Opel Team Parkstad

Forumindex Forums Overige Meetings Opel Team Parkstad

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 126 tot 138 (van in totaal 138)
  • Auteur
    TheViper

Ik heb de komende 2 weken op dinsdagavond helaas geen tijd, maar daarna ik kom zeker een keertje langs! ;)

blackcorsa26

hey viper,

Ja moet je maar eens kijken wanneer je tijd hebt, wij gaan nergens heen hahaha

TheViper

Haha, komt goed ;).

GSI Racer
          Deelnemer

ik kom binnenkort ook eens kijken!
            de Astra wordt komend weekend in orde gemaakt.
            dan heb ik ook geen school meer op dinsdag avond ;)
            dus tijd zat!

lijkt me eens leuk :thumbup

richardschaeks
            Deelnemer

Ja absoluut komen:) we hebben ondertussen alweer meerdere nieuwe leden:) hoe meer zielen hoe meer vreugd:)

GSI Racer
              Deelnemer

die Corsa van jou wil ik wel eens zien :wors

justkimm

Even voor de duidelijkheid betreft Opel Friends Limburg. Nou deze mensen zijn met 4 mensen vertrokken (want zoveel zijn het er ook maar) terwijl ze vantevoren al samen kwamen achter kenny (bestuurslid) zijn rug om geen van ons was hier verder van op de hoogte. Nu proberen ze de club wat zwart te maken over verplichtingen terwijl deze er helemaal niet zijn, behalve een sticker van de club ( wat ook nog niet hoeft gelijk) Kenny heeft bij meerdere clubs gezeten ( Maastricht ) en dit was altijd gezellig en hier gingen we ook naar meerdere meetings. wij hebben beiden een vervelende periode achter de rug, aangezien Kenny zijn moeder ernstig ziek was en voor haar leven heeft liggen vechten !!! Daarvoor heeft Kenny zich heel even afgezonderd en was die vaak bij zijn moeder. De leden die nu bij ”Opel Friends Limburg” zitten, waren aan het klagen dat we niet naar treffens gingen en dat kenny niks doet voor zijn club. Is toch ook logisch als je in zo’n situatie zit dat je dan ff niet met een club bezig bent… Of ik zie het verkeerd!? Ik vind het schandalig dat ze in zo’n situatie niet rekening houden met iemands gevoelens !!! Maar om hier niet verder op door te gaan, Opel Team Parkstad gaat gewoon door en nieuwe leden zijn daarom van harte welkom.

Groetjes Kimberly

corsaaatje

gooi het maar weer op zijn moeder, dat hebben 8 van de 10 leden die weg zijn gegaan ook gezegd dat daar begrip voor is. wij maken niemand zwart het is beschreven zoals het is gegaan en ik neem aan dat alle leden ook buiten de club om ook met elkaar om mogen gaan en zoals jij dat beschrijft niet dus. verplichtingen waren er in onze tijd 1 week geleden wel nog. de Dinsdag zoals je nog niet omschreven hebt is verplicht en de stickers waar een grote ellende om werd gemaakt ook. verder wil ik er ook op duiden dat die meerdere clubs ROW en street legal kenny er ook als het waren uit hebben geschopt http://www.streetlegal-limburg.nl/index.php/geschiedenis” onclick=”window.open(this.href);return false; dus ga daar ook maar niet mee pronken want zo’n mooi verhaal is het ook alweer niet. kenny had heel simpel afstand kunnen doen in deze situatie en de dingen laten regelen door de andere leden die er wel initiatief voor namen. hij liep liever weg bij dit voorstel dan dat hij er eens een oor voor nam. verder wil ik hier geen woorden meer aan vuil maken jullie hebben jullie club en wij de onze verder hebben wij als club ook nog veel succes en plezier gewenst erg jammer dat dit zo moet lopen dan.

richardschaeks
                    Deelnemer

mensen vecht dit buiten de forums om uit…. en met alle respect ik heb nooit maar ook nog nooit problemen met deze zaken gehad binnen onze club en dat jullie achteraf opeens komen dat jullie het er niet eens mee zijn hadden jullie EERDER en DUIDELIJK moeten zeggen, want op de manier hoe jullie het gedaan hebben is gewoon geen mening over dat het gewoon kinderachtig is( en daar bedoel ik niet iedereen mee in jullie nieuwe club) dus bij deze houd de discussie weg op de forums voor wat voor fatsoen jullie nog wel hebben… We zijn oud en verstandig genoeg!

Linzevlaai

Jongens ik heb zin in de BBQ! :ass

richardschaeks
                        Deelnemer

:wors :thumbup :fy1 :angel

Linzevlaai

@richardschaeks wrote:

:wors :thumbup :fy1 :angel

Juist! :puke

Stender
                            Moderator

Op verzoek gesloten.

13 berichten aan het bekijken - 126 tot 138 (van in totaal 138)
                            • Het onderwerp ‘Opel Team Parkstad’ is gesloten voor nieuwe reacties.