OPEL SPORT CLUB NEDERLAND NEEMT AFSCHEID.

Forumindex Forums Overige Meetings OPEL SPORT CLUB NEDERLAND NEEMT AFSCHEID.

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17781854
    EdwinAscona
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2011

      Beste forummers,

      Hier nog een oud OSCN lid. Goed om te lezen dat we met onze meeting wel goed bekend stonden!
      Ik ben vanaf de oprichting in 1994 lid geweest en onder andere de website in de lucht gehouden.

      Het is altijd een leuke club geweest met gezellige mensen. Zelfs toen ik jaren geen Opel meer had
      was ik gewoon welkom. We gaan elkaar vast weer ergens anders op meetings tegenkomen.

      Ondertussen aangemeld op dit interessante Opelforum en stiekum een beetje aan het kijken voor
      een B Ascona. Je eerste liefde vergeet je nooit!

      Groeten,

      Edwin

      #17781855
      GTC-Freak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 October 2008

        [rquote=1866385&tid=139251&author=EdwinAscona]Beste forummers,

        Hier nog een oud OSCN lid. Goed om te lezen dat we met onze meeting wel goed bekend stonden!
        Ik ben vanaf de oprichting in 1994 lid geweest en onder andere de website in de lucht gehouden.

        Het is altijd een leuke club geweest met gezellige mensen. Zelfs toen ik jaren geen Opel meer had
        was ik gewoon welkom. We gaan elkaar vast weer ergens anders op meetings tegenkomen.

        Ondertussen aangemeld op dit interessante Opelforum en stiekum een beetje aan het kijken voor
        een B Ascona. Je eerste liefde vergeet je nooit!

        Groeten,

        Edwin[/rquote]

        Hey Edwin,

        Leuk dat je het forum gevonden hebt. Het is inderdaad zeker leuk dat onzed meeting goed bekend stond.

        #17781856
        js 400
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          heel erg jammer hoor,was altijd een super gezeliig treffen en een van de mooiste lokaties!!
          mij was gevraagd omde meeting over te nemen,maar het blijft altijd een meeting van de opelsportclub vinden wij,daar moet je dan als andere club niet gaan zitten.
          we houden gelukkig hele mooie herineringen aan dit treffen.

          #17781857
          rabbitopc
            Lid sinds:
            31 July 2008

            :( jammer was idd altijd gezellig ,druk en lekker weer :thumbup

            #17781858
            hans-01
              Lid sinds:
              24 July 2010

              is echt jammer heb sinds een tijdje een mooie opel en nu geen club meer in de buurt:cry

              #17781859
              kadett4x4
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                foto’s dan.
                woon je vlak bij, kom zelf uit schaijk.

                groeten.

                #17781860
                hans-01
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  welke foto`s bedoel je?

                  #17781861
                  hans-01
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    o je bedoeld natuurlijk mijn opel
                    bij deze

                    #17781862
                    kadett-supreme
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2004

                      echt jammer.. ik wist het helemaal nog niet, hoorde het vorige week op de ATC voorjaarsmeeting.

                      hier keek ik altijd het hele jaar al naar uit en voelde altijd als ‘n echte thuiswedstrijd. hoop dat misschien toch nog ‘n andere club hier iets kan organiseren…..

                      #17781863
                      ahrend
                        Lid sinds:
                        31 December 2005

                        Da’s inderdaad jammer ,wij zijn er ook verschillende keren heen geweest,mooie lokatie:thumbup ,vaak lekker weer:agent,gezellig:wors.
                        En voor mij niet onbelangrijk lekker dicht bij.

                        Ik hoor ook vanuit hele andere hobby’s ed. dat het niet meer meevalt om clubs/verenigingen overend te houden:thumbdown.
                        Dat is toch wel te danken aan deze tijd,veel mensen zijn tegenwoordig druk druk druk:mad:

                        #17781864
                        gsi-maffia
                          Lid sinds:
                          15 December 2006

                          Idd jammer dat deze meeting ook verdwijnt..

                          Vroeger altijd veel meetings gezien, sport corsa club/westelbeers/zundert etc..

                          Maar de Opel scene is al lang niet meer wat t was.. nu zie je op meetings voornamelijk originele astra G`s of van die

                          Rat auto`s.. heeft naar mijn idee niets te maken met een mooie meeting.. en in de opel scene wordt altijd veel gezeurt over geld..

                          alles is te duur.. jammer dat zo vroeg of laat alles zal verdwijnen..

                          #17781865
                          GREY ILLUSION
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 May 2005

                            echt jammer dit,ik vond dit persoonlijk de mooiste dag meeting,zowel locatie als sfeer.

                            wel begrijpelijk.

                            normaal kreeg ik en mijn grey illusion een duimpje van jullie,nu een hele dikke :thumbup voor jullie en die mooie jaren.

                            gr tim

                            #17781866
                            turbootje
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              ik ken t gevoel , maar helaas mensen zoals vroeger word t nooit meer.. ook ik loop al ff mee en heb bij een super leuke club gezeten .. maarja vroeguhhhhh was alles anders

                              #17781867
                              Astralfred
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                3 November 2004

                                Zonde dat deze meeting er niet meer is, heb hem door omstandigheden 2 jaar gemist en stond nu voor dit jaar wel weer op de planning. Loop nu ook al ruim 10 jaar mee in het Opel wereldje en jaren geleden was het inderdaad iets dikker bezaaid met meetings en had ik er zelf ook meer tijd en geld voor om er heen te gaan. Alleen je wordt ouder (en gaat wat meer zeuren :P ), er komen kinderstoeltjes op de achterbank, maar toch blijf je enthousiast en pik je de meetings mee die echt de moeite waard zijn. Oss was er zo een. OCD is er ook mee gestopt, maar er is voor Klazienaveen wel een opvolger gekomen die nu dit jaar weer is dus waarom kunnen anderen dit hier ook niet gaan oppikken(desnoods op een soortgelijke locatie)? En gezien de nog steeds drukke bedoening hier, leeft het nog wel steeds, er moeten alleen weer een paar mensen met goeie ideeën, tijd teveel en locaties opstaan en dan kan het wel weer zo druk met meetings en evenementen gaan worden als toendertijd met Eurofestival, etc, etc.

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.