Opel Zafira elektra doorvoer plug in deur

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel Zafira elektra doorvoer plug in deur

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272149
    baston
      Lid sinds:
      10 June 2015

      Halo forum leden,

      mijn radio doet het soms wel en soms niet. heel veel topics op dit forum al gelezen hierover, mijn radio eruit gehaald en op nieuw geinstaleerd, zekeringen gecontroleerd en nog veel meer. niks werkte totdat we erachter kwamen dat als je de achterdeur open en dicht doet de radio het ineens weer aangaat.
      even zoeken en ja hoor er komt een snoer uit de carrosserie naar de deur toe. bijna alle draden die erin zitten zijn kapot. ik heb geprobeerd om het snoer voorzichtig los te halen maar helaas is dat niet gelukt. de “stekker”is nu ook stuk :( .
      wie kan mij vertellen hoe zo een stekker heet en waar ik hem kan bestellen of ophalen?

      #18286118
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom!
        Stekker kun je bestellen bij de dealer of op een sloop.
        Hij is trouwens zeer eenvoudig los te nemen: er zit een ring rondom de stekker, deze moet je indrukken en dan kun je de stekker er uit trekken.

        #18286119
        computerbug
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 April 2011

          Ik heb beide zafs A en B gevonden!

          Voor je gaat kijken!, eerst even gaan zitten. WAARSCHUWING!, schokkende beelden. :shock:

          http://koyiro.nl/opel/27-reparatie-set-kabelboom-achterportier-zafira-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
          http://koyiro.nl/48-zafira-a-04-99-06-05″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          :puke

          #18286120
          Opel-Maus
            Lid sinds:
            7 September 2012

            Ik heb ‘m van de sloop, was een tientje kwijt. Kan ook uit een 5-deurs Astra, dan aan de binnenkant zo lang mogelijk afknippen, dan kun je m aan de buitenkant solderen. was 3 kwartier bezig en toen zat-ie.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.