Opel Tigra 1995 1.6 16v uitgelezen!

Forumindex Forums Overige Op-Com Opel Tigra 1995 1.6 16v uitgelezen!

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255732
    spijkey87
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 February 2013

      Hallo,

      Sorry ik heb me nog niet voor gesteld ben van plan dit zo snel mogelijk te doen maar zit met een dringende vraag.
      Ik heb me tigra uitgelezen via OP COM en ik wil weten of deze gegevens beetje goed zijn en zo niet wat kan ik er aan doen om deze goed te krijgen.

      Measuring blocks information:

      Length of Snapshot Block,N/A
      Identifier,49
      Battery Voltage,13.7 V
      Blink Code Request,Active 0V
      Immobiliser,Active
      Immobiliser Signal,Received
      TPS Signal (Throttle Position Sensor),0.66 V
      TPS Signal (Throttle Position Sensor),0 %
      MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),1.23 V
      MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),0.33 bar
      Coolant Temperature,2.12 V
      Coolant Temperature,86 °C
      Intake Air Temperature,1.46 V
      Intake Air Temperature,- – – °C
      A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
      A/C Load Signal (Air Conditioning),Inactive 0V
      Fuel Pump Relay,Active 0V
      Clear Flood Mode,Inactive
      Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),9 °CA
      Knock Voltage,2.36 V
      Knock Pulses,Received
      Knock Cell Number,10
      Knock Retard Cylinder 1,12 °CA
      Knock Retard Cylinder 2,8 °CA
      Knock Retard Cylinder 3,8 °CA
      Knock Retard Cylinder 4,8 °CA
      Secondary Air Pump Relay,Inactive
      Air Control Solenoid,Inactive
      EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
      EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0 %
      Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
      O2 Sensor,535 mV
      O2 Sensor Loop,Open
      Air/Fuel Ratio,Rich
      O2 Integrator,128 Steps
      O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map),Active
      O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map),18 Steps
      O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map),112 Steps
      Engine Speed,900 RPM
      IAC Control Enable (Idle Air Control),Active
      Idle Air Control,22 Steps
      Injection Pulse,2.47 ms
      Engine Load Signal,9 %
      Vehicle Speed Pulse,Received
      Vehicle Speed,0 km/h
      A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
      Dec. Fuel Cutoff (Deceleration),Inactive
      Full Load Enrichment,Inactive

      tnks alvast

      #18111578
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Eerst alles wissen en kijken wat er terug komt.

        willem

        #18111579
        spijkey87
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 February 2013

          ik heb al eens alles gewist maar dit zijn de measures alleen ik vind het vreemd dat 1 silinder zo hoog staat en de rest lager. en me motor management gaat elke keer branden als ik een paar kilometer rij maar k krijg geen fout meldingen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.