opel tigra kopen ? niet hier

Forumindex Forums Modellen Tigra opel tigra kopen ? niet hier

  • Dit onderwerp is leeg.
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232898
    shariika
      Lid sinds:
      2 February 2011

      ik heb daar laatst bij ( DE DREEF AUTO’S BREDA) een opel tigra gekocht een groen/blauwe voor 1250 hij is eigenlijk 1450 toen ik een proefrit had gemaakt en dacht dat die goed was had ik hem gekocht en liet ik hem achteraf toch na kijken omdat ik wat raars hoorde bleken het de shokbrekers te zijn , remschijfen,remblokken,radiator, en iets bij de motor de EGR klep ofzo iets.. in iedergeval de reperatie was 850 euro dus ik terug gegaan en me ik wou me geld terug normaal lukt dat niet zomaar zonder garantie maar dit x had ik een x geluk mee dus ik me geld terug hij ze auto terug maar nu staat tie gewoon weer tekoop dus als je na de groene/blauwe opel tigra gaat kijken bij de dreefauto’s in breda laat hem eerst nakijken! Gr

      ik heb nu een zwarte opel tigra sinds gister en na laten kijken voordat ik hem kocht

      #17819124
      Dominic
        Lid sinds:
        17 December 2009

        Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)
        En natuurlijk een andere tigra die wel goed is en een
        mooiere kleur heeft :D

        #17819125
        shariika
          Lid sinds:
          2 February 2011

          [rquote=1870856&tid=142863&author=Dominic]Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)
          En natuurlijk een andere tigra die wel goed is en een
          mooiere kleur heeft :D[/rquote]

          ja gelukkig wel met minder km en de distributieriem is ook vervangen door de vorige eigenaar

          en ik dacht ik maak er een onderwerp van want als je heb gespaart en net je rijbewijs hebt gehaalt en dan heel blij een auto koop en dan kost het je nog is 850 euro dat heb je ook niet zomaar klaar liggen.

          #17819126
          Kaneda
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2005

            nou netjes op zich dat je het geld terug hebt gehad

            veel rij plezier in je wagen

            #17819127
            Leontjuh
              Lid sinds:
              4 February 2011

              zeker geluk dat je je geld terug hebt :)
              Veel rijplezier met je nieuwe car :P

              #17819128
              shariika
                Lid sinds:
                2 February 2011

                bedanktt:)
                dan weten andere mensen die daar voor een auto gaat kijken moet uitkijken vooral deze opel tigra die gewoon weer tekoop staat terwijl er dure dingen aan kapot zijn

                #17819129
                rhandy1
                  Lid sinds:
                  11 November 2010

                  dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij…. ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

                  mag dus rijden tot de apk keuring en dan moet ie weg,,, :cry :cry

                  Maar have fun met je zwarte tigra (is ook veel mooier als een blauwgroene :P)

                  #17819130
                  Dominic
                    Lid sinds:
                    17 December 2009

                    total loss mag ie toch nog gewoon op de weg?

                    (in ieder geval dat zei de schade expert.. die zei dat
                    het total loss verklaren wil zeggen dat de auto meer
                    schade heeft dan de dagwaarde en dus mag je zelf
                    weten wat je met de auto doet en krijg je een x bedrag)

                    #17819131
                    shariika
                      Lid sinds:
                      2 February 2011

                      [rquote=1871118&tid=142863&author=rhandy1]dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij…. ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

                      mag dus rijden tot de apk keuring en dan moet ie weg,,, :cry :cry

                      Maar have fun met je zwarte tigra (is ook veel mooier als een blauwgroene :P)
                      [/rquote]

                      vervelend is dat dan he haha dat zegt iedereen maar die andere was bij een poetsbedrijf geweest die glimde echt zo mooi maar deze is ook mooi en goed

                      #17819132
                      Fearless
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 January 2005

                        Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.
                        Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.
                        ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.

                        #17819133
                        shariika
                          Lid sinds:
                          2 February 2011

                          [rquote=1871249&tid=142863&author=Fearless]Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.
                          Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.
                          ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.[/rquote]

                          ja maar dan moet hij dat eerlijk erbij zeggen en er zijn heel veel tigra´s tekoop van 1250

                          #17819134
                          DeMeistah
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 December 2010

                            [rquote=1871261&tid=142863&author=shariika][rquote=1871249&tid=142863&author=Fearless]Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.
                            Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.
                            ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.[/rquote]
                            omdat de meeste allemaal zo rot als een peer zijn :D

                            ja maar dan moet hij dat eerlijk erbij zeggen en er zijn heel veel tigra´s tekoop van 1250 [/rquote]

                            #17819135
                            1985
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 January 2006

                              [rquote=1871261&tid=142863&author=shariika][rquote=1871249&tid=142863&author=Fearless]Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.
                              Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.
                              ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.[/rquote]

                              ja maar dan moet hij dat eerlijk erbij zeggen en er zijn heel veel tigra´s tekoop van 1250 [/rquote]

                              Daar heb je wel gelijk in shariika,

                              Mocht je ooit een andere auto gaan zoeken wees er dan van bewust dat goedkope auto’s altijd met een reden goedkoop zijn. Vaak heeft de prijs te maken met roest buiten het zicht (bodem) Hoe mooiér de auto glimt, des te meer er is te verbrengen bij ‘goedkope’ autos.

                              Maar vergeet niet: van iedere auto die je koopt leer je iets meer, en bij iedere koop ontdek je nieuwe dingen ;)

                              Nogmaals :D heel heel veel plezier van je nieuwe zwarte tigra :D

                              #17819136
                              kaneelschep
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 November 2004

                                ik ben op zoek naar een ander autootje en heb ook alleen maar rottigheid gezien voor die prijs… :)
                                toch blijf ik hopen ;)

                                #17819137
                                shariika
                                  Lid sinds:
                                  2 February 2011

                                  [rquote=1871377&tid=142863&author=kaneelschep]ik ben op zoek naar een ander autootje en heb ook alleen maar rottigheid gezien voor die prijs… :)
                                  toch blijf ik hopen ;)

                                  [/rquote]

                                  ja ik had ook nog na een rode tigra gekeken daar was ook van alles mis aan ik heb nu uit eindelijk een zwarte tigra en die is wel goed gelukkig gewoon verder kijken tot je wat goeds vind ik had echt geen 2000 euro voor een auto eerlijk gezegt en nu heb ik een goede auto voor weinig geld want heb hem na laten kijken

                                  #17819138
                                  DennisOprins
                                    Lid sinds:
                                    10 December 2010

                                    ik heb mijn tigra gekocht voor 1750 euro hij is makelijk door de apk gekomen die man zij jij hebt een hele goede auto gekocht voor de geld hij rijd perfect alleen een probleempje heb een lekke oliekering aan de bakzijde ik rij hem nu 4 maanden en het oliepijl staat nog steeds hetzelfde als toen ik hem kocht tis af en toe maar een paar druppeltjes dus maak me eigen er niet zo druk om

                                    #17819140
                                    TigraDriver1
                                      Lid sinds:
                                      31 March 2011

                                      Shariika, geloof het of niet.. maar ik heb die blauwe opel tigra gekocht voor €1600!! Ik zat toevallig een beetje te googlen en nou lees ik je bericht. Ik heb hem februari dit jaar gekocht bij dreef auto’s en inderdaad wat jij opnoemt dat mankeerde er allemaal aan me auto en nog veeeeeel meer. Ik vind het echt jammer dat ik nu pas je bericht lees. Hij staat nu nog steeds voor me deur.. Groetjes!

                                      #17819141
                                      Rotho
                                        Lid sinds:
                                        22 January 2010

                                        Dat is best kut. Wel laten repareren?

                                        #17819142
                                        DeMeistah
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          4 December 2010

                                          Balen zeg! nooit meer mee terug geweest?

                                          #17819143
                                          RISL
                                          Moderator
                                            Lid sinds:
                                            24 January 2011

                                            Dan heb je dus maar iets later (gezien de datum van het eerste bericht) gekocht dan dat de topicstarter ‘m heeft teruggebracht.
                                            Ik kom vaak langs De Dreef Auto’s gefietst (als ik vanaf m’n vriendin naar het centrum van Breda fiets) en er staan heel vaak slechte auto’s bij De Dreef. Ze zijn ook bijna allemaal spotgoedkoop, daar kun je het al aan zien.

                                            #17819144
                                            sidney46
                                              Lid sinds:
                                              20 June 2011

                                              De Dreef auto`s is gewoon verschrikkelijk slecht.

                                              Mn stiefvader heeft daar een half jaar geleden een auto gekocht. En tijdens het rijden leek het gewoon goed.
                                              Maar uiteindelijk zit er nu nog net geen 3000 euro aan andere onderdelen in!!
                                              dr mankeerde echt van alles aan. en dan adverteert ie nog met ‘ auto`s zijn goed nagekeken bla bla bla ‘.
                                              Hij heeft wel 850 euro terugbetaald aan hem, maar toch is het raar dat ie nog bestaat. Ik wist niet dat er meer mensen zijn die slechte ervaring met de Dreef hebben.

                                              het is gewoon een schijt garage. Nooit iets kopen daarzo.

                                              #17819139
                                              TigraDriver1
                                                Lid sinds:
                                                31 March 2011

                                                Ja, ik heb er van alles aan laten repareren. het is te veel en te lang om allemaal op te noemen wat er allemaal is gebeurd. Hij heeft totaal geen verstand van de auto’s. Verkoopspraatjes en mooie gepoetste auto’s dat is waar die wel goed in is. Er zijn nu nog steeds wel paar dingen die gerepareerd moeten worden, maar dat komt nog wel. Ik vind het verschrikkelijk dat ik zo opgelicht ben en wil die man nooit meer zien, vooral nu ik dit gelezen heb. Dus mensen AUB KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ DREEF AUTO’S, ZIJN OPLICHTERS!!

                                                #17819145
                                                sharika67
                                                  Lid sinds:
                                                  26 July 2011

                                                  @TigraDriver1 wrote:

                                                  Ja, ik heb er van alles aan laten repareren. het is te veel en te lang om allemaal op te noemen wat er allemaal is gebeurd. Hij heeft totaal geen verstand van de auto’s. Verkoopspraatjes en mooie gepoetste auto’s dat is waar die wel goed in is. Er zijn nu nog steeds wel paar dingen die gerepareerd moeten worden, maar dat komt nog wel. Ik vind het verschrikkelijk dat ik zo opgelicht ben en wil die man nooit meer zien, vooral nu ik dit gelezen heb. Dus mensen AUB KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ DREEF AUTO’S, ZIJN OPLICHTERS!!

                                                  ik vind het echt heel erg voor je
                                                  er waren ind veel reperaties aan die auto
                                                  hij is wel echt heeel mooi maar wel raar
                                                  en dat hij hem nog durft te verkopen voor 1600 aan je
                                                  terwijl die eerst voor 1400 erop stond en ik hem voor 1250 heb
                                                  echt aansociaal ik heb het aan me moeder te danken dat hij hem terug nam me moeder ging helemaal tekeer tegen hem en met geluk hebben we het geld terug gehad en hij toen ze auto
                                                  nou nog veel sucses en sterkte ermee

                                                23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
                                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.