Opel monza A2 ebay duitsland

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel monza A2 ebay duitsland

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    klasse1985
    Deelnemer
      noci
      Deelnemer

Had ik van de week ook al zien staan, nog een nette orginele zo te zien. :thumb
        jammer van de veerschotels maar dat hebben ze bijna allemaal.

rinus de boer

Gut, het had zowat de mijne kunnen zijn, op een paar details in uitvoering na. Maar een uitgebreide fotoserie, hoor. Ook van alle beruchte detailgebieden. En op het gebied gelijk bij de veerdomes (tja, dat hebben ze inderdaad zowat allemaal) en wat kleine krasjes na, ziet tie er strak uit. Er zitten alleen de verkeerde stootlijsten op de voorbumper (van een GSE), die horen niet antraciet te zijn. En de skirts horen er eigenlijk ook niet op. Maar dat zijn maar details.

Maar het lijkt me een eerlijke auto en dus geen slechte aanschaf, zeker niet voor die prijs. Ik zou het er wel voor over hebben, zelf al zou die 180 DKm op de klok hebben staan. Het gebied rond de veerdomes ben je plm 400 Euro voor kwijt (materiaal en arbeidsloon) als je het laat doen. Dus dan ben je afgerond 3000 Euries kwijt. Daar koop je normaal gesproken haast geen goede voor, maar wel eentje met veel meer werk eraan.

Anoniem

idd een mooie partij foto’s erbij, en als de prijs ongeveer blijft zoals nu,
            dan heb je het zekers niet verkeerd gedaan.
            Vergeet niet de wielkuipranden, die zijn ook bijgewerkt, daar is werk aan de winkel.
            meestal een teken dat er meer plekkies moeten zijn, buiten de veerpoten rondom.
            Wat die GSE sideskirts onder deze Monza doen, is me een raadsel, vindt het persoonlijk nie mooi staan,
            voor de rest, en voor de prijs, is het geen verkeerde, maar een mooie Monza, redelijk goed in beeld gebracht :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.