Opel op komst, wat vinden jullie?

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Opel op komst, wat vinden jullie?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sander en vero

Hallo,

Wij zijn Sander en Veronique, 27 en 25 jaar en komen uit Veldhoven.
      Wij staan op het punt om een signum te kopen (hebben zojuist onze Passat 2.5 TDI V6 highline 2001 verkocht)
      Nu Hebben we 2 Signums op het oog, 1ste een cosmo 2.2 DTI Automaat met 115000 km NAP op de teller, bouwjaar 2003 en dealer onderhouden.
      De tweede is een Cosmo 3.0 CDTI 6 versnellingen met 171000 NAP op de teller.
      Beide keurige auto”s, nieuwe APK en dealer onderhouden.

Nou heb ik zelf geen ervaring met Opel, en als ik eerlijk moet zijn zou je bijna bang worden van alle technische problemen die opel te bieden heeft volgens vele eigenaren op internet.
      Anderzijds is deze auto zeer concurrerend in prijs vergeleken met een VW of Ford (mondeo is ook een optie)

Aangezien wij in februari een kindje verwachten zoeken we een betrouwbare luxe auto waar we lekker mee voorruit kunnen, welke van beide (even duur) zouden jullie mij adviseren…. 3.0 CDTI, handbak bj 2003, 171000NAP of 2.2DTI automaat, bj2003 114000NAP… beide dealer onderhouden..

Groeten,

Sander en Veronique

BlackSapphire

welkom,veel plezier hier

ik zou voor de3.0 handbak gaan
        ik ben niet zi voor een automaat
        ma het is uw keuze

greetzz Roy

Sander en vero

Thanks Roy,

Maar dat je voor de 3.0 zou gaan is gewoon jouw voorkeur of heeft het technische redenen?

michiel026
          Deelnemer

welkom hier ik zouw ook voor een handbak gaan auto rijden doe je voor de fun niet omdat het moet groeten

Sander en vero

Nou ik rij omdat het moet en niet voor de fun…. rij veel files vandaar een automaat.
              Daarbij rij ik regelmatig een Q7 automaat wat ik super vind rijden (automaat)
              Het enige wat me voor deze opel zou tegenhouden een automaat te kopen is de techniek, en betreffende deze techniek stel ik dan ook de vraag aan jullie (ik heb totaal geen verstand van opel’s) hij moet ons gewoon betrouwbaar en plezierig van A naar B brengen…. is hier een 2.2dti automaat over het algemeen geschikt voor of zijn de automaat bakken van opel niet zo betrouwbaar?

Groeten,

Sander

BlackSapphire

hallo Sander,

ik denk altijd dat een handbak beter is dat die tand wielen minder leiden dan een automaat
                maar als een veel rijd is een automaat relaxer.
                ik heb daar niet zo ervaring mee.en tevens de automaat kan denk ik sneller kapot gaan ma dat weet ik nie zo.

mvg Roy

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Het onderwerp ‘Opel op komst, wat vinden jullie?’ is gesloten voor nieuwe reacties.