Opel Zafira Airco pomp slaat niet aan…

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Opel Zafira Airco pomp slaat niet aan…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Dpower

Hallo iedereen

Ik zal me even voorstellen , ben net nieuw op dit forum .
      Ik heb een Opel Zafira B 1.9cdti 120pk uit 2006 . Nu is het probleem dat als ik de airco aanzet dat deze het niet doet .
      De radiator is nieuw en het gas is bijgevuld , maar de pomp slaat niet aan . Wie weet er wat dit kan zijn ? Kapotte koppeling ?? idk..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D

Mvg Dpower

djplan
      Deelnemer

welkom op het forum,

je koppeling heeft er in ieder geval niks mee te maken dus daar hoef jeje niet druk om te maken,

deed je airco ervoor wel gewoon goed ? zo ja dan zou ik toch even kijken of alle stekkertjes goed erin zitten van de fan en aircopomp etc..

Famempeters

ik denk zomaar dat hij de magneet koppeling bedoeld van de Airco pomp !!!!!!!!en niet de aandrijf koppeling ???? en ja die magneet koppeling zou zomaar is stuk zijn ,ik zou even retour gaan naar diegene die de condensor en de vulling van de airco heeft gedaan deze kan je simpel verder helpen zonder gedoe en gezoek , of je vulling is spontaan weg druk loos ????en dan schakelt hij ook niet in .
          en als je het bij een garage hebt laten doen of Airco boer komt dat best wel goed ik denk een stukje service en dan weet je wat er mis is .. dit is gissen zo .

Bert

Dpower

Ja ik bedoelde idd de magneet koppeling . Bedankt voor de reactie’s .
            Het was idd de magneet koppeling die kappot was .

Mvg

djplan
            Deelnemer

fijn om te weten dat het is opgelost :thumb nu nog hopen op een super lekkere weertjee :jerry

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.