Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten
- Dit onderwerp bevat 322 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 25 januari 2021om 21:24 door geert opel.
-
AuteurBerichten
-
11 november 2013 om 07:03 #18181195
ja poten wel maar achter as niet dan moetje commodore hebben
11 november 2013 om 07:10 #18181196as gaat ook wel lukken, na een weekend laswerk :jerry
Maar idd, een starre as kun je niet zomaar vervangen voor een swing as.
Hoewel ik er wel over aan het twijfelen ben of je de schijfremmen van de A1 niet met wat kleine aanpassingen op de commodore as kan krijgen :hmmz
11 november 2013 om 07:13 #18181197ja alles is pas temaaken maar dan hij ook wel beetje werk :jerry :jerry
maar commodore past zoo
11 november 2013 om 08:44 #18181198Wel goed onthouden dat een sedan achteras niet onder een station past. Dan zul je de veerschotels moeten verlassen.
Of gelijk eentje van een commodore caravan zien te scoren, maar das niet de makkelijkste opgaaf.
11 november 2013 om 08:50 #18181199ik dacht aleen schokdempers anders was op de as
13 november 2013 om 19:47 #18181200hoi ik zou nog graag wat info willen over het remsysteem van de rekord moet wel verbetert worden dan de orginele nou had ik begrepen dat het van een Volvo 240 de remklauwen zitten dubble zuigers in passen met de geventileerde schijven van een rekord 2.2 had ook begrepen dat ze van een honda zouden passen maar hoe zit het met de hoofdrem cilinder en de cilinder waar de olie in gaat zou ik die ook moeten vervangen voor andere ? zou graag wat info willen gr baboe
22 november 2013 om 16:10 #18181201hoi kleine update deze week schermen helemaal afgelast alles gepast past allemaal prima nog beetje plamuren schuren in de motorruimte wordt wel erg fris in de garage ga van de week maar es op zoek warmluchtkanon op petroluem of gas vam de week nog efe remklauwen gescoort van een 2.2 en schijven maar remklauwen moet ik nog efe reviseren efe een revisie set proberen te vinden als ze die nog hebben maar 1 zuiger zal al gelijk muurvast met lucht geprobeert met lucht spuit 8 bar maar geen beweging mischien nog tips ? maandag efe stralen en ze zijn weer als nieuw gr baboe
24 november 2013 om 16:32 #18181202wie ken mij vertellen wat voor maat ik moet hebben van de remslangen hep de remklauwen van een rekord 2.2 eventueel waar te bestellen gr baboe
24 november 2013 om 20:19 #18181203zou dit de juiste zijn ? http://www.onderdelendirect.nl/opel/rekord/22-e__11262/remmen/remslangen/remslang–rsl3278″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1 december 2013 om 12:06 #181812041 december 2013 om 12:27 #18181205toch maar drin schag hem tekoop staat 2.6
1 december 2013 om 12:33 #18181206ja kon 30 24v kopen maar was net weg voor mn ogen weg
geslipt met 150.000 maar das pech1 december 2013 om 12:37 #18181207das jammer das was mooie er geweest maar ja :thumb
1 december 2013 om 17:04 #18181208hoi wie ken mij vertellen hoelang de remslangen zijn voor mn opel rekord e 1 hep namelijk de remklauwen van een rekord e 2.2 + de schijven er zijn volgens mij van de 2.2 2 verschillende remklauwen ate+ delco wie ken mij hier wat info over geven gr baboe
9 december 2013 om 18:59 #18181209hoi van de week niet veel gedaan drukdruk maar weet er iemand nog waar ik aan een nieuwe kachelradiateur ken komen beter maar gelijk vervangen nou ik er tog bij ken gr baboe
9 december 2013 om 20:07 #18181210ebay.de staan er zat nieuw op
9 december 2013 om 20:15 #18181211hep je daar ook een link van toevallig gr baboe
18 december 2013 om 17:37 #1818121220 december 2013 om 07:43 #1818121320 december 2013 om 15:31 #18181214maar welke staan er 1 paar prijzen schillen ook nogal zal hem er morge es uitschroeven
21 december 2013 om 07:27 #18181215AnoniemLid sinds:
1 January 1970@geert opel wrote:
ik dacht aleen schokdempers anders was op de as
dat weet ik wel cker
veerschotels zitten aan de draagarmen en die zijn gelijk
enkel de bevestiging voor de schokbrekers moet je omlassen das niet zo,n dikke klus ;)21 december 2013 om 07:29 #18181216AnoniemLid sinds:
1 January 1970@baboe wrote:
hoi ik zou nog graag wat info willen over het remsysteem van de rekord moet wel verbetert worden dan de orginele nou had ik begrepen dat het van een Volvo 240 de remklauwen zitten dubble zuigers in passen met de geventileerde schijven van een rekord 2.2 had ook begrepen dat ze van een honda zouden passen maar hoe zit het met de hoofdrem cilinder en de cilinder waar de olie in gaat zou ik die ook moeten vervangen voor andere ? zou graag wat info willen gr baboe
setje Van die Volvo klauwen heb ik nog wel
zelf zou ik alles van commodore erop zetten
voor en achter
heb je meteen ook 5 wielbouten ;)22 december 2013 om 10:10 #18181217dat gaat niet volgens mij niet moet van een commendore station zijn die zijn niet te vinden volgens mij mischien zijn er andere optie mischien weet iemand anders wat ?
22 december 2013 om 10:53 #18181218AnoniemLid sinds:
1 January 1970@baboe wrote:
dat gaat niet volgens mij niet moet van een commendore station zijn die zijn niet te vinden volgens mij mischien zijn er andere optie mischien weet iemand anders wat ?
achteras van een station verschild maar weinig met die van een sedan
enkel de bevestiging van de schokbreker aan de as is anders
dat is wel aan te passenandersom heb ik al eens gedaan ;)
22 december 2013 om 13:07 #18181219oke ga es kijken of er nog een commendore c ergens in de aanbieding staat liefs een sloper natuurlijk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.