opel vectra gls cleanen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel vectra gls cleanen

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    vectrab1996
    Deelnemer

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum omdat ik nogal wat vraagjes had over de opel vectra die ik rijd.

Ik was van plan me vectra te cleanen, de zwarte stootstrips etc te verwijderen. is dit goed en mooi mogelijk?
      voor alle duidelijkheid even een foto.

of heeft iemand nog meer idee’tjes om deze wat op te leuken.
      alvast bedankt!

drempelvrees

vectra 2000 bumpers erop zetten, deurklinken meespuiten, logo’s op achterklep verwijderen, verlagen, en zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ik

CALIBRA4x4TURBO

Rondom blinderen, smoke achterlampen, SPATLAPPEN ERAF :( emblemen idd eraf ook zijkanten! Witte knipperlampen aan de zijkant…….. JA je kan het zo gek maken als je zelf wil! Het is maar net wat je er aan wilt uitgeven he???

aapje1963
          Deelnemer

Je vraag…. kunnen de zijstrips er vanaf dat vraag je lijkt mij…, dit is volgens mij niet zomaar mogelijk.. dan blijf je clips zien zit er dacht ik opgeklikt bij de A

Bij mijn C kan dit ook niet zomaar deze zijn meegespoten en gelijmd, maar trek je ze er van af….dan zie punten waar de strip in moet zodat hij exact op de goede plaats zit..

Maar nogmaals ik denk wat betreft de vectra A….weet het wel bijna zeker…maar wie weet weet een ander het zeker?

Leuke vectra en er zijn al tips gegeven….om hem leuker te maken… nog leuker :hmmz ??? LOL

vectrab1996
            Deelnemer

ik wil hem eigenlijk wat goedkoop wat aantrekkelijker maken.

ik heb deze vectra voor paar 100 op de kop getikt van een oude man, de vectra heeft 130.000 gelopen en recent is alles vervangen en grote beurt gehad. De rede is eigenlijk dat ik aan het sparen ben voor een wat nieuwere auto (en wat rapper dan dit 8 kleppertje)

Dus wil hem eigenlijk voor max 250 wat opleuken omdat ik er toch nog wel een jaar of wat mee over straat wil.
              de letters gaan er sowieso binnenkort vanaf.

de stootstrip twijfel ik over of je deze netjes kan verwijderen, zonder spuitwerk achteraf etc?

in ieder geval bedankt voor de reactie’s!

mvg

CORSAGSI

Stootstrips krijg je er niet vanaf zonder dat je dit blijft zien zit vast met pinnetjes in je deur.
                dus dan moet je dit weer opvullen en spuiten.

greetz,

teungts
                Deelnemer

strippen op de zijkant kunnen er redelijk makkelijk af. heb het ook bij deze vec gedaan

RISL
                  Moderator

Als je je stootstrips verwijderd, zul je wel kleurverschil zien.

Andreas.Berger

Mooie vectra heb je, de stootlijsten zou ik idd ook laten zitten, blijf je zien, een mooie set 17 inch velgen eronder , beetjes verlagen en je bent al een heel eind, ik heb zelf ook een vectra a met 17 inch eronder, en staat best goed gevuld, en ik heb de spatlappen er nog onder, en vind het niet fout staan, alleen in combi met verlagen zou dat denk ik niet meer gaan, en andere koplampen , achterlichten, maar ik zou idd wel kijken dat je dit voor een leuk prijsje kunt doen, anders lopen de kosten al gauw hoog op, vooral als je maar 1 jaar erop wilt rijden

roodrunner
                      Deelnemer

Er is zoveel mogelijk om een auto te verfraaien.
                        Het gaat er uiteindelijk om wat je zelf wil en mooi vindt.
                        Wat wel bijna altijd het geval is, is dat het meer gaat kosten dan je van te voren had gepland.

Groeten,
                        Patrick

vectrab1996
                        Deelnemer

dat het wat meer gaat kosten maakt niet zoveel uit.
                          leuke velgen eronder zou denk ik al heel wat schelen, wat is een beetje gangbare maat? gewoon zonder te verlagen.

de stootstrips laat ik dan mooi zitten, want spuiten en alles hoeft voor mij niet. als het nou voor langere periode was zou ik zeggen ja.

CALIBRA4x4TURBO

16” staat al mooi! Op marktplaats enzo staat genoeg voor leuke prijsjes!!

Andreas.Berger

Ik heb gewoon 17 inch onder de Vectra in de maten 205/40/17 et 40.
                              En ik vind het hem goed staan, zelfs zonder verlaging.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.