Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › opel taxateur gezocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2011 om 20:31 #17243439
wie kent een taxateur die beetje bekend is met de oudere opels?
wil namelijk me ascona b sport (r) laten taxeren als me motorblok terug is van revisie
maar ik zou niet weten bij wie ik dat zou moeten laten dan
heb het liefste een taxateur die wel de kennis heeft van de opelsdus als je wat weet laat maar weten
17 november 2011 om 20:54 #17944775Heb die van mij laten taxeren bij Europe expertise.
Is niet iemand die even langs komt en zegt wat ie waard is.
Man deed echt 2 weken research en toen kreeg ik mijn taxatie.Dus hij kijkt niet alleen naar de wagen zelf, maar praat ook met de persoon die hem onderhoud etc.
18 november 2011 om 08:07 #17944776Heb zelf hele goeie ervaringen met steijn sportscars taxaties .
moet je wel naar die ouwe vragen
http://www.steijntaxaties.nl18 november 2011 om 21:51 #17944777zie ook dit topic (klik)
8 april 2012 om 18:37 #17944778@mantadevil wrote:
Heb zelf hele goeie ervaringen met steijn sportscars taxaties .
moet je wel naar die ouwe vragen
http://www.steijntaxaties.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;Is dat Paul Lekx geweest? Heb via iemand van een ander forum ook een referentie naar deze taxateur gekregen en ga hem dus overwegen als 1 van de kandidaten.
8 april 2012 om 18:38 #17944779@inayat wrote:
Heb die van mij laten taxeren bij Europe expertise.
Is niet iemand die even langs komt en zegt wat ie waard is.
Man deed echt 2 weken research en toen kreeg ik mijn taxatie.Dus hij kijkt niet alleen naar de wagen zelf, maar praat ook met de persoon die hem onderhoud etc.
Je hebt pm, die van jou zou voor mij een uitstekend voorbeeld van vergelijkbare auto’s zijn :)
9 april 2012 om 10:29 #17944780AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Martin 2.0S wrote:
zie ook dit topic (klik)
die rdm uit dat topic heeft voor onz ooit 2 auto,s getaxeerd
n manta van mij en een b ascona van een maat van me
beide waren slecht te spreken over de man die dat toen deed
kan best zijn dat ze meerdere taxateurs rondlopen hebben en dat daar wel n goeie tussen zitmaar rdm doet voor mij niets weer :shock: :shock:
9 april 2012 om 10:42 #17944781@louwe 16 klepper wrote:
@Martin 2.0S wrote:
zie ook dit topic (klik)
kan best zijn dat ze meerdere taxateurs rondlopen hebben en dat daar wel n goeie tussen zitmaar rdm doet voor mij niets weer :shock: :shock:
ha louwe,
Ik heb de manta laten taxeren bij RDM, meneer kwam wat laat aan.. werd al donker maar qua taxatie vond ik het allemaal prima verlopen. Ben de naam vergeten van meneer, maar wellicht heb ik een andere taxateur als jou gehad.
9 april 2012 om 11:00 #17944782AnoniemLid sinds:
1 January 1970@kadettsr wrote:
@louwe 16 klepper wrote:
@Martin 2.0S wrote:
zie ook dit topic (klik)
ha louwe,
Ik heb de manta laten taxeren bij RDM, meneer kwam wat laat aan.. werd al donker maar qua taxatie vond ik het allemaal prima verlopen. Ben de naam vergeten van meneer, maar wellicht heb ik een andere taxateur als jou gehad.
hoop het wel voor je
was met dezelfde auto ;)had toen de ronal 400 wielen er nog onder
maar was voor hem geen meerwaarde :crywielen hoorden onder een auto zei die :sleeping
en nog wat meer van dat zoort dingetjestjah bloemen horen in een vaas
maar of die vaas bij de action wegkomt of chinees porcelein is maakt volgens mij wel verschil -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.