maar de ruimte is fantasties kan gelukkig een maxicosie achter mij staan als ik voor in zit.
bij me huidige astra H is dat niet mogelijk.9 november 2012 om 23:34 #18055686Ja het is een ideale gezins auto, ik snap wel dat er zoveel van rond rijden king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.