opel vectra V6 automaat. probleem met gasgeven

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel vectra V6 automaat. probleem met gasgeven

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    JeffColl

Hallo luitjes

mijn opel vectratje v6 automaat. krijg steeds meer probleme als ik gas geef terwijl ik boven de 30 rijdt steeds klappen.
      dus gas geven hoor je echt een klap ergens. dat is alleen als ik best wel hard de gaspendaal. indrukt maar als ik de pendaal helemaal induwt tot de kickdown dan heb ik er geen last van.
      soms zijn de klappen best wel hard denk je echt van stop ik nu of ga ik toch harder. maar aan de toerental. zie je geen verschil. en de olie is ook al goed volgens de dealer. en de dealer zeg dat de automaat goed is want volgens zeggen. is dit een nieuwe automaat die er in zit. maar het lijk me sterk.
      wie zou mij kunnen helpen. als ik het tenminste goed uitgelegt heb. (ik heb geen zin om die automaat er onder vandaan te halen. ook al weet ik niet hoe dat gaat haha)

Jeff V6 fan

wim-v6
      Deelnemer

Bougiekabels of bobine, kwaaltje..

schrik niet van de prijs, goede set bougiekabels is 200 euro (BERU)
        bobine rond de 214 euro.

Willem

CALIBRA4x4TURBO

@wim-v6 wrote:

Bougiekabels of bobine, kwaaltje..

schrik niet van de prijs, goede set bougiekabels is 200 euro (BERU)
          bobine rond de 214 euro.

Willem

HUH???????????????????? hij had het toch over automaat??? Heeft bobine enzo toch niks mee te maken?? of….? :hmmz

Jeffcoll mijne geeft ook klappen, nieuwe olie in gedaan, en dan zeggen ze ja je automaat is allemaal in orde enzo nagekeken en uitgelezen! maar wat zijn die klappen dan? Het is alleen bij t overschakelen!!! Bij jouw ook??? Oeps is al poosje terug zie ik…. maaruh…. wat was het dan nog??? je probleem?

wim-v6
          Deelnemer

ja maar een inhoudende niet goed lopende motor kan ook klappen veroorzaken in de automaat.

ik heb hier een C1 V6 staan, als die begint over te slaan doet de automaatbak goed vreemd.

als je bij het stoplicht stopt dan begint ie te bonken en schokken.

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.