OPEL MINI EXPO(c)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik OPEL MINI EXPO(c)

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    OPEL MINI EXPO

Hallo,

Ik ben Wim…. mijn totale verzameling heet sinds 1984 ,,OPEL MINI EXPO,,. Wat verzamel ik o.a OPEL Miniaturen 1 op 43, OPEL Folders, OPEL Boeken, OPEL Geluid en beelddragers o.a cd-roms en dvd, foto’s ( heb een giga OPEL Rally en DTM fotoarchief.

Met mijn giga OPEL MINI EXPO sta ik ook wel eens op beurzen, OPEL Shows en bij bedrijfsjubileums. Zo nu en dan zet ik eens een OPEL Showroom vol.

Door zeer goede contacten met de diverse OPEL Fabrieken, OPEL Medewerkers en OPEL Importeurs, kan ik soms aan bijzondere miniaturen en andere dingen komen.

Zonder mij op een voetstuk te willen plaatsen, ben ik in gelukkig omstandigheden dat ik de totale STW, ITC en DTM Collectie ooit uitgebracht in 1:43 in mijn verzameling heb. Vele voorzien van orgineel autogramm en autogrammkaart.

Ook heb ik al een paar eigen OPEL Miniaturen in speciale bedrukkingen uitgebracht in Limited Edtion. Deze zijn ook bijna uitverkocht.

Ben op moment bezig om aan de al 16 vitrinekasten vol met OPEL Miniaturen, een OPEL OPC kast toe te voegen met alle uitgebrachte OPEL OPC’s en aanverwante artikelen zoals logo’s, badges, stickers, dvd’s en cd-roms e.d.

Zo nu weten jullie wie ik ben en wat ik verzamel. Ik hoop hier op de site mijn deel aan bij te kunnen dragen betreffende OPEL en OPEL Miniaturennieuws.

Ik zal de komende tijd wat foto’s plaatsen hier op de site.

groetjes OPEL MINI EXPO(c)

Anoniem

Ben benieuwd naar de :kewlpics

TonSR

:kewlpicskom op je maakt ons wel nieuwsgierig dus:kewlpics
          vgr tonsr.

Jeroenos

Waar blijven de foto’s!!

:P

TonSR

:kewlpics:kewlpicszijn je film rolletjes op:P:kewlpics:kewlpics
              vgr tonsr.

meangreen
              Deelnemer

welkom hier :thumbup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Het onderwerp ‘OPEL MINI EXPO(c)’ is gesloten voor nieuwe reacties.