Opel Tigra twintop 2004 cruisecontrol

Forumindex Forums Modellen Tigra Opel Tigra twintop 2004 cruisecontrol

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Djowi

Beste,
      3 á 4 weken geleden kocht ik een opel tigra twintop uit 2004
      Meteen de dag er op sprong er een lampje op het dashboard aan in de vorm van een auto met een moersleutel. Met een beetje paniek belde ik de garage op en kon ik meteen komen. Heeft hij de auto uitgelezen en dacht dat die met de levering van de auto de beurt was vergeten te resetten, dus heeft hij dat gedaan. Lampje was uit.

ongeveer een week later, reed ik op cruisecontrol en stopte deze ermee. Kon geen gas meer geven (lampje begon weer te branden) en heb de auto langs de kant gezet. Door de auto opnieuw te starten kon ik weer rijden. Probeerde ik de cruisecontrol uit en na een kilometer of 2 scheet die er weer mee uit. zelfde verhaal. auto opnieuw starten en kon ik weer rijden.

ongeveer 5 á 6 dagen later ging het lampje weer uit en kon ik weer op de cruisecontrol rijden. (wat ik best apart vond, want een probleem lost zich niet vanzelf op om het zo maar te zeggen)
      3 dagen rijden met cruisecontrol, en hetzelfde probleem doet zich weer voor. De cruisecontrol stopte er mee, kon geen gas geven, lampje sprong aan.

Nu denk ik dan dat er iets met de cruisecontrol is? maar iemand die ongeveer weet hoe of wat? wat kan ik er aan doen?

Dank u wel!

Nick-GSI
      Deelnemer

als het lampje brand werkt de cc meestal niet, er zit dus ergens een fout, laat eerst de motor eens uitlezen ivm het lampje

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.