Opel Vectra C (BJ 2003) Radio inbouwen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel Vectra C (BJ 2003) Radio inbouwen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277704
    OthmanD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2016

      Hallo Heren,

      Ik ben in bezit van een Opel Vectra c uit 2003.
      Ik heb op het internet al een achter uit kijk camera besteld en wil nu een android dubbel din Autoradio/MultimediaCenter aanschaffen.
      Heb er een aantal op het oog maar kreeg van een van de verkopers te horen dat het 2005 – 2008http://r.ebay.com/ouypq4 niet zou passen op 2003.
      Heeft iemand de maten van dat model of weet iemand misschien waar ik voor max 250 euro een android radio kan kopen met een video input zodat ik de camerabeelden ook kan zien ;)

      hoor graag van jullie alvast bedankt!

      #18324911
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Past wel maar werkt misschien niet helemaal lekker. Vectra 2005/2009 is vol canbus en 2003/2004 half canbus (met uitzondering van laatste 2004 modellen). Dus ligt er aan of je scrollwieltjes op het stuur hebt dan kan het wel gok ik zo maar.

        #18324912
        OthmanD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2016

          Hey Sander,

          Super bedankt.
          Ik heb alleen ook nog een oud model stuur. Geen scrolwiel. Alleen knoppen. Maar die gebruikte ik al minimaal.
          Misschien een upgrade voor erna ;)

          Alle tips zijn welkom

          #18352027
          Xasine
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 January 2018

            @Othman, Het is al even geleden.  Maar ik ben van plan hetzelfde te doen. Heb jij inmiddels ervaring opgedaan? Kreeg te horen dat stuurbediening en boordcomputer niet meer te bedienen zijn. Klopt dit?

            #18352031
            pjotter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2013

              [quote quote=17277704]Hallo Heren,

              Ik ben in bezit van een Opel Vectra c uit 2003.
              Ik heb op het internet al een achter uit kijk camera besteld en wil nu een android dubbel din Autoradio/MultimediaCenter aanschaffen.
              Heb er een aantal op het oog maar kreeg van een van de verkopers te horen dat het 2005 – 2008http://r.ebay.com/ouypq4 niet zou passen op 2003.
              Heeft iemand de maten van dat model of weet iemand misschien waar ik voor max 250 euro een android radio kan kopen met een video input zodat ik de camerabeelden ook kan zien ;)

              hierbij een link een radio met video inputradio opel vectra

              hoor graag van jullie alvast bedankt![/quote]

              #18352593
              KappaJeff
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 February 2017

                Hallo heren,

                Heb mijn Signum uit 2003 een radio upgrade gedaan middels een dubbel din. Heb eerst zo’n chinees ding erin gehad die er precies in past maar je merkt dat de kwaliteit ver te zoeken is dan met merk radio’s. Heb nu een JVC erin met Apple CarPlay en qua geluid is dit stukken beter dan die chinese dingen die op Ali Express te vinden zijn. Alleen is het mij nog niet gelukt om de melding op de CID te verwijderen als er vorst is enzo. Heb een CNCD2015 met zo’n Nokia telefoon apparaat erbij. Als er een melding op het beeldscherm komt dan druk je deze weg met de volume knop op de radio. Mocht er iemand zijn die dit verholpen heeft dan hoor ik dit graag. :dank-u:

                groetjes,

                KappaJeff

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.