Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › opel vectra B verschillende
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 november 2009 om 09:42 #17548507
Schijnt dat er meerdere met dit probleem zitten, er schijnen een hele vrahct van in Backorder te staan, dus om eraan te komen is al een heel gevecht.
Wat je wel kan doen is je auto tegen een vlakke wand zetten, licht aan, en met de hand omhoog stellen.
dan heb je in ieder geval licht.
Willem
15 november 2009 om 10:04 #17548508owkey dan zal ik dat in elk geval proberen. bedankt.
15 november 2009 om 10:04 #17548509Weet jij mischien waar je een carbonen motorkap kan halen voor een vectra ik heb net ff gegoogle maar ik kan er geen 1 vinden
15 november 2009 om 10:06 #17548510Ik zou niet weten waar je zo’n motorkap vandaan haalt, ben helemaal niet zo bezig met dat ”Tunen” zeg maar.
Ik houd het lekker subtiel, met mijn 17” Irmscher Velgjes, Irmscher einddempertje en dergelijke.
Willem
15 november 2009 om 10:11 #17548511don carbon zou er een kunnen maken . . . maar ga eerst zitten voordat je de prijzen gaat zien!!!!
EN . . . 99% van de mensen die een vectra koopt, houden van stijl en klasse . . . niet van playmobile auto’s zeg maar ;)
Dus als er weinig vraag naar is . . . is er ook weinig aanbod voor dat soort materiaal.Tis geen honda CRX zeg maar . . . om maar even een voorbeeld te noemen :angel
15 november 2009 om 10:16 #17548512ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:
Maar dat word te prijzig dus jammer dan.
En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?
En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.
15 november 2009 om 10:23 #17548513origineel gepost door boerstal1
ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:
Maar dat word te prijzig dus jammer dan.tja je kan aan folie denken, maarja dat is dan toch wel weer . . . NEP :)
ow en die spiegels . . . waag het niet om die vorm te veranderen :swear………………………..:angel
origineel gepost door boerstal1
En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?
En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?neuj . . . zie het how-to gedeelte
origineel gepost door boerstal1
En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.ja hoor . . . dat hebben er maar genoeg hier.
15 november 2009 om 10:24 #17548514nou bedankt dan bij deze :wors:wors:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.