Opel Vectra 2.0 Turbo [Orange Peel Behandeling]

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Opel Vectra 2.0 Turbo [Orange Peel Behandeling]

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Ik heb in januari dit jaar de auto al eens volledige gedetailed ( http://forum.carclean.nl/cc_postst15445/Opel-Vectra-GTS-2-0-Turbo-2006.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false; ), maar ik begon mij steeds meer te ergeren aan de enorme sinaasappelhuid van de Vectra.
      Dus een tijdje terug maar eens bij Carclean 2x 2000 gritt pads en Fixer van Cpro gekocht om eens te gaan experimenteren op de Vectra. Aangezien ik maar 2 pads heb, ben ik alleen aan de slag gegaan met de linker achterdeur en achterscherm.

Het irritatiefactortje:

Eerst even de 2 panelen gekleid, maar aangezien ik pas 1400 km heb gereden sinds januari kwam er niets af.
      Daarna de auto afgeplakt:

De Orange Peel middelen: 2 pads, fixer en PRO900

Na 2 hits, zonder nabewerking

Voor

Na

Ik heb daarna het polijsten afgebouwd met Inizio op het wolletje, Mezzo op wit en Finale op groen. Daarna de delen voorzien van Black Hole op de zwarte pad, EX-P op de rode pad en als laatste even een laagje Natty’s Red.

Resultaat

Voor

Na

Aan het begin had ik er een beetje schrik voor, maar de pads werken ideaal! Een rotary is zeker wel nodig, aangezien er best veel wrijving is. Daarnaast merk je wel dat de pads vrij snel hun werking verliezen, dus houd ik 1 pad per paneel aan. Binnenkort maar een lading pads inkopen en de rest van de auto doen, want het is zeker de moeite waard.

Anoniem

Ziet er super uit

kadett-supreme
        Deelnemer

nice job! zag het ook al op carclean forum voorbijkomen.

Anoniem

Echt zeg wat een verschil voor en na. Nu nog de hele auto en hij glimt nog mooier dan te voren :)

GTS Vectra
            Deelnemer

Zeer mooi!!!!! :wors

usbstick
              Deelnemer

jaloers king:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.