Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Opel Test Dag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 november 2010 om 23:56 #17750345
was weer een leuke dag.
helaas niet zo voor mijn zus en haar corsa.
waren een paar onverwachte puntje’s.
lekke uitlaat.
roest achter bij de schokbreker.
verotte voor balk.
vast zittende linker achter rem.en mijn a manta lekte nogal wat olie verder niet veel bijzonders.
maar olie lekken doet hij hebt ik tegen de monteur gezegd.
dat is terrein afbakeren.
plus het voordeel dat hij minder snel rot.7 november 2010 om 07:56 #17750346origineel gepost door jblfreak
alles was goedkreeg alleen geen winterplan omdat de motor e.d er aan vast niet orgineel in de auto hoorde :fy1
verder waren de gezichten wel schitterend
en een keer voorop de remmenbank op en een keer achteruit er op
leuk he lage kadett :P:P
en weet nu ook een nieuwe olie lekkage op me olie koeler haha
Ehmmmmm beetje onzin eigenlijks van die garage,
want me broer was ook een keer met zijn A corsa c20xe er heen gegaan. maar die kreeg hem alleen niet omdat zijn veren los zaten.
anders kreeg hij hem wel gewoon
7 november 2010 om 11:15 #17750347ja vond ik ook beetje flauw moet k zeggen
7 november 2010 om 11:30 #17750348:sweardie hier in weert zijn achterlijk,maatje van mij met zijn corsa a die wel idioot diep ligt hebben ze zonder na te denken op de remmentestbank gezet.
resultaat vast aan de grond moesten we met een andere wagen eraf trekken.
zijn niet echt snugger hier zo zie je toch dat dit niet gaat7 november 2010 om 12:26 #17750349die van mi was niet goed op de koelvloeistof die was -16 in plaats van-30 en mijn handrem rechts achter deed het niet.en toen ie toch op de brug stond heb ik de ondrkant bekeken van me corsa btje en zag dat de chassisbalkjes voor en achter aandacht nodig hebben inverband met de roestduivel
8 november 2010 om 08:35 #17750350bij ons in roosendaal wordt het ieder jaar iets minder druk lijkt het wel. Om het zeker voor het onzekere te nemen waren wij rond half 4 gegaan :)
10 november 2010 om 17:37 #17750351origineel gepost door hanskadett
:sweardie hier in weert zijn achterlijk,maatje van mij met zijn corsa a die wel idioot diep ligt hebben ze zonder na te denken op de remmentestbank gezet.
zijn niet echt snugger hier zo zie je toch dat dit niet gaatDan ben ik eens benieuwd wie zijn corsa dat is geweest en hoelaat dit is gebeurd??
11 november 2010 om 00:57 #17750352probeerde altijd vrij te nemen als de opel testdag eraan kwam, vond t vreselijk al die dingen controleren.
in het begin kwamen er wel zo rond de 180 auto`s ofzo.gelukkig werd het de jaren erop minder….
11 november 2010 om 20:20 #17750353origineel gepost door hanskadett
:sweardie hier in weert zijn achterlijk,maatje van mij met zijn corsa a die wel idioot diep ligt hebben ze zonder na te denken op de remmentestbank gezet.
zijn niet echt snugger hier zo zie je toch dat dit niet gaatmet mijn kadett v6 durfde de man er niet over:P
dus eerst voor er op en achteruit de achterkant
was wel ff lache
12 november 2010 om 07:56 #17750354dat is lekker snugger dan :thumbdown mijn corsa hebben ze mooi langs de remmentest gereden haha en op een brug gezet die vanuit de grond kwam! mooi zo’n brug…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.