opel vectra B verschillende

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum opel vectra B verschillende

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Schijnt dat er meerdere met dit probleem zitten, er schijnen een hele vrahct van in Backorder te staan, dus om eraan te komen is al een heel gevecht.

Wat je wel kan doen is je auto tegen een vlakke wand zetten, licht aan, en met de hand omhoog stellen.

dan heb je in ieder geval licht.

Willem

boerstal1

owkey dan zal ik dat in elk geval proberen. bedankt.

boerstal1

Weet jij mischien waar je een carbonen motorkap kan halen voor een vectra ik heb net ff gegoogle maar ik kan er geen 1 vinden

wim-v6
          Deelnemer

Ik zou niet weten waar je zo’n motorkap vandaan haalt, ben helemaal niet zo bezig met dat ”Tunen” zeg maar.

Ik houd het lekker subtiel, met mijn 17” Irmscher Velgjes, Irmscher einddempertje en dergelijke.

Willem

sw_reijnders
            Deelnemer

don carbon zou er een kunnen maken . . . maar ga eerst zitten voordat je de prijzen gaat zien!!!!

EN . . . 99% van de mensen die een vectra koopt, houden van stijl en klasse . . . niet van playmobile auto’s zeg maar ;)
              Dus als er weinig vraag naar is . . . is er ook weinig aanbod voor dat soort materiaal.

Tis geen honda CRX zeg maar . . . om maar even een voorbeeld te noemen :angel

boerstal1

ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:

Maar dat word te prijzig dus jammer dan.

En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?
                En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?

En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.

sw_reijnders
                Deelnemer

origineel gepost door boerstal1
                  ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:
                  Maar dat word te prijzig dus jammer dan.

tja je kan aan folie denken, maarja dat is dan toch wel weer . . . NEP :)

ow en die spiegels . . . waag het niet om die vorm te veranderen :swear………………………..:angel

En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?
                  En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?

neuj . . . zie het how-to gedeelte

En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.

ja hoor . . . dat hebben er maar genoeg hier.

boerstal1

nou bedankt dan bij deze :wors:wors:wors

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.