opel vivaro kopen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    gino1967

Hoi allemaal.
      Net nieuw op dit forum, maar ik heb een vraagje.
      Ik ben van plan een opel vivaro bus te gaan kopen, een 145 pk dubbele cabine uit 2007 met handschakeling.
      Heeft iemand ervaring met deze bus, vooral waar je op moet letten met een km stand van 100000 km!

Dan nog een vraagje, om hem een andere look te geven wil ik graag bij gm tuningparts de raamspoiler bestellen , bestel.nr. VPC-RS1-2 , maar ik zag dat op die foto ook een ” kap” onder aan het raam zit. De combinatie lijkt me gewoon super, maar die zie ik niet staan, kan hem ook nergens anders vinden!
      Heb al gezocht tot de laatste pagina op het internet, maar kan hem niet vinden. Hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen over deze kap!

Gr en bedankt voor jullie antwoord.

Gino

kabouter
      Deelnemer

wij hebben nu al 8 jaar onze vivaro bus en hij bevalt goed
        het enige wat onze bus last van heeft is de fusee,en stuur kogels
        maar dat schijnt bij nw types beter te zijn
        maar er zijn ook forums over vivaro bus gr michel

wim-v6
        Deelnemer

heb regelmatig in de oudere broer van deze gereden, een 2.5 CDTi 136pk uit 2005…

Zeer fijne bus, en als je er voorzichtig mee ben, heb je hier bijzonder weinig ellende mee…

de 2.5 zonder roetfilter is ook nog eens zuperzuinig, 1 op 15 is niet eens heel vreemd voor deze bus…

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.