Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Opel Monza in programma over jaren 70 sportcoupe’s
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2011 om 21:28 #17234272
http://car-gallery.info/video/car-magazine/-grip—det-sucht-rockiges-sportcoupe/
Dit is een erg leuk filmpje waarin ze op zoek gaan naar goede oude sportcoupe. De kandidaten: Opel Monza, Jaguar XJS en een BMW 633
3 keer raden welke wagen als winnaar uit de bus komt :D
21 augustus 2011 om 21:56 #17836487AnoniemLid sinds:
1 January 1970leuk filmpje……… voor aspirant kopers :thumb
ook op Youtube :jerry
[youtube:jjnaggqo]http://www.youtube.com/watch?v=JSldcW0LQ-8&feature=youtube_gdata_player[/youtube:jjnaggqo]21 augustus 2011 om 22:26 #17836488@MonzaRon wrote:
leuk filmpje……… voor aspirant kopers :thumb
zeker! alleen 1 ding klopt niet, dat de achterklep naar beneden gezakt zou zijn door de mantzel spoiler, dat was zonder die spoiler ook echt wel gebeurd :jerry
verder erg leuk dat ze tot de conclusie komen dat de Jaguar technisch gezien de beste keus is maar uiteindelijk toch voor de Monza gaan omdat ze het zo’n stoere bak vinden :wors
22 augustus 2011 om 06:10 #17836489Grappig filmpje. :thumb
22 augustus 2011 om 07:14 #17836490AnoniemLid sinds:
1 January 1970wel een vette prijs voor gekregen, 4800 :shock:
hier toch een paar kritische noten :vertag
vocht in de kofferbak [lekkage bij achterlichten ?]
roest onderkant portier en motorkap,
veerpoten zijn behandeld, alleen jammer van die overtollige kitrestenjammer van die beplatingen en spoilers [vindt ze niet echt passen op een A1]
andere roestvormingen zitten meestal bij onderkant portieren, onderkant schermen of kokers.
die zijn nu buiten beeld geraakt. :hmmzNee, kijk liever naar ‘Der Checker’, daar worden de auto’s beter onder de loep genomen,
de nieuwe eigenaar krijgt daar veel meer auto voor zijn geld. :thumbbtw: die BMW 6 serie, in hetzelfde filmpje, haha, dat was me er eentje,
precies zoals ik me zo’n wagen voor had gesteld. [uitzonderingen daar gelaten] ;)
Deze BMW was een echte ‘Blender’, een mooie Duitse benaming trouwens,
mooi aan de buitenkant, van binnen en technisch een wrak.22 augustus 2011 om 07:59 #17836491Ach, de bekende plekjes toch? Tja, die oorlogsuitrusting op een A1 vind ik ook verre van mooi. Op de 1 of andere manier past het niet, al is het dan wel passend in het tijdsplaatje. Een A1 is “clean” gewoon het mooiste, maar ja, dat vind ik van een A2 ook. ben niet helemaal onbevooroordeeld, ik ken mezelf.
Gisteren op de old- en youngtimermeeting in Wervik geen enkele Monza te bekennen. :thumbdown
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.