Forumindex › Forums › Overige › Meetings › OPEL SPORT CLUB NEDERLAND NEEMT AFSCHEID.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 februari 2011 om 22:32 #17781854
Beste forummers,
Hier nog een oud OSCN lid. Goed om te lezen dat we met onze meeting wel goed bekend stonden!
Ik ben vanaf de oprichting in 1994 lid geweest en onder andere de website in de lucht gehouden.Het is altijd een leuke club geweest met gezellige mensen. Zelfs toen ik jaren geen Opel meer had
was ik gewoon welkom. We gaan elkaar vast weer ergens anders op meetings tegenkomen.Ondertussen aangemeld op dit interessante Opelforum en stiekum een beetje aan het kijken voor
een B Ascona. Je eerste liefde vergeet je nooit!Groeten,
Edwin
12 februari 2011 om 18:00 #17781855[rquote=1866385&tid=139251&author=EdwinAscona]Beste forummers,
Hier nog een oud OSCN lid. Goed om te lezen dat we met onze meeting wel goed bekend stonden!
Ik ben vanaf de oprichting in 1994 lid geweest en onder andere de website in de lucht gehouden.Het is altijd een leuke club geweest met gezellige mensen. Zelfs toen ik jaren geen Opel meer had
was ik gewoon welkom. We gaan elkaar vast weer ergens anders op meetings tegenkomen.Ondertussen aangemeld op dit interessante Opelforum en stiekum een beetje aan het kijken voor
een B Ascona. Je eerste liefde vergeet je nooit!Groeten,
Edwin[/rquote]
Hey Edwin,
Leuk dat je het forum gevonden hebt. Het is inderdaad zeker leuk dat onzed meeting goed bekend stond.
7 maart 2011 om 09:51 #17781856heel erg jammer hoor,was altijd een super gezeliig treffen en een van de mooiste lokaties!!
mij was gevraagd omde meeting over te nemen,maar het blijft altijd een meeting van de opelsportclub vinden wij,daar moet je dan als andere club niet gaan zitten.
we houden gelukkig hele mooie herineringen aan dit treffen.15 maart 2011 om 18:15 #17781857:( jammer was idd altijd gezellig ,druk en lekker weer :thumbup
16 maart 2011 om 16:42 #17781858is echt jammer heb sinds een tijdje een mooie opel en nu geen club meer in de buurt:cry
18 maart 2011 om 20:40 #17781859foto’s dan.
woon je vlak bij, kom zelf uit schaijk.groeten.
18 maart 2011 om 22:31 #17781860welke foto`s bedoel je?
18 maart 2011 om 22:35 #17781861o je bedoeld natuurlijk mijn opel
bij deze
20 maart 2011 om 08:35 #17781862echt jammer.. ik wist het helemaal nog niet, hoorde het vorige week op de ATC voorjaarsmeeting.
hier keek ik altijd het hele jaar al naar uit en voelde altijd als ‘n echte thuiswedstrijd. hoop dat misschien toch nog ‘n andere club hier iets kan organiseren…..
20 maart 2011 om 11:25 #17781863Da’s inderdaad jammer ,wij zijn er ook verschillende keren heen geweest,mooie lokatie:thumbup ,vaak lekker weer:agent,gezellig:wors.
En voor mij niet onbelangrijk lekker dicht bij.Ik hoor ook vanuit hele andere hobby’s ed. dat het niet meer meevalt om clubs/verenigingen overend te houden:thumbdown.
Dat is toch wel te danken aan deze tijd,veel mensen zijn tegenwoordig druk druk druk:mad:28 maart 2011 om 20:32 #17781864Idd jammer dat deze meeting ook verdwijnt..
Vroeger altijd veel meetings gezien, sport corsa club/westelbeers/zundert etc..
Maar de Opel scene is al lang niet meer wat t was.. nu zie je op meetings voornamelijk originele astra G`s of van die
Rat auto`s.. heeft naar mijn idee niets te maken met een mooie meeting.. en in de opel scene wordt altijd veel gezeurt over geld..
alles is te duur.. jammer dat zo vroeg of laat alles zal verdwijnen..
28 maart 2011 om 21:58 #17781865echt jammer dit,ik vond dit persoonlijk de mooiste dag meeting,zowel locatie als sfeer.
wel begrijpelijk.
normaal kreeg ik en mijn grey illusion een duimpje van jullie,nu een hele dikke :thumbup voor jullie en die mooie jaren.
gr tim
28 maart 2011 om 22:24 #17781866ik ken t gevoel , maar helaas mensen zoals vroeger word t nooit meer.. ook ik loop al ff mee en heb bij een super leuke club gezeten .. maarja vroeguhhhhh was alles anders
29 maart 2011 om 20:39 #17781867Zonde dat deze meeting er niet meer is, heb hem door omstandigheden 2 jaar gemist en stond nu voor dit jaar wel weer op de planning. Loop nu ook al ruim 10 jaar mee in het Opel wereldje en jaren geleden was het inderdaad iets dikker bezaaid met meetings en had ik er zelf ook meer tijd en geld voor om er heen te gaan. Alleen je wordt ouder (en gaat wat meer zeuren :P ), er komen kinderstoeltjes op de achterbank, maar toch blijf je enthousiast en pik je de meetings mee die echt de moeite waard zijn. Oss was er zo een. OCD is er ook mee gestopt, maar er is voor Klazienaveen wel een opvolger gekomen die nu dit jaar weer is dus waarom kunnen anderen dit hier ook niet gaan oppikken(desnoods op een soortgelijke locatie)? En gezien de nog steeds drukke bedoening hier, leeft het nog wel steeds, er moeten alleen weer een paar mensen met goeie ideeën, tijd teveel en locaties opstaan en dan kan het wel weer zo druk met meetings en evenementen gaan worden als toendertijd met Eurofestival, etc, etc.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.