Opel Rekord E 2.0s HF-27-JG (wazig op vwe.nl)

Forumindex Forums Overige Historie Opel Rekord E 2.0s HF-27-JG (wazig op vwe.nl)

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Astraman
    Deelnemer

Weet iemand hier meer van, deze auto is in 1990 bij ons thuis verkocht, daarna nog paar keer gezien, vermoedelijk bestaat hij niet meer maar toch lijkt ie nog steeds te bestaan in het dossier van VWE.nl, alleen de APK is in 1984 verlopen?? Dat zou gek zijn want toen hebben wij hem gekocht alleen had mijn vader altijd het idee dat die wagen iets had meegemaakt wat niet aan de haak was. Zou dit het bewijs kunnen zijn dat ie gelijk heeft/had en dat er wellicht mee gekloot is of komt dit vaker voor?

Of zwerft er ergens nog een HF-27-JG rond? Omgekat ofzo..:hmmz

Anoniem

Krijg zo ie zo het idee dat VWE niet up to date is. Tevens hebben ze nu een nieuwe status dat je een kenteken kan zien als gedemonteerd of geexporteerd.

Astraman
        Deelnemer

Jah klopt, maar deze is nog gewoon geldig. Alleen al sinds 1984 niet meer gekeurd.

Astraman
          Deelnemer

Sowieso apart omdat de apk keuring pas in 1985 is ingevoerd :hmmz

Ben toch benieuwd of hij dan nog zou bestaan of het om een foutje gaat.

Naar mijn herrinering, zag hij eruit als op de 1e foto, met velgen zoals de 2e, incl sierranden en zwarte naafkapjes. Hij was tevens voorzien van spatlappen. Kan natuurlijk na 20 jaar allemaal anders zijn.

miesgeri

auto staat dus nog ergens in de schuur

groet michel

Astraman
              Deelnemer

jah misschien wel.

Het is sowieso apart omdat onze kadett e die sinds 1995 weg is bij ons er niet meer instaat. Die wagen hebben we nog vaak zat zien rijden in Wijchen. En deze zou er nog wel zijn.

Astraman
                Deelnemer

Nou mijn vader weet weer te melden dat hij in 1992 voor het laatst van eigenaar is verwisseld.

Anoniem

Zo staat er een omega ( FS-LP-02 ) op vwe.nl waar het er ook zo vaag uit ziet.

Astraman
                    Deelnemer

Jah klopt, maar die staat tenminste ook nog op status: ongeldig, dus dat kan kloppen, is iets mee gebeurt waardoor ie vermoedelijk niet meer bestaat.

Anoniem

Hij is nog bekend bij het rdw de Rekord.
                        Staat idd misschien al jaren geschorst in een schuur?
                        Kenteken los verkocht, en auto weet ik het waar heen, kan ook nog.

Astraman
                        Deelnemer

Jah daarom, hou overal rekening mee, wss staat de apk op zo’n kromme datum omdat elke wagen die 3 jr oud is apk moet hebben. De auto was op verloopdatum precies 3 jaar. Het vreemde is weer dat de apk pas in 1985 is ingevoerd dus ergens zijn de oorspronkelijke apk gegevens verloren gegaan en heeft de computer er zelf die datum van gemaakt.

Ik ben de RWD al aan het mailen of ze meer info beschikbaar willen stellen. Ben wel benieuwd of ie nog leeft en hoe, wellicht terugkopen ofzo, lijkt me wel grappig.

Astraman
                          Deelnemer

Helaas willen ze niks vrijgeven. Niet iemand die nog iets weet?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.