Opel vectra 1.8 uit 2005 station

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Opel vectra 1.8 uit 2005 station

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    roelofk

Hallo Opel vrienden;

mijn naam is Roelof 28 jaar en kom uit friesland. ik zit meestal op het Astra gedeelte.

Mijn vriendin en ik zijn aan het kijken naar een andere auto.

Op dit moment rijden we in een Opel Astra H 1.6 uit 2004. We zijn vandaag gaan kijken bij een vectra 1.8 Z1.8Xe station die staat bij de opeldealer in Leeuwarden. We zijn een eindje wezen rijden en zijn ergens aan de kant gaan staan om de motor te inspecteren het oliepeil stond op de helft en de oliedop was een beetje wit (niet heel veel) het blok onder was droog. De thermostaat ging ook niet ver open bleef bij de 80 graden hangen, de verkoper heeft het bij de werkplaats nagevraagd en volgens hun moest de witte olie op de dop dan te maken hebben met de thermostaat. De auto heeft 122.000 op de teller. Er zit 6mnd garantie op en krijgt een grote beurt, ze willen dan de thermostaat vervangen wat is jullie advies? verder kijken of de dealer vertrouwen.

mvg Roelof

sw_reijnders
      Deelnemer

als je zelf al twijfels hebt, verder kijken
        staan er genoeg te koop.

teungts
        Deelnemer

lijkt dat die vec kleine stukjes heeft gereden. heb je erg veel twijfels zou ik het niet doen. lijkt mij een goeie grote beurt en een stevig eind rijden zal die sluge er wel uit zijn

wim-v6
          Deelnemer

Wou zeggen, Korte stukjes (lang gestaan bij de dealer misschien, en dan vaak korte stukjes verplaatst..

Willem

roelofk

De stukken verplaatsen klopt inderdaad wel, kom elke dag langs de dealer als ik naar mijn werk ga en houd de auto al een tijdje in de gaten en zo nu en dan staan de auto’s anders.

Bedankt voor jullie reactie’s :D We gaan vanmiddag ook nog even bij een andere Vectra kijken.

mvg

Roelof

vectra vlammen
              Deelnemer

he medefries welkom op het vectra gedeelte van het opelforum.en succes met het zoeken naar een vectra station

gr vectra vlammen

tubs35

volgens mij heeft die witte puntjes te maken met een te
                  lage of hoge oliedruk

Rubyvectra_A
                  Deelnemer

En volgens mij is een kapotte thermostaat ook niet bijzonder. komt regelmatig langs hier

groet Tim

roelofk

Bedankt voor jullie reactie. We hebben besloten om de auto uit Leeuwarden niet te nemen. Ondertussen zijn we gewoon verder aan het kijken, ook naar Astra stations. We hebben alle tijd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.