Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Opel Signum 3.2 V6 ’03 (interieur update)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2013 om 14:27 #18183519
Hallo,
Ik ben mijn parrot mki9200 aan het inbouwen in mijn signum waarin een ncdc2013 zit. Alles werkt. De mute kabel op de tel mute van de radio aangesloten (grijs blauw).
Maar… Na gebruik van de parrot, dus gesproken menu’s of een gesprek en afspelen muziek, gaat mijn radio weer aan (dit moet natuurlijk ook) maar het volume van de radio is dan ineens veel harder dan voordat de parrot werd ingeschakeld. Zeg maar gerust VOL volume…
Hoe kan dit? Toch iets verkeerd aangesloten?
23 november 2013 om 15:41 #18183520Zelfde signum als hier, alleen dan wel een 2.2 en paar veranderingen..
Mooie wagen en veel plezier ermee!
7 december 2013 om 19:07 #18183521Vraagje betreft een uitlaat:
Past een einddemper van een 3.0 diesel op mijn 3,2? Het gaat om een dubbele demper. Ik heb nu ook al een dubbele demper maar deze is niet zichtbaar van de achterzijde.
Is de bumperlip van de signum aan de achterzijde los te halen of moet de hele bumper dan vervangen worden?
7 december 2013 om 19:58 #18183522Vermoedelijk een stekker voor originele telefoonvoorbereiding.zit er ook een soort antenneplug bij de stekker. Had namelijk bij mijn c1 ook zoon stekker.
Gr patrick
8 december 2013 om 16:55 #18183523de bumperlip is los te maken van de bumper.
heb ik ook gedaan met spuiten.
dan heb je geen kans op afbladeren in die naad waar ze op elkaar aansluiten.
de lip kun je eronder weghalen als de bumper er nog opzit, zitten aan de binnekant van die grote breede lippen, die omhoog/laag/opzij wippen.
is effe prutsen, maar het gaat wel
en waarom geen eindstukken aan je huidige dempers maken? zodat ze wel onder de bumper vandaan komen.
paar mooie rvs stukken zoeken, en die eraan lassen.
8 december 2013 om 18:09 #18183524Thnx! Daar kan ik wat mee.
Waarom? Omdat ik binnen nu en een jaartje de uitlaat moet vervangen. Is behoorlijk verroest, maar nog niet lek. Via mp zag ik een signum voor onderdelen en daar zit een uitlaat op met sierstukken, en deze heeft ook een andere bumperlip.
Ikbheb alleen geen flauw idee wat een originele uitlaat nieuw kost, om te vergelijken met deze 2e handse incl bumperlip. Hij vraagt 250 en is in goede staat zegt ie.
8 december 2013 om 18:20 #18183525Dat is een reële prijs
8 december 2013 om 20:27 #18183526Ok thnx. Weet iemand wat een originele kost, zonder sierpijpjes?
11 december 2013 om 20:42 #18183527Niemand een idee wat een originele demper kost? Zonder sierpijpjes..
En toch ter overweging… Past de demper van de diesel bij mij?
11 december 2013 om 20:59 #18183528Net even gekeken maar een Eberspacher met sportpijp kost zo’n 400 ex. btw nieuw. Origineel zal nog wel een stuk duurder zijn. Daar geven ze ook aan dat een 3.2 dezelfde einddemper gebruikt als een 3.0 cdti.
Alternatief is zelf een RVS dempers en pijpen onder je auto laten maken. Wordt die helemaal op maat gemaakt en kun je zelf voor sierstuk en geluid kiezen.
11 december 2013 om 22:13 #18183529Dank je voor het kijken.
Maar een originele dubbele einddemper zoals ik nu heb, dus niet in het zicht omdat ie achter de bumper zit zal toch niet meer kosten als 400€?
11 december 2013 om 22:33 #18183530@kadett-supreme wrote:
Dank je voor het kijken.
Maar een originele dubbele einddemper zoals ik nu heb, dus niet in het zicht omdat ie achter de bumper zit zal toch niet meer kosten als 400€?
Toch wel.. het is zelf zo dat de uitvoering met sierstukken eraan goedkoper is dan met de bochten. Wordt waarschijnlijk meer verkocht.
Hier nog wat demper online voor je gevonden: http://www.stroevemotorsport.nl/Einddempers_L_en_R/Opel/Signum/
12 december 2013 om 08:05 #18183531Een nieuwe originele dubbele demper zonder sierstukken kost tussen 450 en 650 euro.
Ik zou net als C00kie zegt een op MP scoren en er aan laten lassen. Taner heeft nog een OPC origineel te koop staan. En anders zijn er idd op ebay zat te vinden.
Of je laat ‘m op maat maken. Dit heb ik ook gedaan in combi met 2 OPC sierstukken van GM-Parts.Groet jraaf
12 december 2013 om 11:22 #18183532phoe! dat had ik niet in de gaten… thnx voor het kijken en meedenken. ik hou jullie op de hoogte.
overigens zijn de spatlapjes verwijderd. zal zsm een foto posten.
12 december 2013 om 12:32 #18183533bij sas in utrecht kunnen ze je wel prijs voor een complete uitlaat geven. Van de week voor een Omega v6 geweest middendemper incl montage € 175,00 en voor € 75,00 waren beide middendempers vervangen.
12 december 2013 om 18:41 #18183534Misschien als tip even bellen met http://www.kiwiparts.nl/ is een kennis van me en een hele handige jongen met RVS (uitlaten) en kan helemaal naar jou wens iets moois maken voor nette prijs.
1 januari 2014 om 12:35 #181835352 januari 2014 om 17:27 #18183536TOP!
Veel mooier, heb nooit kunnen bedenken waarom OPEL van die chroom lichten designed heeft..
Ik had het zilveren frame destijds zelf zwart gespoten4 januari 2014 om 12:57 #18183537staat stukken beter idd.
maar je hebt wel een nasty deuk in je linkervoorscherm.
4 januari 2014 om 13:28 #18183538Klopt… Ach voorlopig is het een herkenningspuntje..
Die deuk gaat er nog wel uit
Vandaag een ritje naar bij vele hier het welbekende Wittelte voor een uitlaat. Het betreft een dubbele met chrome pijpjes incl de bumperlip. Deze zat op een diesel maar naar verluid zou deze wel op mijn 3.2v6 moeten passen. Zal straks even foto’s posten
4 januari 2014 om 13:48 #181835394 januari 2014 om 16:00 #18183540:thumb :thumb :thumb ziet er weer gelikt uit :thumbup :thumbup
4 januari 2014 om 21:37 #18183541AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gaat lekker :thumb
4 januari 2014 om 21:44 #18183542Nice! mooie upgrade van de achterkant :thumb
4 januari 2014 om 21:44 #18183543:thumb kijk Goed bezig :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.