opel logo en centrale vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Astra opel logo en centrale vergrendeling

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    marcenada

Ik heb eigenlijk 2 vragen, ik ben sinds een week in het bezit van een nieuwe astra met daarop cd500 mn 1e vraag is als de radio uitstaat komt er op het kleurenscherm een opel teken te staan is het mogelijk om dit als achtergrond te gebruiken als de radio aanstaat vind dat wel heel erg gaaf en zoja hoe moet ik dit doen , en mn 2e vraag is het mogelijk dat de deuren automatisch sluiten als je aanrijdt met de auto ik kan dit namelijk niet terug gevonden krijgen in mn instructie boekje.Sorry ik weet dat ik op het gedeelte zit van de insignia maar ik verwacht dat dit in grote lijne toch hetzelfde zal zijn:angel. B.V.D Marc

Astraaa
      Deelnemer

Het display van je radio bij de dealer te programeren. Ik weetniet of het mogelijk is wat jij wil, maar een ander logo kan zowiezo (vauxhall, holden enz)

De deuren zijn volgens mij ook dmv de tech II te programeren

marcoml01
        Deelnemer

Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.

Succes.

GooneyBird
          Deelnemer

origineel gepost door marcoml01
            Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.

Succes.

Werkt dit geintje ook op een Astra G? Ik rij namelijk af en toe wel eens door de wat mindere buurten van Amsterdam, en nu moet ik er elke keer aan denken om de deuren handmatig op slot te gooien met het lock-pookje op mijn deur.

marcoml01
            Deelnemer

origineel gepost door GooneyBird

origineel gepost door marcoml01

Succes.

Werkt dit geintje ook op een Astra G? Ik rij namelijk af en toe wel eens door de wat mindere buurten van Amsterdam, en nu moet ik er elke keer aan denken om de deuren handmatig op slot te gooien met het lock-pookje op mijn deur.

Ik denk het niet, maar je kan het proberen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.