Opel Omega B2 2000

Forumindex Forums Modellen Omega Opel Omega B2 2000

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    kevin89

weet iemand of de standaard radio tulpstekkers aan de achterkant heeft? zo niet zijn er dan frontjes te krijgen waarmee ik evengoed de stuurwielbediening kan gebruiken??

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

frontjes?? Daar zul je geen stuurwiel bediening bij kunnen gebruiken.

maar om op je vraag te antwoorden.
        1 heeft de originele radio geen extra in of uitgang.

2 Kun je een andere headunit kunnen plaatsen enkel of dubbel. Bij enkel heb je een adapterplaat nodig. Deze is origineel te krijgen.

3 stuurwiel bediening ligt aan de radio die je koopt. Zelfde voor de bc.

camper

heb nog een orginele liggen uit omega
          kom maar halen
          komt uit de zelfde omega met stuurbediening

kevin89

@camper. ja ik heb ook nog de originele radio erin zitten. maar ik wil me versterkers en subwoofer erin zetten. en dan zal ik toch me oude radio erin moeten zetten. maar dan kan ik de stuurwiel bediening niet meer gebruiken. en dat wil ik eigenlijk wel…

camper

oke weet ik ook niet waarom hij het niet meer doet

svdk20
              Deelnemer

heb dit topis nu 3 x keer door gelzen en snap jullie allemaal ff niet op Jack-omegax3.0xe na.

maar ff een opsomming wat ik er van uit begrijp.

orginele radio heeft inderdaad geen tulpstekkers.
                oude radio werkt niet met stuurwielbediening. is dit orgineel opel?? zo nee ff adaptor halen voor je type radio en auto.
                meen alleen dat er voor de omega orgineel ook een versterker is geleverd.
                wellicht kan je deze draden gebruiken voor de orginele radio cq versterker Jack-omegax3.0xe weet hier meer vanaf dacht ik

Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer

Even voor de duidelijkheid.

De omega is uitgerust geweest met een bose systeem als optie. Dit kun je kopen via ebay Moet je wel de juiste radio erbij hebben en deze door de vod op bose laten instellen. Dit is een compleet systeem met speakers een subwoofer en een sound processor. Je hebt ook de gehele kabelboom nodig aangezien dit niet is voorbereid.

Je praat bij de b2 dan over de ccr2006, ccrt2008, ncdr2013 of de ncdc2015 icm cid display

Let op dat je de radio die op standaard staat ingesteld niet op een bose processor aansluit zonder deze te laten instellen, dan heb je namelijk geen trommelvliezen meer over.

Wat ik haal uit het verhaal is dat de originele radio werkt met stuurwiel bediening en de ts dit wil gebruiken op een eventuele nieuwe radio.
                  Pioneer heeft enkel modellen die zowel stuurwiel bediening als ook de bc (tid mid) kan aansturen dmv van optionele modules.

Hoop dat dit duidelijk is.

kevin89

ja inderdaad. een vriend van me zei dat je een vast scherm van onder andere pioneer kan inbouwen met tulpstekkers eraan en je kan dan ook je stuurwielbediening gebruiken.

Jack-omegax3.0xe
                    Deelnemer

Je kunt het originele scherm gebruiken op een pioneer met een interface.

wim-v6
                      Deelnemer

alleen als je een zo’n kleuren scherm hebt bedien je de Board Computer met je radio, die kan je dan niet meer bedienen..

als je op de foto kijkt zie je dat deze omega een dunne ruitenwissersto heeft zonder knopjes op de top dus.

Willem

kevin89

ja maar mijn omega heeft geen board computer. er zitten geen knopjes op me ruitenwisser hendel

wim-v6
                          Deelnemer

Ik had het over een omega met kleurenscherm, bij die bedien je de BC met de Radio, als de radio er dan uit is kan je m niet meer bedienen.

als je geen BC of een BC met knopjes op de ruitenwisserhendel hebt, kan je naar hartenlust radio’s wisselen tot je een ons weegt.

Willem

kevin89

dank je wel voor de info

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.