opel vectra station 2001

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel vectra station 2001

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Piet Wientjens
    Deelnemer

Het probleem
      interieur verlichting voor en achter werkt niet,ook niet handbediend
      kilometerstand en dagteller niet zichtbaar
      stand automatische airco geeft geen letter (A of een cijfer)
      Voor mij is het niet de multitimer die is vervangen.
      door gemeten bij zekering wel 12 volt zo ook bij het peertje.(interieur verlichting)
      Binnen verlichting schakel je met je afstandsbediening en heeft vertraging bij uitstappen, zit het probleem misschien ergens anders dan de zekeringen kwestie.
      Ja en ook de massaklem los gehad.

Kan mij iemand daarbij helpen, :help: :help: :dank-u: :dank-u:

bart-gsi
      Deelnemer

hey
        zekering kun je idd nalopen.. ook de massa achter het dashboard wil wel eens een probleem zijn
        wat voor motor heb je in je vectra hangen?? want bij de v6-en zit er aan de bestuurderskant op de veerpoot een punt waar veel massakabels bij elkaar komen.. misschien dat daar iets mis is.. maar ik weet niet 100% zeker bij welke wel en welke niet.. dus vandaar de vraag

Piet Wientjens
        Deelnemer

Vraag hoe kom ik bij die massaklem achter het dash bord waar zit dat ding precies.
          Is er een filmpje van of een omschrijving van ik kom niet verder als de drie schroefjes aan het stuurkolom om en ik krijg de kapje er nog niet van af.

Groetjes Piet

bart-gsi
          Deelnemer

moet je even contact opnemen met wim-v6.. die kan je alles tot op de laatste bout van je vectra vertellen

voor je kappen om je stuurkolom moet je je stuur een kwartslag naar links en rechts draaien.. daar zie je 2 dopjes zitten.. als je die weghaalt zitten er 2 schroefjes achter..

Corsa_GSi
            Deelnemer

Dat de letter A niet zichtbaar is, dat komt regelmatig voor zover ik weet. Die van mij doet het ook niet meer, maar de rest van de lampjes functioneert wel gewoon. Een ander kwaaltje is dat van het displaytje met daarin KM-stand / dagtellerstand sommige lijnen wegvallen en dus de cijfers niet goed meer leesbaar zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.