Opel Zafira een geschikte gezinsauto en lange ritten auto?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel Zafira een geschikte gezinsauto en lange ritten auto?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
  • Auteur
    Berichten
  • #18016718
    OpeltjeJanssen
      Lid sinds:
      14 May 2012

      En toen deden de foto’s het weer niet :(. Even kijken.

      #18016719
      asconahobbyist
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2008

        ze doen het!!
        Ziet er zo op de foto keurig uit!!
        Mooie kleur ook.
        Veel plezier ermee!! :thumbup

        #18016720
        OpeltjeJanssen
          Lid sinds:
          14 May 2012

          Dank je wel :). Airco vandaag laten afvullen en testen. Nu is het een rijdende vrieskist :D. Wat een zaligheid met dat benauwde weer :). Nu kunnen we naar de paar volgende puntjes op ons lijstje. Niet veel en gelukkig ook geen dramatische zaken maar wel wat we even gedaan willen hebben.

          #18016721
          vectra208v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 January 2006

            ziet er goed uit en idd een mooie kleur.

            wat mij wel opviel is dat er een klein schoonheids foutje bij de rechter koplamp/bumperhoekje zit

            misschien koplamp er even uit halen en weer in de juiste vorm buigen zodat alles weer netjes aansluit op de bumper. beetje handige harry kan dat zelf denk ik wel.

            iig veel plezier met de rijdende vrieskist :D en veel veilige km’s toegewenst.

            gr.Paul

            #18016722
            OpeltjeJanssen
              Lid sinds:
              14 May 2012

              :shock: Jeetje Paul. Petje af. Dat had ik niet gezien en de vraag is of ik het uberhaupt ooit zou zien. Zelfs met cirkel kan ik het nog moeilijk zien. Ga straks even van dichtbij kijken. Jij hebt echt oog voordetail :D

              #18016723
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                Mooie kleur inderdaad , een keer iets anders als dat eeuwige zilvergrijs :jerry

                #18016724
                OpeltjeJanssen
                  Lid sinds:
                  14 May 2012

                  Nou je slaat de spijker op z’n kop Midnight. Ik had serieus de vrees dat het weer een grijze zou worden. Op zich niets mis mee, maar de Corsa was ook al grijs en ik hou wat meer van andere kleuren :D.

                7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.