opel omega van bj 2003 2.2 automaat

Forumindex Forums Modellen Omega opel omega van bj 2003 2.2 automaat

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    henk smits

goede dag ik heb een vraag mijn opel omega doet de laatste tijd moeilijk met starten en dan doet de automaat het ook niet als ik hem dan uit zet en dan weer start dan reageerd de automaat wel.
      Ik heb enige tijd geleden een paar keer bij de benzinepomp de haan een andere benzine getankt wel euro 95 maar een iets goedkopere versie zou dat door dit komen .
      Want ik heb nog nooit van dit probleem last gehad er zijn ook momenten dat ie wel in één keer start en het gewoon doet er zit een nieuwe brandstoffilter in de filters zijn vervangen de bougies zijn vervangen hij is uitgelezen en er kwam 1 code naar boven en dat was midcode ik hoop dat iemand kan helpen

remutr
      Deelnemer

Welkom op het forum, ik heb even wat opgeschreven wat ik via de forum’s geleerd heb, misschien kan je er wat mee.

Oh ja, kleine voorstel melding wie je bent vinden we op het forum altijd wel leuk.

Als je automaat niet reageert zou ik zelf niet aan het octaan gehalte van de benzine denken.

Is het niet de krukassenor die gekke dingen aan het doen is, daar hebben Omega’s nog wel eens last van. Dan denkt hij dat de motor te warm is en stop er mee. IS vaak niet te zien als je hem uitleest.

Vraag het anders even op het OOP dat is speciaal voor de super mooie Omega’s.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.